💫 مشاوره کنکور ریاضی ۱۴۰۰

این که شما در چه هفته ای کدام صفحات را بخوانید در هر هفته کدام درس ها را پیش روی کنید یا کدام درس ها را استاپ کنید و مرور کنید، اینها مواردی هستند که در دل برنامه آزمون موسسات مستتر و نهفته هستند و در واقع این آزمون ها دستهای نهانی دارند که شما را در مسیر صحیح و درست هدایت می کند. شاید پیش بینی ای که از رتبه مان داریم با واقعیت کاملا متفاوت باشد یا حتی در مواردی بعد از اینکه رتبه ها مشخص شد، پشت کنکوری شدن ما به این بستگی دارد که چه رشته ای قبول شویم و غیره. ذهن و جسم شما نیاز به استراحت دارد تا بتواند ادامه راه را با انرژی زیاد ادامه دهد. در این رقابت شما را بر اساس نتایجی که به دست میآورید ارزیابی میکنند و نه بر اساس علم و دانشی که دارید. بدون آزمون به معنای پذیرش داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی و در واقع معدل کتبی مقطع قبلی است.

مشاور کنکور شاهین شهر

گاهی داوطلب با شنیدن این موضوع که یک مشاور تحصیلی در بندرعباس روش های متفاوت و تکنیک های برتر دارد دچار یک اضطراب میشود و با خود میگوید ممکن است توانایی عملی کردن این روش ها را نداشته باشد. خالی نیست این قسمتها ، گزینه ی هیچکدام زدن چون انتخاب کردن دیگه نمیشه خالی گذاشت ! گوش دادن به حرف های یک پشت کنکوری نشان می دهد که تنها رمز و راز این قصه در رعایت کردن یک سری از نکات و تکنیک های مطالعاتی و مشاوره و برنامه ریزی است. ما در مقاله های مختلف بارها در رابطه با اهمیت برنامه ریزی درست و اصولی مطالبی را ارائه نمودیم داشتن یک برنامه ریزی درست و اصولی می تواند موجب شود تا علاوه بر اینکه زمان شما به هدر نرود، به نتیجه مطلوب خود نیز دست یابید. اگر بعد از مطالعه این مقاله درباره تعداد داوطلبان کنکور سراسری 99 ابهامی داشتید می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . مهم ترین عامل برای داشتن ساعت مطالعه بالا و مداوم، حفظ انگیزه است که مستلزم مشاوره انگیزشی تحصیلی می باشد.

کنکور یکی از اصلی ترین دغدغه های امروز جوانان است . اگر دفترچه انتخاب رشته کنکور گروه آزمایشی خود را با دقت بررسی کرده باشید، متوجه خواهید شد که در مقابل هر یک از رشته ها، یکی از 4 عبارت بومی، استانی، ناحیه ای و کشوری درج شده و ممکن است برای شما این ابهام به وجود آید که منظور از گزینش بومی، استانی، ناحیه ای و کشوری چیست؟ یک مورد دیگر اینکه حتما تصمیم خود را قبل از انتخاب رشته بگیرید، چرا که اگر در یکی از دانشگاه های روزانه قبول شوید و منصرف گردید، تا یک سال از دادن کنکور محروم می شوید. 6- ادغام کنکور دانشگاه ارشد دانشگاه سراسری و آزاد در تمامی رشته ها باعث می شود تا تنوع انتخابها و دانشگاه ها حتی بیشتر از قبل شود. برای تحویل مدارک باید از دانشگاه ازاد انصراف داده و هزینه های مربوطه را پرداخت کنید. سعی کنید از فضایی برای مطالعه استفاده کنید که حواسپرتی را به حداقل برساند. اگر به پیشنهادات و خاطرات همه پشت کنکوری های موفق در سول سال های متمادی گوش دهید، توصیه مشترک همه آن ها این است که تست بزنید و تست بزنید. آن فکر این است که اگر قرار است من همان کارهای سال قبل را انجام دهم چطوری نتیجه من عوض می شود.

مثل اینکه با خودشان قرار می گذارند چند روز یک بار یک کتاب را تمام کنند. بنابراین در چنین شرایطی هنر و حرف های یک پشت کنکوری موفق حاکی از این است که همه چیز را به نفع خود تمام کند و ضمن در نظر گرفتن تکنیک های مطالعه، بتواند در خانه تمرکز خود را حفظ کرده و از مطالعه دست نکشد. برای مثال، برخی ها تصور می کنند که با در نظر گرفتن روزی 12 تا 14 ساعت می توانند به بهترین درصد برسند. بهترین اساتید رشته ریاضی (عربشاهی، کرمی، فرزانه و …) در حال تدریس می باشند. بدیهی است که روش دوم شامل هزینههای سنگین تر و بالا تر خواهد شد و حضور در دفتر مشاورین و اساتید از لحاظ مالی هزینه کمتری را برای شما خواهد. درست است که در کنکور تایم تستهای اختصاصی چیزی حدود یک دقیقه یا کمی بیشتر و کمتر است، اما این تایم مربوط به زمانی است که شما در یک درس کاملاً مسلط شده اید و تا قبل از اینکه به تسلط کافی برسید نباید سراغ تست های زمان دار بروید.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما