مصاحبه با سارا صادقی، ۶۷ منطقه ۲ انسانی – مجله کتابچی

حتی اگر در درسی ضعیف هستید، بهتر است تکنیک تست زدن آن را نیز یاد بگیرید. چکونه تست بزند، چگونه هر درسی را مطالعه و چگونه بهترین نتایج در آزمون را بدست آورد. میتوان برای اغلب کنکورها راهنمای کلی داد، اما درسهای کنکور کامپیوتر و IT بسیار تخصصی است و باید برای هر فرد مشاورهی تکبهتک داد. متولیان کار باید به اولیا تاکید کنند که فرزندانشان نیازی به کلاس خصوصی ندارند. در سه ماه مانده به کنکور کارشناسیارشد باید بیش از هر زمان کار کنید. پیش از هر چیز این نکته را باید در نظر بگیرید و در وجودتان نهادینه کنید. پیش از هر چیز در فرصت باقیمانده باید یادگیری عمیق را هدف قرار دهید. فرمت مشاور کنکور علی رضوانی عکس باید مشاوره غیر حضوری کنکور تجربی JPGباشد. اینجاست که باید بهسمت نظریهی آشوب حرکت کند. نظریهی آشوب میگوید که هر جهشی مستلزم ایجاد آشوب در آن نقطهی تعادل است. اگر کسی میخواهد پیشرفت کند، باید با جداشدن از حاشیهی امنی که در زندگی برای خودش ایجاد کرده است، آشوب ایجاد کند، به کاری پرفشار تن دهد و درنهایت نتیجه بگیرد و دوباره به نقطهی تعادل برسد.

مشاوره کنکور 1402

مشاوره سایت اصلی حرف آخر سعی میکند تا در هیچ مقطعی زمانی، دانش آموزان و داوطلبین را به حال خود رها نکند و پیوسته آنها را پشتیبانی کند چراکه دانش آموزان ممکن است دچار مشکلات روحی و اضطراب شوند و در این مواقع از این افراد باید حمایت شود و این وظیفه اصلی ماست. در موسسه حرف آخر ، ما اعلام می کنیم که نقشه راه حرف آخر پاسخ گوی تمام سوالات در هر آزمون خواهد بود. دلیل آن هم، جدای از تخصصیبودن کنکور، به این مطلب بازمیگردد که اگر سعی کنیم براساس اطلاعات ناقص دربارهی سیر مطالعاتی و تسلط شما مشاوره بدهیم، به ضرر شما در آزمون کنکور تمام خواهد شد. دادن مشاوره به افرادی که در نیمهی راه هستند یا تقریباً کار مطالعه برای کنکور را تمام کردهاند سختتر میشود. تمام دانشگاه های دولتی سطح علمی و آموزشی نسبتا خوبی دارن برای اطلاع از سطح علمی دانشگاه مورد نظرتون باید در مورد هیئت علمی دانشگاه تحقیق کنین . نکتهی مهم در زمان باقیمانده این است که باید تا جای ممکن آموختههایتان را مرور کنید که برایتان نهادینه شود.

در زمان باقیمانده این است که باید تا جای ممکن آموختههایتان را مرور کنید که برایتان نهادینه شود. همین جا که صحبت پیش آمد باید بگوییم که حتمن باید در یک آزمون آزمایشی استاندارد شرکت کنید. برای مثال زیرگروه یک رشته تجربی شامل رشته های پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، دکتری پیوسته بیوتکنولوژی، هوشبری، تکنولوژی اتاق عمل و … سیستمها علاقه دارند به یک نقطهی تعادل برسند و در مقابل تغییردادن آن مقاومت میکنند. شما هر قدر یادگیری عمیقتری داشته باشید، نتیجهی بهتری در آزمون کنکور میگیرید. گستردگی درسها و همچنین تخصصیبودن آن برای هر گرایش آن را از آزمون کنکور دیگر رشتهها مجزا میکند. سطح سوالات مورد بررسی معمولا در سطح آزمون های آزمایشی و کنکور های گذشته است. برای اینکه این نکته بیشتر در ذهن شما جای بگیرد، بهصورت کوتاه به دو نظریهی یادگیری اشاره میکنم. همچنین هر نکته ای که از کنکورهای سال های قبل وجود داشته، در کتاب آورده شده است و از منابع رتبه برترهای کنکور تجربی است. رقابت در این برهه بیش از هر زمان شکل میگیرد و این امر میتواند کار را برای شما دشوار کند.

بنابراین در اینجا دربارهی نکات کاملاً عملیاتی صحبت میکنیم. استاد رامین رضوی در طول این وبینار سهساعتی، دربارهی این سرفصلها صحبت کردهاند: تشریح مرحلهی سوم مطالعاتی، جزئیات خلاصهنویسی اصولی، جمعبندی اصولی، برنامهی عملیات برای تعطیلات نوروز و سه ماه آخر، پیشنهاد شیوهی خاص مطالعاتی برای درسها، پرسشوپاسخ. افراد موفق در طول زندگی چهار یا پنج جهش را انجام میدهند. در دهه گذشته، خدمات روانشناسی آنلاین با شور و شوق مردم در کشورهای توسعه یافته آشنا شده است. عواملی كه لزوم راهنمایی و مشاوره شغلی را در عصر حاضر اجتناب ناپذیر میكنند بروز دو پدیده توسعه شهر نشینی و پیشرفت تكنولوژی است. در مقطع فعلی بخشی عمده از داوطلبان بهصورت جدی کار خودشان را شروع میکنند. با توجه به بندهای مختلف فرم ثبت نام کنکور سراسری داوطلبان می بایست زمان ثبت نام، مدارک شخصی و تحصیلی خود را به همراه داشته و بر اساس آن، تمامی فیلدهای این فرم را تکمیل نمایند. با سلام و درود، ثبت نام کنکور های سراسری (ریاضی، تجربی،انسانی، زبان و هنر) در تاریخ ۱۲ تا ۱۸ بهمن ماه می باشد. کسانی که در نیمهی راه مطالعه یا در پایان آن هستند باید تلاششان در این زمان را بیشتر کنند. کسانی هم که در ابتدای راه هستند، اگر بهصورت «پیوسته» و «حرفهای» در زمان باقیمانده مطالعه کنند، میتوانند رتبهی بسیار خوبی کسب کنند.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما