آخرین اخبار «شهردار جدید شهرکرد

به گزارش ایمنا، مهدی حراز اظهار کرد: ۴۴۳ پرونده تخلف ساختمانی از ابتدای امسال تاکنون در این کمیسیون بررسی شده در حالی که طی مدت مشابه پارسال ۴۰۱ پرونده مورد بررسی قرار گرفته بود. محمد صفایی دلویی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری گناباد افزود: از سازو کارهای بی بدیل مدنی و مشارکت مردم تاکنون بیشتر برای خدمات رسانی و یا کاهش تبعات در بحرانها مانند جنگ تحمیلی، زلزله، سیل و شیوع ویروس همه گیر کرونا بهره گرفته شده و در شرایط عادی و در مسایلی مانند اقتصاد و فرهنگ از ظرفیت مشارکتهای مردم کمتر استفاده شده است که باید بستر حضور و مشارکت مردم با اتخاذ تصمیمها و قانون گذاری های مناسب افزایش یابد. به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با تأکید بر لزوم نقشآفرینی بیشتر مردم در حوزه اقتصاد اظهار داشت: دولت محترم بستر لازم را برای حضور مردم در اقتصاد کشور فراهم کند و در بودجه 1401 نقش مردم به خوبی دیده شود. رئیس شورای اسلامی شهر گناباد در این جلسه گفت: در صورت تصویب نهایی مهران حسینزاده نخستین شهرداری است که از بدنه خود این نهاد تصدی امور شهری گناباد را برعهده میگیرد.

اخبار جدید سنندج

نماینده گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بستر را برای حضور مردم در اقتصاد کشور باز کند و در بودجه 1401 مردم به خوبی دیده شوند. سبزوار- امام جمعه موقت سبزوار گفت: حقوقهای نجومی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و پذیرش این موضوع برای مردم و اقشار پایین جامعه دشوار است. حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: یکی از اموری که دولت باید با بهره گیری از متخصصان و دلسوزان، وقت بیشتری بگذارد مساله اصلاح بوروکراسی حاکم بر دوایر دولتی است. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، در ادبیات دنیا، واژه بازآفرینی شهری بهعنوان واژهای عام که مفاهیم دیگری نظیر بهسازی، نوسازی، بازسازی، توانمندسازی و روانبخشی شهری را در بر میگیرد، بهکار میرود. وی اظهار داشت: بر اثر برخی سیاست های اشتباه در دولت های گذشته این بوروکراسی اداری، بدنه دولت را فراگرفته و مانع عملیاتی شدن تصمیمات خوب دولت می اخبار جدید فری فایر شود.

SuperGirl سوپرگرل : کارا که یک ابر قهرمان است، سعی می کند این موضوع را از همه پنهان کند تا اینکه بیگانگان به زمین حمله می کنند. وی ادامه داد: فرسایش بادی یکی از مشکلات مهم استانهای مختلف کشور است که سالانه به زیرساختها و اراضی کشاورزی و سکونتگاههای مردم خسارت وارد می کند. سبزوار- امام جمعه سبزوار گفت: نظام بوروکراسی اداری و پیچیده مانعی در مسیر تصمیمات خوب و سازنده دولت و نیز سبب توقف در اجرای برخی طرحها و برنامهها می شود. حجت الاسلام علی اخباری در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: وجود حقوق های نجومی و بالا و تفاوت چندین برابری آن با حقوق های پایین دست، فسادزا و عامل اختلاف طبقاتی است که اعتماد مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی کاهش می دهد. وی ادامه داد: دولت و مجلس شورای اسلامی برای برچیدن موضوع حقوق های نجومی و نامتعارف تلاش کنند تا جلوی این پدیده گرفته شود.

اخبار جدید تاکسیرانی مشهد

به گزارش ایسنا، محمد صفایی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: دولت محترم بستر را برای حضور مردم در اقتصاد کشور باز کند و در بودجه 1401 مردم به خوبی دیده شوند. رییس شورای اسلامی شهر گناباد گفت: شوراها نباید زیر چتر هیچ فرد و یا گروهی قرار بگیرند و نتایج برنامه ریزی و اقدامات شوراها زمانی اثربخش و از پختگی لازم برخوردار است که با همفکری و مشورت همه اعضای آن همراه باشد. وی ادامه داد: شهرداریها و شوراهای اسلامی در اجرای طرحهای عمران شهری باید توجه خاصی به حفظ و صیانت از بافتهای تاریخی داشته باشند و بازگشایی معابر به گونهای طراحی و اجرا شود که این بافتهای با ارزش تخریب نشوند. وی افزود: وزارت خارجه به دیپلماسی اقتصادی به ویژه با کشورهای همسایه توجه ویژه ای داشته باشد که این دیپلماسی نیازمند همکاری وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، علوم و بهداشت و درمان است. نماینده مردم گناباد با بیان اینکه وزارت امور خارجه باید به دیپلماسی به ویژه با کشورهای همسایه توجه خاصی داشته باشد، گفت: تحقق دیپلماسی اقتصادی نیازمند همکاری وزارتخانه های صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، علوم اخبار جدید گیلان (noozchat.ir) و بهداشت است.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما