چگونه از برنامه درسی رشته پذیرفته شده آگاه شویم؟

در سایت تخصصی آموزشگاه پرسا و تیم مشاوره کنکور (مرجع) تخصصی آکو میتوانید دفترچه سوال و پاسخ آزمون پنج آذر قلمچی را به صورت رایگان دریافت کنید. برای یادگیری بیشتر و موثر تر میتوانید به بخش تکنیک های کنکور مشاورین تخصصی پرسا مراجعه کنید . نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. کارهایی که نباید توسط دانش آموزان انجام شوند نام برده شده اند. تیم مشاوره ی استاد امیر حسین شاهانی از حرفه ای ترین مشاوران تحصیلی و شغلی تشکیل شده است و روان شناسان خبره ای را در اختیار دانش آموزان و حتی والدین آن ها قرار می دهد . استاد حسین پور طبق اصول و نظم کاری خود، بررسی گزارش های روزانه شاگردانش را به منشی یا زیرمجموعه ی خود واگذار نکرده و خود شخص ایشان روزانه گزارش هارا بررسی میکنند و همراه با شاگردانش رفع اشکال میکند. خب سوالی که پیش میاد اینه که اگه بهترین مشاور خود شخص دانش آموز هستش، پس چه نیازی به مشاور های گوناگون کنکور هستش؟ پس از نمایش اطلاعات صفحه ثبت نام که حاوی کد ثبت نام 16 رقمی است، ثبت نام شما به اتمام رسیده است. ببینید این معیار نمیشه که شما به 75% بقیه فکر نکنین و کنکور رو به حال خودش ول کنین با یه انگیزه ی خیلی فوق حرفه ای شروع به درس خوندن بکن چرا که رتبه های برتر با همین انگیزه ها به خود روحیه میدن و برتر میشن موفق میشین اگر و تنها اگر تلاش کنید .

گروه مشاوره کنکور ژین

من سال ۹۹ بهمن ماه کارشناسی (فنی)قبول شدم و بهمن ماه ثبت نام کردم بعدش پشیمون شدم قبل اسفند ماه بود ک انصراف زدم و در هیچ کلاسی شرکت نکردم سال بعدش ۱۴۰۰بدون ازمون شبانه قبول شدم و الان دارم کلاس ها رو میرم ایا در اینده ب مشکل بر میخورم؟ با منابع سال قبل کار کنید . بعد از بارگذاری عکس می بایست با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی ، اطلاعات هویتی خود را در فرم ثبت نام درج کنید. من امتحان نهایی ها رو خوب ندادم اولش چون فکر میکردم تاثیر غیر مستقیم به رتبه زیر 1000 فکر میکردم ولی بعد که فهمیدم مستقیم تاثیر دیگه امید به قبول شدن تو رشته خوب رو ندارم مثل دندان پزشکی یا پزشکی آیا میشه زیر 1000 شد در بد ترین شرایط امتحان نهایی با تاثیر مستقیم؟ ترتیب درس ها رو عوض میکردم اول از همه و بعدش این که وسواس رو بذارید کنار.وسواس برای تست زدن نابودتون میکنه.و بعدش این که وقتی جواب یه سوال رو نمیدونم،یعنی نمیدونم.تمام.به جاش کلی سوال دیگه بلدم پس وقتم رو نمیکشم.همین.با این قانون ها برید جلو و راه و روش خودتون رو توی تست پیدا کنید.به عبارتی قلق خودتون رو بدست بیارید تا موفق بشید.

پس از وارد کردن اطلاعات و انتخاب گزینه صحت اطلاعات بر روی دکمه تایید کلیک کنید. در این مرحله لازم است نسبت به وارد کردن اطلاعات خواسته شده به صورت دقیق اقدام کنید. به صفحه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 بازگردید و با وارد کردن شماره سریال ثبت نام و کد امنیتی ارسال اطلاعات جهت ثبت نام را آغاز کنید. پس از پرداخت هزینه، وارد صفحه ای خواهید شد که شامل شماره سریال لازم جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1401 است. پس از آپلود عکس در این صفحه و کلیک بر روی گزینه ارسال عکس و مشاهده عکسی که در این سایت بارگذاری کرده اید، می توانید بر روی گزینه تایید و ادامه کلیک کنید. این واقعیت است که اگر همچنان کارهای سال قبل را تکرار کنید، نمی توانید به موفقیت دلخواهتان برسید. با استفاده از این آزمون دانش آموزان میتوانند سطح یادگیری خود را بیازمایند و نقاط قوت و ضعف خود را بیابند. اما از آنجایی که این روش مشاوره برای دانش آموزان مفید و مثمر ثمر نیست، در مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی شدیدا از انجام این روش اجتناب میشود. آزمون گاج تاریخ 21 بهمن 1400 را نیز میتوانید همین حالا به تفکیک رشته از وبسایت تخصصی مشاوره کنکور آکو دریافت کنید.

در این مقاله قصد داریم به مشاوره کنکور رایگان در واتساپ بپردازیم اما قبل از آن به دلیل نیاز داشتن به مشاوره کنکور میپردازیم. برای شرکت در کنکور نیاز به انصراف از دانشگاه نیست. هر ترم دانشگاه چند ماه است؟ در صورتی که مایل به شرکت در دو رشته اصلی و شناور هستید، لازم است دو کارت اعتباری تهیه نمایید. ثبت نام در مقطع دکتری نیز براساس استعدادهای درخشان انجام می گیرد و داوطلبان عزیز جهت ثبت نام می توانند به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و سپس نسبت به ثبت نام در این دانشگاه، اقدامات لازم را انجام دهند. به این منظور در این قسمت اطلاعاتی مانند آشنایی با قسمت های مختلف کارنامه، نقش سهمیه مناطق و شهدا و ایثارگران و مناطق محروم در انتخاب رشته، بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور سراسری، آشنایی با امکانات و هزینه ها و شهریه های دانشگاه های دولتی روزانه، شبانه، دانشگاه های غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس های خودگردان یا بین الملل و دانشگاه آزاد، نحوه صحیح انتخاب رشته کنکور سراسری، انتخاب دانشگاه، نحوه صحیح چینش انتخاب ها در انتخاب رشته کنکور سراسری توضیحاتی داده شده است که با مطالعه دقیق آن ها داوطلبان میتوانند انتخاب بهتری را داشته باشند.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما