مشاور تحصیلی رایگان دریافت کنید!

اگر شما نیز جزو داوطلبانی هستید که علاوه بر کنکور زبان، در آزمون هنر و یا آزمون یکی از سه گروه آزمایشی اصلی ریاضی، علوم تجربی و یا علوم انسانی نیز شرکت نموده اید، لازم است بدانید که نتیجه همه آزمون هایی که شرکت کرده اید در یک کارنامه و در جداول جداگانه منتشر خواهد شد. کنکور سراسری سال جاری در 3 گروه آزمایشی اصلی علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی و همچنین 2 گروه شناور هنر و زبان های خارجی، از تاریخ 9 لغایت 12 تیر ماه برگزار گشت. در نهایت نیز، حدود 20 درصد انتخاب آخر خود را به رشته های بدبینانه اختصاص دهید. شما داوطلبان عزیز در نهایت می بایست از میان کد رشته محل هایی که در دفترچه سراسری درج شده است، 150 کد رشته محل را انتخاب کرده و سپس به سراغ مرتب کردن آن ها بروید. اگر زمان شما کم است و مطالبی که یاد نگرفتهاید زیاد است، اول درسها و مباحث درسی را اولویت بندی کنید. اما در مشاوره تحصیلی تلفنی (غیر حضوری) شما می توانید در صورت بروز اینگونه مسائل با یک پیامک یا تماس کوتاه با مشاور خود، ساعت مشاوره تلفنی را به چند ساعت بعد یا حتی شب تغییر دهید.

مشاور کنکور ریاضی

داوطلبین عزیز، آسوده خاطر با شماره ها تماس برقرار کنید و از مشاورین مطلع و فرهیخته رتبه گردون همه سوالات مهم خود را درباره رشته و آینده تحصیلی خود بپرسید. این کد رشته محل ها را می توانید با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور برای خود مشخص کنید. آیا می توان با هر رتبه ای در رشته دلخواه خودمان قبول شویم ؟ متاسفانه در بسیاری از موسسات دیده شده که جلسه مشاوره حضوری یک دانش آموز یا فارغ التحصیل کنکوری به علت مشغله مشاور یا تعطیلی یا سایر علل با چند دانش آموز و فارغ التحصیل دیگر به صورت مشترک برگزار شده که در عمل جلسه ای چندان مفید برای آن دانش آموز نخواهد بود. نکته 3: انتخاب رشته های دانشگاه روزانه تمام جوانب را در نظر بگیرید و از انتخاب رشته هایی که علاقه زیادی به آنها ندارید، خودداری کنید زیرا در صورت پذیرفته شدن در دانشگاه روزانه حتی اگر انصراف دهید، یک سال از شرکت در کنکور محروم خواهید شد.

کنکور سراسری به عنوان پرجمعیت ترین آزمون هماهنگ کشوری شناخته شده است که راهی برای ورود به دانشگاه ها و رشته های برتر می باشد. همین هزینه برای بسیاری از داوطلبانی که از تمکن مالی کافی برخوردار نیستند موجب عدم بهره مندی از مشاوره تلفنی کنکور می شود. پس از انتشار نتایج اولیه، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند نسبت به انتخاب کد رشته محل های مورد نظر مشاور کنکور رشت خود اقدام کنند. و آیا این رشته در دانشگاه های دولتی هست یا نه؟ مشاوره فکر کردن با مراجع است نه برای مراجع. در حال حاضر افرادی که به عنوان مشاورین کنکور حرفه ای و تخصصی فعالیت میکنند مهارتهای مشخصی دارند که به واسطه آنها داوطلبان کنکور سراسری را برای موفقیت در آزمون قبل و پس از برگزاری این آزمون آماده مینمایند. تبریک به خاطر اینکه قراره امسال برای ساختن آینده ای که همیشه آرزوش رو داشتی تلاش کنی تا سال بعد تابستان به اون رشته و دانشگاهی که همیشه دوست داشتی، برسی.

مشاور کنکور زن

پس سعی کنید از ابتدای سال با مشاور در تماس باشید تا مشاور تحصیلی شما بتواند بهترین راهکار ها را برای از بین بردن عادات اشتباه شما داشته باشد. در صورت تمایل به دریافت مشاوره تحصیلی کنکور با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید. به جرات می توان گفت اگر اهمیت و حساسیت انتخاب رشته کنکور بیشتر از مرحله برگزاری آزمون نباشد، کمتر از آن هم نیست. طبق آخرین اخبار، کنکور ۹۹ آخرین سالی هست که از کتاب های نظام قدیم هم سوال طرح میشه. رشته های ارائه شده در تمام واحد های دانشگاه آزاد کشور در دفترچه انتخاب رشته آزاد 1400 قرار داده شده است و هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 100 کدرشته محل متناسب با گروه آزمایشی خود از داخل دفترچه می باشد. دفترچه انتخاب رشته آزمون های سراسری هنر و زبان های خارجی، در قالب یک فایل و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما