قبل از اینکه خیلی دیر شوید، Scoop را در خرید تتر دریافت کنید

با توجه به قوانین سفتوسخت آمریکا و هنککنگ که آیفینکس ملزم به تبعیت از آنها است، معاملهگران تتر خیلی نگران سرمایههای خود نیستند. خیلی از صرافی های بین المللی که در زمینه ارائه خدمات مربوط به رمز ارز فعالیت می کنند، ریال ایران را قبول ندارند. تصور بر این بود که این ارز با ثبات و رمزنگاری شده توسط بانک مرکزی آمریکا یا نهاد متمرکز دولتی پشتیبانی میشود ولی رمزارز تتر یک بلاکچین غیر متمرکز است که مستقل از دولت و حکومت ها عمل میکند و از سوی نهاد های متمرکز دولتی مانند بانک مرکزی امریکا پشتیبانی نمی شود. فرایند فروش ارز دیجیتال تتر در صرافی رمزینکس به مانند خرید آن، به دو صورت ثبت سفارش فروش محدود و سریع خواهد بود و چگونگی آن دقیقاً مشابه با سفارشهای خرید است که در بالا توضیح داده شد.

به دلیل قیمت ثابت آن، هدف های مختلفی از خرید و فروش آن وجود دارد. این ثابت بودن قیمت تتر موجب شده است که بیشتر تریدرها برای حفظ سرمایه خود در مقابل نوسانات شدید بازار برای جلوگیری از ضرر در زمان کاهش قیمت ها پول خود را به تتر تبدیل کنند که ارزش آن همیشه با یک دلار آمریکا برابر است. به همین دلیل کار کردن با یک استیبل کوین راحتتر است که تتر یکی از مشهور ترین استیبل کوین های بازار ارز دیجیتال به حساب می آیدو قیمت آن همیشه یک دلار می باشد اما در برخی موارد قیمت تتر در ایران دچار اختلاف قیمت با دلار می شود که در مورد این موضوع نیز برای شما مطالبی را آماده کردیم. برای فروش تتر در صراف پارس بیت ، مشابه فرایند خرید تتر ابتدا وارد بازار شده، مقدار و قیمت مدنظر خود را برای فروش ثبت کنید. پس از ثبت نام در صرافی، برای خرید تتر و سایر ارزهای دیجیتال از طریق ریال و درگاه بانکی میبایست فرآیند احراز هویت را طی کنید.

پس از تایید هویت از منو سمت راست، گزینه “تتر” را انتخاب کنید. پس از انجام فرآیند احراز هویت در صرافی و تأیید مدارک و حساب بانکی، از طریق درگاه بانکی میتوانید خرید و فروش تتر را انجام دهید. مرحله تایید هویت در کمتر از نیم ساعت انجام میشود. احراز هویت مشتریان یا KYC فرآیندی رایج در تمامی صرافیهای دنیا است. برای آنکه لیست صرافیهای خارجی پشتیبانیکننده از هر ارز دیجیتال را پیدا کنید، میتوانید به وبسایت مرجع کوین مارکتکپ (CoinMarketCap) مراجعه کنید و با جستوجوی ارز دیجیتال مربوطه و سپس مطالعۀ بخش Market مربوط به همان رمزارز، به لیست صرافیهای پشتیبانیکننده از آن ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید. حتما قبل از خرید یا فروش رمزارز خود از تیم کارشناسان مجرب پارس بیت مشاوره بگیرید و قبل از انتخاب هر کیف پولی و رمزاز در مورد قابلیتهای آن به صورت کامل در دانشنامه پارس بیت تحقیق کنید. برای پی بردن به این موضوع، وضعیت بازار در روز 14 تیرماه ۱۴۰1 را در نظر بگیرید. صرافی بیتفینکس به عنوان درگاهی برای دسترسی به تترهای جدید عمل میکند.

به همین دلیل افراد سعی می کنند با استراتژی های مختلف ضرر و زیان خود را به حداقل برسانند مانند این که آربیتراژ استفاده کنند یا حد ضرر برای خودشون مشخص کنند یا دارایی خود را به تتر تبدیل بکنند. معمولا برای خرید و فروش یک ارز دیجیتال، باید از ارز دیجیتال دیگری استفاده کنید. برخی از صرافی های ارز دیجیتال، دارای پشتیبانی 24 ساعته هم می باشند و شما را در امر خرید تتر یاری می کنند. در پی معماری سیستم های بانک داری مدرن ارسال هزینه یا مبالغ حتی اگر اندک باشد میتواند طرفین کشور هارو درگیر کند و هزینه های قابل توجهی را به طرفین تحمیل کند. برای خرید تتر حتما کاربران عزیز باید به انتخاب یک کیف پول مناسب هم فکر کنید در حال حاضر کیف پول های زیادی برای نگه داری تتر عرضه شده است . وبسایتهای زیادی در کمترین زمان ممکن خرید تتر را برای شما انجام میدهند و یا با قیمت پیشنهادی شما هر چه مقدار تتر داشته باشید را خریداری میکنند.

جهت فروش تتر در اوکی اکسچنج نیز می بایست همانند فرایند خرید آن اقدام نمایید و با در نظر گرفتن قیمت ها و شرایط بازار مقدار ارز مورد نظر خود را جهت فروش وارد کنید، به طور معمول و همیشه بعد از وارد شدن به بازار آنلاین و یا صرافی های آنلاین لیستی از مقدار کارمزد خرید و فروش و انتقال رمز ارز و میزان سود خالص دریافت شده نیز به شما ارسال می گردد. برخی از کاربران اقدام به خرید پک تتر به صورت گروهی و پخش آن بین خودشان می کنند . در شرایطی که مردم به سرمایه گذاری در بازار رمزارز روی می آورند؛ به دلیل افزایش تقاضا، قیمت تتر نیز افزایش میابد. جهت سفارش به آیدی زیر پیام دهید: @digexpayadmin تضمین بهترین قیمت تتر در ایران با مدارک معتبر امنیت بالا سرعت بالا با کلیک بر روی دکمه ‘دیدن کانال’، کانال ‘کانال رسمی قیمت تتر digexpay’ را در تلگرام ببینید یا به آن ملحق شوید. به منظور حل این مشکل، سازندگان تتر اقدام به عرضه آن در بستر شبکه ترون وبا TRC-20کردند. تراکنشهای انجام شده در بستر بلاکچین برگشت ناپذیر هستند، بنابراین قبل از ارسال وجه از درست بودن آدرس مقصد اطمینان حاصل کنید.

ابتدا در بخش شبکه برداشت، باید همان شبکه متناظر با آدرس کیف پول را انتخاب کنید. و قبل خرید تتر هم باید از نرخ قیمت تتر در ایران آگاه شود تا با خرید منصفانه تتر بتواند سود خوبی به دست آورد. از آنجا که علاقه و معاملات رمزارز بخاطر نوسانات قیمتی آنها می باشد بنابر این وجود یک رمزارز با قیمت ثابت مانند تتر سوال برانگیز است. چنین مشکلاتی به طور مشابه برای تتر اومنی نیز وجود دارد. معمولا زمانی که ثبات نسبی در بازار ارزهای دیجیتال حاکم می شود؛ تقاضا برای ارز دیجیتال تتر کاهش پیدا میکند اما در زمان های ریزش بازار یا نوسان های شدید، معامله گران بیشتر به استیبل کوین های با ثبات نیاز دارند. افراد زیادی هستند که برایشان این سوال به وجود آمده آیا ارز تتر مبنای قانونی در کشور دارد؟ از آنجا که ما آدرس کیف پولی بر مبنای استاندارد ترون (TRC-20) دریافت کردیم، در اینجا نیز باید شبکه انتقال TRC-20 یا ترون را انتخاب کنیم. خرید تتر میتواند از یک صرافی ایرانی و یا خارجی انجام شود؛ با این حال، افرادی هم هستند که با واریز ریالی به کارت بانکی شخص دیگر و ارسال آدرس کیف پول خود، تتر را دریافت میکنند.

اگر میخواهید در ارسال آدرس عمومی خود به فروشنده دچار اشتباه نشوید حتما موقع ارسال آدرس، نگاه کنید که تنظیمات کیف پول شما روی شبکه مورد نظرتان باشد. انجام این کار مزایا و معایب خاص خود را دارد اما باز هم پیشنهاد ما صرف نظر کردن از این نوع خرید است. در صورتی که قصد خرید کیف پول سخت افزاری دارید به شما پیشنهاد می کنم تنها از فروشگاه های معتبر کیف پول سخت افزاری اقدام به خرید کنید و به هیچ عنوان کیف پول سخت افزاری را به صورت باز و بدون پلمپ از دست دوم استفاده نکنید زیرا احتمال کلاهبرداری از از کیف پول شما رو بالا میبرد. بدون شک، تتر یک رمزارزخاص و عجیب ارائه داده است.

در بخش ثبتنام، صفحهای مشابه تصویر بالا به شما نمایش داده میشود. بهترین کیف پول های پیشنهادی برای ذخیره تتر به صورت امن، استفاده از کیف پول سخت افزاری مانند لجر، ترزور، سیف پال و … لجر نانو اس یکی از بهترین کیف پولهای سختافزاری برای حفظ و ذخیره سازی توکنهای USDT است. با قرار دادن یک پین کد مخفی میتوان از طریق لجر نانو اس هزینه را ارسال یا دریافت کرد. در حال حاضر هم به دلیل این که بازار ارزهای دیجیتال روند نزولی شدیدی رو تجربه کرده؛ میزان تقاضا نسبت به گذشته کم شده و استیبل کوین تتر 17 درصد ارزون تر از دلار توی بازار داره مورد معامله قرار میگیره.

خریدن تتر بیشتر شبیه یک سپرده بانکی و تا حدودی ریسک بانرخ بهره 0 درصد است. ارزش کلی بازار این استیبل کوین 67.55 میلیارد دلار هست که در حال حاضر بعد از بیت کوین و اتریوم جایگاه سوم رو توی رتبه بندی ارزهای دیجیتال به خودش اختصاص داده و سهم بزرگی از بازار رمزارزها رو در اختیار خودش داره که حدودا 7 درصد براورد میشه. در واقع حجم و چرخه کلی تتر، هرچقدر که تغییر پیدا کند، پشتوانه دلاری آن هم تغییر خواهد کرد که باعث میشود تا ارزش یک واحد تتر، همیشه روی یک دلار باقی بماند.

توکن USDT را می توان دلار دیجیتالی نامید چرا که ارزش آن دقیقاً یک دلار بوده و در صرافی ها نیز به عنوان دلار مورد استفاده کاربران مختلف قرار می گیرد. از آنجایی که Tether با چندین بلاک چین کار میکند و به طور گسترده مورد استفاده قرار میگیرد. برای مثال، اگر برای خرید تتر TRC-20 اقدام کرده باشید؛ یعنی از بلاک چین ترون برای انتقال تتر استفاده خواهید کرد. کوین های تتر بر اساس میزان نقاضای بازار و میزان دلار موجود برای پشتیبانی از آنها، ایجاد میشوند. با وجود تعدد رمز ارزها و ترید نزدیک به پنج هزار مورد از آنها توسط معاملهگران، از نظر ارزش کل بازار Tether پشت سر بیت کوین، اتریوم و ریپل در رتبه چهارم قرار دارد؛ ارزش کل بازار آن نزدیک به 10 میلیارد دلار است!

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما