با شروع تولید آزمایشی آیفون 14 پرو، به نظر می رسد طراحی این گوشی به پایان رسیده است – زومیت

[ad_1]

طبق گزارشی از تایوان، فاکس کان، مدل های پرچمدار سری آیفون 14 و Luxshare، یکی دیگر از تامین کنندگان این شرکت، دو مدل ارزان تر تولید خواهند کرد. این گزارش خاطرنشان می کند که فاکسکان تولید آزمایشی آیفون 14 پرو را آغاز کرده است تا مطمئن شود که استانداردهای اپل مطابقت دارد.

به گزارش مکرومرز، آیفون 14 اپل به تازگی وارد فاز تولید شده است و طبق شایعات، Luxshare هنوز سفارش تولید انبوه این محصول را تضمین نکرده است. در این میان، پردرآمدترین سفارش برای گوشی های آینده اپل، آیفون 14 پرو است. پس از شروع تولید آزمایشی، تامین کنندگان باید داده ها را جمع آوری کرده و سپس مشکلات موجود را حل کرده و عناصری را که نیاز به بهبود در خط تولید دارند، ارزیابی کنند.

رندر آیفون 14 جان پراسر

انتظار می رود آیفون 14 و آیفون 14 پرو از ظاهر بازطراحی شده بهره مند شوند. گفته می شود اپل از طراحی نوستالژیک آیفون 4 و آیفون 5 در آیفون های آینده خود استفاده می کند. نشان دهنده آیفون 14 پرومکس است که جان پراسم به اشتراک گذاشته شده، نشان می دهد که شاسی این دستگاه نسبت به مدل های قبلی ضخیم تر خواهد بود. علاوه بر این، این نمایش‌ها دکمه‌های دایره‌ای صدا و سوراخ‌های بازطراحی شده در بخش بلندگو را نشان می‌دهند.

یکی از مهم ترین تغییراتی که شایعه شده در آیفون 14 وجود دارد، حذف بریدگی بالای صفحه نمایش و استفاده از بریدگی دایره ای شکل است. شایعات حاکی از آن است که اپل از PunchHole در آیفون 14 برای قرار دادن دوربین سلفی و سنسورهای TrueDepth با هزینه ID استفاده خواهد کرد.

مقالات مرتبط:

قرار است سری آیفون 14 در چهار نسخه شامل دو مدل 6.1 اینچی و دو مدل 6.7 اینچی معرفی شود. سری به روز شده آیفون نشان می دهد که احتمالا خبری از مدل جدید آیفون 5.4 اینچی (iPhone Mini) نخواهد بود. علاوه بر طراحی به روز شده، انتظار می رود آیفون 14 به دوربین جدید 48 مگاپیکسلی مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های شایعه شده برای این گوشی می‌توان به قابلیت فیلم‌برداری 8K و دوربین فوق‌العاده پیشرفته اشاره کرد.

آیفون 14 از نظر قدرت پردازش نیز بهتر از آیفون 13 خواهد بود. گفته می شود که اپل از 8 گیگابایت رم در مدل پرچمدار آینده آیفون خود استفاده خواهد کرد. شایعات دیگر حاکی از آن است که آیفون 14 در مدل 2 ترابایتی نیز عرضه خواهد شد و از اسلات سیم کارت استفاده نخواهد کرد. زیرا این شرکت در تلاش است تا پذیرش فناوری eSIM را گسترش دهد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما