انواع بهترین پوزیشن های رابطه جنسی و سکس

قبل از برقراری اولین رابطه جنسی و از دست دادن بکارت تحقیقات و مطالعات لازم را انجام دهید. به این دلیل است که مادران با توجه به از دست دادن اضافه وزن دوران بارداری همچنان ماهها میگذرد و لباسهای قبل از بارداری اندازه آنها نمیشود. اما نکاتی نیز وجود دارند که دانستن آنها قبل از تجربه اولین سکس، ضروری است. بنابراین قبل از انجام دخول هم شما و هم همسرتان باید از لوبریکانت برای مرطوب کردن اندام تناسلی خود استفاده کنید و بهاینترتیب با بیشتر شدن لغزندگی در حین انجام دخول، از دست دادن بکارت با درد کمتری همراه خواهد بود. شما عاشق هم هستید؛ بنابراین به یکدیگر اعتماد داشته باشید و بدانید که فرصت زیادی برای تمرین کردن سکس دارید و قرار است بارها و بارها اوج لذت جنسی را در کنار هم تجربه کنید. شما مدت زیادی را منتظر فرارسیدن اولین تجربه سکس خود بودهاید و این انتظار طولانی ممکن است باعث شود اولین رابطه جنسیتان، تجربه خوب و لذت بخشی نباشد. اولین تجربه سکس برای اغلب خانمها تنها یک لذت فیزیکی است و حتی ممکن است کمی دردناک و آسیبزننده نیز باشد. معمولا هورمونهای مردانه باعث میشود آقایان خیلی سریع برای رابطه جنسی آماده شوند و گاهی این آمادگی سریع باعث میشود به ناچار بدون آمادگی لازم تن به این کار داده و به هیچ وجه از این رابطه لذت نبرند.

تنها راه لذتبخش شدن سکس، انجام دادن و تکرار کردن آن است.

فراموش نکنید بدون عشقبازی و امادهسازی بدن، انجام دخول و از دست دادن بکارت دردناک خواهد بود. در شب اول عروسی و قبل از انجام دخول و مقاربت، عشقبازی را فراموش نکنید. در این مقاله نکات لازم برای کاهش درد اولین رابطه جنسی و و احساس ناخوشایند از بین رفتن بکارت و تبدیل آن به تجربهای لذتبخش آورده شده است. تنها راه لذتبخش شدن سکس، انجام دادن و تکرار کردن آن است. با رعایت کردن نکاتی که در این مقاله آورده شده است، برقراری رابطه جنسی در ب اول عروسی و از دست دادن بکارت میتواند تجربه خوب و جذابی باشد. مطالعات دیگر گزارش میدهند که عدم برقراری رابطه جنسی بین زوجین به طرزی فزاینده منجر به طلاق نمیشود، اگرچه این امر معمولاً یکی از چندین عوامل طلاق است. اما سعی کنید در حین برقراری اولین رابطه جنسی با همسرتان، استرس نداشته باشید و به این فکر کنید که همه خانمها این مسیر را طی کردهاند و یا باید طی کنند. زیرا همه دخترها شب اول عروسی و از دست دادن بکارت را تجربه خواهند کرد و شما تنها دختری نیستید که قرار است برای اولین بار رابطه جنسی با همسر خود را تجربه کند.

در شما کاسته شود.

چرا افراد پس از از دست دادن باکرگی دچار افسردگی می شوند؟ هرچند بیشتر زنان درگیر مسائل اولین سکس بعد از ازدواج میشوند، اما باید دقت داشت عملکرد هر دو طرف بر موفقیت این رابطه تأثیر میگذارد؛ بنابراین برای موفقیت در اولین سکس بعد از ازدواج نیاز به همکاری یکدیگر دارید. به همین خاطر است که توصیه می شود حتما قبل از ازدواج با مراجعه به مراکز سکستراپی در جلسات مشاوره ای شرکت داشته باشید تا کمی از ترس و اضطراب ناشی از اولین رابطه جنسی در شما کاسته شود. همچنین از آنجایی که احتمال بارداری در اولین رابطه جنسی نیز وجود دارد، بهتر است اطلاعات خود در مورد جلوگیری از بارداری را افزایش دهید تا خطر بارداری ناخواسته کاهش یابد. از این رو ما مقاله جامعی در مورد طرز استفاده از کاندوم برایتان آماده کرده ایم. با گذشت زمان، معنای تجاوز جنسی در برخی از نقاط جهان گسترش یافت و شامل بسیاری از انواع دستدرازیهای جنسی، از جمله مقاربت مقعدی، قضیبلیسی، فرجلیسیو دخول به دستگاه تناسلی یا رکتوم توسط یک شیء خارجی «حتی بیجان» را شامل شد. در اولین رابطه جنسی و برای از دست دادن بکارت، برای انجام دخول عجله نکنید.

بنابراین قبل از تجربه اولین رابطه جنسی و از دست دادن بکارت، با مطالعه منابع معتبر اطلاعات خود را در این زمینه تقویت کنید و سعی کنید آناتومی و بدن خود را بهطور کامل بشناسید. نقش همسرتان در اولین شب عروسی و از دست دادن بکارت بسیار مهم است. این هورمون ها مقدار مایع در واژن را افزایش می دهند یا آلت تناسلی را برای نعوظ تحریک می کنند. البته علت دیگری که می تواند باعث ایجاد ترس و هراس در عروس خانم ها شود، این است که آن ها از خانواده اولیه خود جدا شده اند و باید مسئولیت های زندگی را بر عهده بگیرند. ممکن است اولین سکستان با تصوراتی که از قبل دراینباره داشتهاید، متفاوت بوده و یا حتی در مقایسه با آن دلسردکننده نیز باشد. برای بسیاری از مردم، اولین رابطه، تجربه راحتی نیست و علاوه بر این هر دو طرف ممکن است استرس داشته باشند. در جلسات درمانی تلاش می شود تا جلوگیری از استرس در زوج ها انجام شود تا منجر به داشتن آرامش برای اولین رابطه باشد. در اولین تجربه رابطه جنسی واقعبین باشید و انتظارات غیرواقعی و فانتزی خود را کنار بگذارید. اما اولین رابطه جنسی زمان مناسبی برای تجربه پوزیشنهای فانتزی و موردعلاقهتان نیست.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما