گفتوگو با عرفان آق، رتبهی 2 تجربی از گنبد

سلام خسته نباشید من برای زبان انگلیسی خیلی سبز جامع رو تهيه کردم. زمانی که در برنامه ریزی تنوع درسی رعایت شود باعث کسل شدن دانش آموزان و خسته شدنشان از درس خواندن نمی شود بلکه باعث افزایش اشتیاق آنها نیز می شود. خانم اسدی مشاور ارشد حرف آخر داری درک دکترای مهندسی ای تی بوده و از مشاورین عالی رتبه این موسسه نیز می باشد. این گروه باید در آزمون علوم انسانی شرکت نماید اما به هر طریق سازمان سنجش هر ساله برای این گروه حذفیات جداگانه ای تعیین می کند. توجه کنید که اب آشامیدنی با آب مصرفی در دیگر صنایع متفاوت است. شما به عنوان یک دانش آموز و هنر پژوه به احتمال بسیار زیاد در هنگام بررسی و حل کردن سوالات فیزیک گاهی احساس می کنید این درس برای تان کاملاً نامأنوس و غریبه است و شاید در این صورت که خواهید به سراغ کتابهای آموزشی فیلم های آموزشی یا کلاس خصوصی بروید برخلاف تصور تعداد زیادی از شما ها فیزیک تنها حفظ کردن فرمول ها و از بر کردن متن کتاب درسی و یا جایگذاری اطلاعات در فرمول ها نیست اکنون تصمیم داریم شما را با روش صحیح مطالعه درس فیزیک آشنا کنیم در گام نخست اولین چیزی که باید به آن توجه و مرمت کنید آن است که برای درک و ادراک درس شیرین فیزیک باید فراوان و فراوان و فراوان تست و سوال حل کنید آموزش از طریق حل مسئله روش آقای پولیا را فراموش نکنید به طور کلی هنگام مطالعه درس فیزیک سعی کنید درس رو در طول ترم یاد بگیرید و مطالب را به روزهای پایانی موکول نکنید برای از بر کردن فرمول ها باید سعی کنید بین مطالب تدریس شده کد برقرار کنید و صرفاً طوطی وار مطالب را حفظ نکنید سعی کنید حتی گاهی اوقات خودتان نیز فرمولهایی را اثبات کنید و فرمول هایی را بسط دهید و فرمولهای را اختراع کنید همینطور سعی کنید هنگام حل سوالات به سراغ پاسخنامه های تشریحی آنها نروید و بجنگید و تلاش کنید تا خودتان به پاسخ سوالات برسید هنگام مطالعه درس فیزیک به سرفصل های کتاب قطع کنید و سعی کنید مقدمه و موخره را رعایت کنید و تمام مطالب را به همان ترتیبی که در کتاب درسی تان آمده مطالعه کنید زیرا ترتیب چینش آنها عقلایی و دارای منطق خاصی است که نویسندگان کتابآنها در نظر گرفته اند سعی کنید هر مطلبی که در جزوه و کتاب درسی تان در مخاطب قرار دادن شما عنوان شده را از چشم دور نکنید و همگی را مطالعه کنید سعی کنید نیاز های پایه هر مبحث را رعایت کنید و پیش از پرداختن به مطالب هر فصل پیش نیازهای آن را نیز یاد بگیرید اگر در درس ریاضیات و در محاسبات ضعیف هستید باید ابتدا دانش ریاضیات خود را تقویت کنید همینطور به شما توصیه میکنیم حتماً قبل از هر جلسه درسی مطالب درسی را پیش مطالعه کنید زیرا این کار باعث می شود شما مطالب تدریس شده توسط استاد تان را بهتر درک کنید.

مشاور کنکور نامدار

fashion man people class="lazyload lazyblur-up" woman ویژگی های یک دبیر فیزیک خوب و بهترین دبیران فیزیک ایران چیست؟ 1- اولین چیزیکه به عنوان یک دبیر فیزیک خوب و بهترین دبیر فیزیک باید به خاطر داشته باشید، اینست که مخاطبین شما چون در امر آموزش احتمالا به مشکل برخورده اند به سراغ شما آمده اند. دبیر خوب و نامی در شهرهای منطقهی 2 و 3، کمتر از شهرهای بزرگ است؛ ولی من مهمترین دلیل موفقیت را سختکوشی میدانم. پس حواستان باشد با صبر و حوصله بسیار زیاد باید با آنها برخورد کنید و سعی در شناسایی فوری مشکلات داشته باشید. برنامه بلند مدت نیازمند صبر و حوصله می باشد برای رسیدن به موفقیت. برنامه ریزی انواع مختلفی دارد مانند برنامه ریزی عملکردی ، حجمی و … آیا این بهتر از این نیست که بخواهید هر آزمون برای خود برنامه ای بچینید که اشکالات زیادی دارد و در اکثر موارد غیر قابل اجراست؟ در اولین جلسه حضور در کلاس خصوصی، ظاهر بسیار آراسته ای باید داشته باشید،لباس رسمی(آقایان کت و شلوار و خانم ها لباس فرم رسمی) به تن داشته باشید و استفاده از ادکلنی درجه یک را فراموش نکنید.

بهتر درک می کنید علاقهمند تر می شوید و وقتی علاقهمند تر شوید وضعیت علمی تان روز به روز ارتقا پیدا می کند هنگام مطالعه کتاب درسی فیزیک مقدمه ها و خلاصه ها و تیتر هارا توجه کنید سعی کنید با ایجاد پرسشگری در مغز خود مطالب را پژمانی بار و تیپ آرتین وار مطالعه کنید همچنین قبل از آغاز کلاس و در حین کلاس نت برداری و یادداشت سرفصل ها و نکات مهم و مرتبط با جلسه های قبلی را فراموش نکنید یادتان باشد برای یادگیری درس فیزیک همیشه زودتر از موعد سر کلاس حاضر شوید یک تاخیر حتی پنج دقیقه ای می تواند رشته افکار و کلام شما را پاره کند و نتوانید آن طور که باید و شاید به مطالعه مطالب بپردازید هیچ موقع از پرسیدن سوالات ابایی نداشته باشید هر جا که مشکلی دارید شجاعانه دستتان را بالا کنید و سوالات خود را از دبیر محترم و از استاد محترم حرمت آن بپرسید اگر گاهی و ما در بخش ریاضی نیز مشکل دارید از استادتان بدون واهمه خواهش کنید بخش های ریاضی حل سوالات فیزیک را که متوجه نشده اید برایتان توضیح دهد قطعاً همکاران و اساتید از پاسخگویی به شما خوشحال خواهند شد تان باشد یکی از مهمترین مراجع مطالعه درس فیزیک تمرینات و مثال های داخل کتاب درسی ست تک به تک مثال ها و تمرینات کتاب درسی را بررسی کنید زیرا هم در کنکور و در هم امتحان نهایی سوالات کتاب درسی در سنوات اخیر اهمیت بسیار اسپشیال و ویژهای یافتهاند.

مشاور کنکور گاماس

همگی میدانیم در کنکور ایران دبیران برتر زیادی در هر درس وجود دارند و ما در این سایت ضمن احترام به افرادی که نامشان در سایت ذکر نشده است، با بررسی اطلاعات موجود در اینترنت (سایت های معتبر کنکوری از قبیل ونوس -حرف اخر -قلمچی- گاج -وسایت کنکور و نیز بررسی فیلمها و ویدیو ها و تالیفات اساتید کنکوری را از تمامی سایتها و مراجع معتبر و با توجه به نظرات کارشناسان و نخبگان آموزشی این لیست را تهیه و در اختیار عموم قرار داده ایم.بینهایت سپاسگزار خواهیم شد ما را از نظرات سازنده خود بهره مند سازید. در رای گیری و انتخاب بهترین دبیران فیزیک کنکور و بهترین دبیران شیمی کنکور و بهترین دبیران ریاضی کنکور و بهترین دبیران زیست شناسی کنکور شرکت نمایید تا به کمک نظرات شما دانشجویان و دانشپژوهان و شما همکاران گرانمایه بهترین اساتید کنکور ایران را معرفی نماییم.همچنین در قسمت نطرات علاوه بر اسم برترین دبیران فبزیک و ریاضی و شیمی لطفا علت انتخاب خود را نیز درج بفرمایید.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما