بازارهای جانبی ارزانتر در بازار چقدر هستند؟

[ad_1]

فرارو– ارزان ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار حدود 15،16 میلیون تومان قیمت دارند. این مدل ها محصول برندهای Exvision و Technical مادیران بوده و از هر نظر ساده ترین ساید بای ساید بازار محسوب می شوند. چون برای معرفی از سیستم جدید یا یخ زدایی استفاده می شود و مثلا در مدل TRF-545 خبری از زهکشی نیست. این ارقام را در حالی باید مد نظر داشته باشیم که قیمت آن در کنار هم این است که مدل بوش 650 میلیون تومان به فروش می رسد و گران ترین محصول ال جی حدود نیم میلیون تومان قیمت دارد.

نمایش ساید بای ساید؛ 15.5 میلیون

فریزر ساید بای ساید TS550-ASD یکی از ارزان ترین مدل های موجود در بازار لوازم خانگی می باشد. در حال حاضر حدود 90 فروشگاه این محصول را به فروش می رسانند که 15 میلیون و 500 هزار تومان کمترین آن است. در نگاه اول در کنار یک مدل بسیار ساده هستیم که آبسردکن این یخچال با دستگاه یخساز دستی روی درب آن دیده می شود. صفحه نمایش با تکنولوژی LED در زیر آبسردکن قرار می گیرد و دما را می توان در تماس تنظیم کرد. خریداران می توانند از رنگ سفید تا نقره ای را در یکی از رنگ ها انتخاب کنند. هر قسمت از یخچال دارای فضای پنج طبقه و یک کشو است و ظرفیت خالص آن 488 لیتر است. 332 لیتر قسمت یخچال و 156 لیتر برای فریزر است. در ضمن نمودار مصرف برق یخچال فریزر TS550-ASD X-Vision می باشد.

تکنیک آرنج به آرنج؛ 16.1 میلیون

یخچال فریزر ساید بای ساید S545 در بسیاری از فروشگاه ها با قیمت تقریبی 16 میلیون تومان به فروش می رسد. به همین دلیل آن را یکی از ارزان ترین ساید بای سایدهای موجود در بازار می دانیم. این مدل دارای درجه انرژی A می باشد که برای جلوگیری از دسترسی کودکان به آن قفل کودک برای این یخچال طراحی شده است و با کمک صفحه نمایش LED می توان دما را تغییر داد. این محصول توسط مادیران در سه رنگ سفید، نقره ای و ظرافت عرضه می شود و سیستم هشدار درب و خنک کننده سریع آن از ویژگی های آن در نظر گرفته شده است. در هر قسمت از یخچال چهار طبقه و یک کشو وجود دارد. حجم کل ساید بای ساید S545 به 459 لیتر می رسد که سهمیه یخچال به ترتیب 321 و 138 لیتر است. یخ ساز این مدل دستی است و برای درک سادگی آن کافی است متوجه شوید که از فناوری جدید – بدون یخ زدایی – در معرفی آن استفاده شده است.

تکنیک آرنج به آرنج؛ 16.3 میلیون

یخچال فریزر TRS-545 یکی از ارزان ترین مدل های ساید بای ساید سایر مدل های TCIUAL می باشد. قیمت آن حداقل 16 میلیون و 300 هزار تومان است و اگر بخواهیم به اختصار بگوییم تنها تفاوت این مدل با ارزان ترین مدل ها باید به عملکرد Multi Airflow اشاره کرد که دمای یخچال را در تمام قسمت های آن ثابت نگه می دارد. ، حتی زمانی که باز است. ظاهراً این یکی از ساده ترین طرف های بازار است. یک کولر روی وجود دارد که با فشار دادن دکمه پدال از نازل به سمت شیشه جریان می یابد. استیل، تیتانیومی و سفید رنگ های این مدل هستند و حجم کل آن 547 لیتر است. مانند سایر طرف ها، باید ارزان باشد و TRS-545 دارای درجه انرژی A است.

تکنیک آرنج به آرنج؛ 16.3 میلیون تومان

قیمت فریزر TRF-545 تقریباً مشابه TRS-545 در فروشگاه های لوازم خانگی است. هر دو مدل در ارزان ترین حالت با قیمتی در حدود 16 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسند و یکی از ارزان ترین اضلاع بازار به حساب می آیند با این تفاوت که TRF-545 زهکشی ندارد. سیستم تمیز – برفک – به همراه سیستم گردش هوای چندگانه، سیستم انجماد سریع و سیستم هشدار درب باز، تمام آن چیزی است که مدل TRF-545 Ticial به خریداران ارائه می دهد. این نشان می دهد که از نظر فنی تقریباً هیچ تفاوتی با مدل های ارزان تر موجود در بازار ندارد. برای قرار دادن مواد غذایی در این مدل چهار طبقه و دو کشو در قسمت یخچال و شش کشو در قسمت فریزر وجود دارد و نمودار مصرف انرژی آن A + می باشد. رنگ های نقره ای و سفید نیز از رنگ های یخچال فریزر TRF-545 هستند.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما