چرا به مشاور تحصیلی کنکور نیاز داریم؟

بودجه بندی کنکور قطعا در همه سالها کمی تفاوت دارد و هیچ سالی شبیه به سال دیگر نیست، اما از این نکته نباید غافل شد که همین جمله “کمی تفاوت دارد” را اگر زیرکانه کنکاش کنیم و به سوالات و نحوه طرح آنها در سالهای مختلف دقت کنیم، می شود به نحوه طرح سوالات در بودجه بندی کنکور 1400 پی برد. رشته تجربی به این علت که متقاضیان بسیار زیادی دارد و هر ساله در کنکور جمعیت کثیری از داوطلبان را به خود اختصاص می دهد و قبولی در رشته های برتر تجربی دشوار است بسیاری از داوطلبان به رشته روانشناسی روی می آورند. برای استفاده از خدمات مشاوره حرفه ای کنکور تجربی و کسب مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. به همین دلیل برای این موارد نیز، می توانید مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید تا بتوانید موفقیت خود را تضمین نمایید. این مرحله از برنامه ریزی کنکور بسیار مهمه و تضمین رسیدن به هدفتون هست.

مشاور کنکور جعفرقلی

قیمت مشاوره کنکور انسانی - قیمت مشاوره کنکور ریاضی - قیمت مشاوره کنکور تجربی - زودبیست تماس با مشاور تیم رتبه برتر موسسه کنکور حرف آخر بسیار قدرتمند و حرفه ای در مشاوره و فروش پکیج های کنکور فعالیت می کند. سنجش عملکرد داوطلبان برای پذیرش در کنکور بسیار متفاوت می باشد و معمولاً ما به یک ملاک جهت سنجش عملکرد نیازمند هسیتم. پس ما این امکان رو داریم که از راهنماییهای مشاور تحصیلی یا مشاور کنکور منفعت لازم رو ببریم. اگه این تصمیم رو گرفتی و می خوای اراده کنی تا به هدفت برسی و به درس خوندن علاقه مند بشی، با ما همراه باش و بقیه کارها رو به ما بسپار تا کمکت کنیم و تو این مسیر سرنوشت ساز، همراهت باشیم. برنامه ریزی درسی یعنی اینکه از قبل فکر کنی تو مدت زمان مشخصی که داری می خوای چی کار کنی و کدوم درس ها رو بخونی. برنامه ریزی درسی هم همین طوره. حتی می تونی به خودت جایزه هم بدی. پس ببین این تو تنها نیستی که نمی تونی به برنامت به خوبی عمل کنی. قبل از اینکه دوباره برای مطالعه درس های کنکور شروع کنی، باید بگم که یه تحقیق تو دانشگاه MIT انجام دادن و متوجه شدن که تنها 5 درصد دانشجوهای اون دانشگاه برنامه ریزی می کنن!

مشاور کنکور تهران

و اینکه به نظر شما از کجا شروع کنم ؟ با توجه به اینکه موسسه حرف آخر به عنوان بهترین موسسه کنکوری در کشور شناخته می شود در صورتی که قصد دارید برای اطمینان خاطر با مشاورین این موسسه برای کسب اطلاعات بیشتر در تماس باشید می توانید وارد سایت شده و با استفاده از شماره تماس موسسه می توانید از مشاوره رایگان در طول 24 ساعت شبانه روز بهره مند شوید. اما این اراده رو چه طور می تونی به دست بیاری و به درس خوندن علاقه مند بشی، چیزیه که باید درون خودت جستجو کنی. چه طوری به درس خوندن علاقه مند بشیم؟ چند تا درس رو مشخص می کنم و به خودم می گم که اینا رو باید بخونم. اصلا چرا باید برنامه ریزی داشته باشیم؟ برنامه ریزی ۷۷ روزه اوج یادگیری، بر اساس بودجه بندی کنکور و مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی نوشته شده است. روش برنامه ریزی مشاوره غذایی کنکور کنکور چگونه است؟ شاید تا حالا برای روش مطالعه درس های کنکور صدها بار برنامه ریزی کرده باشی ولی از یه جایی به بعد دیگه ادامه ندادی. بله این به نوع برنامه ریزی درسی اونا ربط داره.

مشاور کنکور صادقی

این کار بهتره که توسط شخصی انجام بشه که سابقه و دانشش رو داره. آیا کسی که یکسال در دانشگاه پیام نور ثبت نام کرده باشه و دو ترم مرخصی تحصیلی گرفته باشه و بعد انصراف بده و بعدش توی دانشگاه ازاد دو ترم بخونه و پاس بشه و همون سال هم کنکور بده و قبول بشه بعد از قبولی میتونه از آزاد هم انصراف بده و بره به سراسری؟ هر کاری یه اصولی داره که اگه اون اصول رعایت بشه بهترین نتیجه رو به ما می ده. برای این کار می تونی هم از ما مشاوره تلفنی کنکور بگیری و هم پکیج های آموزشی حرفه ای دکتر کنکور رو تهیه کنی. زیرا برخی از ما از داشته های خود نا آگاه هستیم و با نادیده گرفتنِ نقاط قوت خود و همچنین پیله کردن به ضعف هایمان سعی برتخریبِ ذهن خود داریم. بعد از بررسی کارنامه کنکور سال های گذشته وقت اون رسیده که به خودتون بر گردین و طبق نقاط قوت و ضعف و روش مطالعه درس های کنکور که تا الان پیش گرفتید و طبق برنامه روزانه درس خواندن خود، ایستگاه ها و زمان بندی برای مطالعه درس های کنکور رو انجام بدین.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاور کنکور تبریز وب سایت خود باشید.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما