همه اینها بستگی به افراد دارد

۲- افرادی که در کنکورهای آزمایشی شرکت می کنند: افرادی که در کنکورهای آزمایشی تجربی شرکت می کنند، تلاش می کنند تا خود را به مباحث گفته شده در آزمون مشاوره ی کنکور رایگان های آزمایشی برسانند. خیلی از دانش آموزان قبل از اینکه برای مشاوره مراجعه کنند، چند dvd و کتاب کمک آموزشی تهیه کرده اند. اینکه بدانید در چه بازه زمانی چه درس هایی را بیشتر بخوانید. چه زمانی درس ها را مرور کنید. پس اگر یک مشاور تحصیلی خوب داشته باشید، تا برنامه ای صحیح و اصولی برایتان تنظیم کند، سبب می شود از سردرگمی نجات پیدا کنید. چه بسیار افرادی که علیرغم اوضاع درسی نه چندان مناسب و معدل نسبتاً پایین اما با داشتن برنامه ریزی دقیق درسی و ملزم کردن خود به اجرای آن، به موفقیت های بزرگی در انتخاب رشته کنکور تجربی دست پیدا کرده اند و پذیرش در رشته های سطح بالایی همچون پزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی و یا دندان پزشکی را آن هم در بهترین دانشگاه ها از آن خود کرده اند. آیا رتبه من برای قبولی در رشته دلخواهم کافیست؟ من کارشناسی شیمی دارم و امسال انتخاب رشته با سوابق تحصیلی را انجام دادم و کارشناسی یکی از رشته های مدیریت در دانشگاه غیرانتفاعی قبول شدم ولی تصمیم به ثبت نام ندارم .آیا میتونم برای ارشد سال ۱۴۰۰ انتخاب رشته روزانه کنم ؟

مشاور کنکور بهبهان

من امسال ارشد روزانه قبول شدم ثبت نام اینترنتی انجام دادم وشماره دانشجویی دریافت کردم اما هنوز مدارکم رو ارسال نکردم برای دانشگاه. سلام من برای دانشگاه ثبت نام کردم غیر انتفاعی کی جوابش میاد ؟ برای ثبت نام و دریافت آنلاین برنامه ریزی کنکور 1401 بر روی دکمه خرید مقابل رشته خود کلیک کنید. افرادی که سرجلسه آزمون حضور داشتند، بی صبرانه در انتظار انتشار سوالات و پاسخنامه کنکور تجربی بسر می برند تا به محض انتشار این سوالات اقدام به بررسی پاسخ های خود نموده و پس از محاسبه درصد هر درس و استفاده از نرم افزارهای مجازی تخمین رتبه و انتخاب رشته، شانس قبولی خود را در رشته های مورد علاقه خود بسنجند. می دانند که داوطلبان کنکور و دانش آموزان چه زمان هایی با انگیزه اند و چه زمان هایی بی انگیزه می شوند. از کنکور سال ۹۶ طبق اعلام سازمان سنجش ، فرزندان و همسران جانبازان زیر ۲۵ درصد ، رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه داوطلبانه در جبهه ، که در ثبت نام کنکور سراسری ۹۶ در بهمن ماه شرکت کردند می تونستن از سهمیه ای جدیدی بعنوان سهمیه ۵ درصدی کنکور سراسری استفاده کنند .

نتایج آزمون سراسری سال 1400 اعلام و نام و چهره رتبههای برتر کنکور 1400 در رسانهها منتشر شد. لازم نیست این فرم حتما تا قبل از اسفند ماه 96 تکمیل شوند، آن چیزی که مهم به شمار می آید این است که تاریخ انصراف قطعی دانشجو قبل از یکم اسفند ماه 96 باشد لذا تسویه حساب برای تحصیل رایگان را میتوانند به بعد از اطمینان یافتن از قبولی در کنکور 97 موکول کنند. می دانند چگونه می توانند مسیر و چالش های سال های تحصیل و کنکور را طی کنند. مشاور کنکور در دورخیز ویژگی های متمایزی دارد که باعث می شود برای راهنمایی دانش آموزان آمادگی کاملی داشته باشند. خیلی از اوقات همه ما نیاز به راهنمایی داریم. خیلی از اوقات زمان مهم تر از پول است. شاید خیلی از اوقات هیچ چیزی به اندازه داشتن یک مشاور تحصیلی، نمی تواند این انگیزه رادر شما به جود بیاورد. یکی دیگر از مهم ترین فواید داشتن مشاوره تحصیلی، کمک به صرفه جویی در هزینه ها است.

مشاور کنکور معصومه خانکی

فایده دیگر داشتن مشاوره تحصیلی و کنکور، دادن انگیزه کافی در مواقع لزوم است. همانطور که میدانید مغز به قسمت های مختلفی تقسیم شده و بصورت خانه به خانه کنار هم قرار گرفته اند بخش به بخش آن مربوط به یادگیری یک موضوع است مثلا یک خانه از مغز شما مربوط به یادگیری زیست شناسی فصل قارچ ها میشود و بخش دیگر آن مربوط به فصل ویروس ها میشود، مطالب مربوط به قارچ ها دریک خانه از مغز شما قرار می گیرد و مطلب ویروسها در خانه ی دیگر مغز قرار میگیرد. قدم هفتم مشاور تحصیلی باید به تمام دروس دانش آموز تسلط کامل داشته باشد، زیرا مشاور تحصیلی باید بداند قسمت سخت کتاب شما کجاست و در برنامه ریزی که برای شما نجام میدهد زمان مناسبی را انتخاب کند و برای دروس ساده تر وقت کمتری بگذارد و به تناسب میزان اهمیت دروس تست های مشخصی برای محصل تعیین کند. ۱۲- ساعت مطالعهی هفتگی و روزانهی خود را ثبت کنید و سعی کنید تا حداکثر میزان آن را افزایش دهید. فالمن و آرنولد رضایت شغلی را مجموعه گرایش های مثبت افراد نسبت به شغل دانسته و معتقدند وقتی گفته میشود یک فرد از شغل خود رضایت بالایی دارد، در حقیقت منظور این است كه وی بطور كلی به میزان زیاد شغل خود را دوست دارد و توانسته است از طریق شغلش نیازهای خویش را تأمین نماید و در نتیجه احساسات مثبتی نسبت به آن دارد.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما