💫 مشاوره کنکور انسانی 1400

بهترین مشاور انتخاب رشته درس های دوران دانشگاه را به خوبی می شناسد و براساس نقاط قوت و ضعف شما در درسها، انتخاب رشته می کند. سعی کنید آزمونهای فروردین و اردیبهشت را برای اصلاح نقاط ضعف در نظر بگیرید. سعی کنید این بازهی زمانی ارزشمند را (خصوصاً سه ماه پایانی منتهی به کنکور را) صرف مباحث و سرفصلهایی کنید که ارزش بیشتری دارند. سلامتی، شادابی و افزایش عملکرد سه عامل کاملا مرتبط به همدیگر هستند و کسی نمیتواند در بدترین شرایط سلامتی باشد، شاداب نباشد و در عین حال عملکرد بالایی از خود نشان دهد. سلام و وقت بخیر بنده در رشته فنی تأسیسات دو ترم مشروط شدم یا سه ترم مشروط دیگه دو سالی هست نرفتم و حتی نرفتم حضورا انصراف بدم میخواستم بدونم باید جریمه بدم چون سه سالی میشه نرفتم و نمی خوام برم چطوری آیا شامل میشه جریمه انصرافی ؟ آیا خود موفق به کسب رتبه مناسبی در کنکور شده است؟

مشاوره غیر حضوری کنکور تجربی

متقاضیان کنکور که برای کسب رتبه قبولی کنکور سراسری در حال برنامه ریزی هستند میتوانند برای آنکه برنامه ریزی کنکور را بخوبی انجام دهند از اطلاعات این مقاله استفاده نمایند . خب حالا که فهمیدید بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور سراسری باید چه ویژگی هایی داشته باشد باید بدانی که چگونه باید او را پیدا کنید و یا اگر مشاوری پیدا کردید بفهمید که آیا می تواند مشاور خوبی باشد یا نه. 2) سوال بعدی داوطلبی از ما پرسیدن که آیا لازمه همه داوطلبین به مشاور مراجعه کنند یا خودشون می تونند انتخاب رشته کنند؟ و از این 20 آرایه در کنکور سراسری 3 تست معادل 12 درصد سوال طرح میشود. با استفاده از تست های استعدادیابی، استعدادها و مهارت های داوطلب در انتخاب رشته لحاظ شود. بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور در صحبت کردن بسیار مسلط هستند و پیچیده و نامفهوم صحبت نمی کنند. این استرس میتونه باعث فراموش کردن مطالب حفظی یا بی دقتی توی سوالات مسئله ای بشه.

مشاور کنکور گاماس 20

اصل پیش نیاز این است که: برخی از دروس به دنبال مباحث قبلی می آیند، به گونه ای که برای یادگیری به آنها نیاز دارید مباحث قبلی را نیز به خوبی فراگرفته باشید، برای مثال در درس زیست شناسی اطلاع از ساختار سلول، قسمت های مختلف آن، وظایفش و همچنین انواع آن پیش نیازی برای دیگر مباحثی است که در آینده تدریس می شوند، پس اگر آنها را خوب یاد نگرفته باشید یادگیری مطالب آینده برایتان بسیار سخت خواهد بود. برای دروس حفظی مثل تاریخ ادبیات و تاریخ هم کتاب خلاصه مهر و ماه رو خوندم… اولین توصیهی برای کنکور ۹۶ این است که فقط باید شروع کنید. همچنین در صورت انصراف بسته به دانشگاه محل تحصیل باید هزینه انصراف را نیز پرداخت کنید. و روزانه چند درس عمومی و اختصاصی رو باید بخونم؟ خیلی مهمه که تو کنکور دانشآموز کسی رو داشته باشه که پشتش بهش گرم باشه، کنکور بحث روحی و روانیش خیلی بزرگتر از بحث علمی که داره هست! گاها ممکن است یک کنکوری بخاطر ضعف آموزشی ای که در گذشته داشته از ادامه ی کار با بک مشاور کنکور معمولی بندرعباس سر باز بزند اما آنچه باعث خوشحالی است این است که این مشاور کنکور بندرعباس – وبلاگ نه تنها متناسب با قوت شما بلکه حتی پا به پای ضعف های علمی و روحیه ای شما برنامه ریزی خود را انجام میدهد.

در ابتدا شاید سخت به نظر برسد که چطور از بین این همه کتاب به یک انتخاب درست برسیم و خب انتخاب منبع اهمیت بسیار زیادی هم دارد مخصوصا الان که بسیاری از کتاب ها اشتباهات علمی و نگارشی فراوان دارند و از این گذشته سطح هر کتاب و سبکش با کتاب های دیگر متفاوت است و ما باید بر اساس نیاز خودمان بهترین کتاب را انتخاب کنیم اما راه حل چیست؟ براساس فرهنگ خانوادگی، استان ها چیده شوند. بچه ها نیمی از روز را در مدرسه بوده و نیمی دیگر را باید در خانه به استراحت و خواندن دروس روز بعد مشغول باشند. قبل از هر چیز دانش آموزان رشته ی تجربی باید به این نکته توجه داشته باشند که این رشته 5 زیر گروه دارد و بسته به اینکه در کدام زیرگروه هستید ضرایب دروس اختصاصی برای شما متفاوت خواهد بود. همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، هیچ منبع رسمی از سوی سازمان سنجش برای دروس تخصصی کنکور منحصرا زبان اعلام نشده است؛ بنابراین شما داوطلبان باید برای مطالعه از منابع کمک آموشی مناسب و بهترین دی وی دی های کنکور استفاده کنید. در ضمن بعضی جاها یکم بیشتر از کتاب و حتی کنکور درس عمومی توضیح داده که به نظرم برای به دست آوردن یه درصد خوب تو عربی لازمه.چون عربی هم یه زبان خاص و جدا و پیچیده است و باید به درک بالایی از اون زبان برسی تا بتونی یه درصد خوب بدست بیاری.درضمن فیلم های آموزشی اقای ناصح زاده توی سایت آلا هم خیلی کمک کننده است.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما