بازار ملافه را بررسی کنید

[ad_1]

پس از ساعت ها رکود در ترافیک، نشستن پشت میز یا صندلی در کلاس یا محل کار، خواب راحت شبانه اجتناب ناپذیر است. در این صورت هیچ چیز بهتر از تشک گرم و نرمی نیست که خستگی را از بدن شما دور کند. در سال های اخیر تشک های خوب ایرانی وارد بازار شده اند. اگر قصد خرید تشک جدید برای تخت خود دارید، می توانید نیاز خود را با محصولات ایرانی برطرف کنید.

بسته به دنیای اقتصاد، گاهی اوقات وقتی نوبت به خرید می رسد، بودجه شما حرف اول را می زند. اما تشک چیزی نیست که هر سال عوض کنید و دوباره بخرید. بنابراین، ارزش پرداخت هزینه بیشتری برای کیفیت بهتر دارد، به خصوص اینکه تشک بر سلامت کمر و گردن شما نیز تأثیر می گذارد.

تشک ها به چند دسته کلی تقسیم می شوند. گروه اول تشک های طبی هستند. پزشکان اغلب تشک های طبی را برای افراد مبتلا به کمردرد توصیه می کنند. این مدل فنر ندارد و تکان نمی خورد. تشک های فنری بسیار راحت هستند و مخصوصا برای افراد سنگین وزن توصیه می شود. تشک های کیسه فنری که به عنوان فنرهای جداشدنی نیز شناخته می شوند، محبوب و با کیفیت هستند. زیرا شکل بدن همه را به خود می گیرند و در هنگام غلتیدن حرکت نمی کنند.

مهم ترین نکته در خرید تشک نرمی و استحکام آن است. آیا به یک تشک کاملا نرم یا سفت نیاز دارید؟ یا تشک ما بین این دو را دوست دارید؟ فرقی نمی کند تشکی که می خرید گران باشد یا از بهترین الیاف برای ساخت آن استفاده شده باشد. اگر درجه نرمی یا سفتی آن مورد پسند شما نیست. مطمئنم راحت نخواهی خوابید

در زمینه این سوال علاوه بر میزان نرمی و سفتی تشک باید به نوع آن نیز توجه کرد. مموری فوم، فوم تزریق ژل، لاتکس، اینتراستینگ، هیبرید، کویل، قابل تنظیم و تشک بالشی از انواع تشک های موجود در بازار هستند.

تشک ها نیز از نظر اندازه متفاوت هستند. آنها می توانند برای یک تخت یک نفره یا دونفره یا برای تختخواب یا نوجوان مناسب باشند. طول تشک ها ثابت و 200 سانتی متر است اما عرض آنها تعیین کننده اندازه است. اندازه تشک از عرض 90 تا 200 سانتی متر متغیر است.

تشک های خواب

به گزارش زست، اندازه های معمول تشک های خواب به شرح زیر است:

• تشک تک نفره: 200 در 90 سانتی متر

طول تشک تکی: 200 در 120 سانتی متر

تشک دو نفره / کامل: 200 در 140 سانتی متر

تشک کوئین: 200 در 160 سانتی متر

• تشک کینگ: 200 در 180 سانتی متر

در بازار تشک علاوه بر تعدادی از برندهای مرغوب خارجی که امروزه بسیار گران شده اند، شرکت های ایرانی نیز هستند که مدت هاست محصولی با کیفیت به مشتری عرضه می کنند. احتمالاً این حروف را می شناسید، اما ممکن است از قیمت های به روز و تنوع محصولات آنها اطلاعی نداشته باشید.

به گزارش ربالشتی، بازار اصلی تشک تهران انواع برندهای ایرانی و خارجی را عرضه می کند. در گوشه و کنار پایتخت کشورمان مراکزی را می توان یافت که این نوع لباس خواب ها را در رنگ ها، کیفیت ها و به طور کلی اندازه های مختلف به فروش می رسانند. عرضه کنندگان در این بازارها می توانند تشک های یک نفره، دو نفره، تشک های ویسکوز و انواع تشک های مسافرتی ارزان قیمت را ارائه دهند. البته اکثر این فروشندگان در فضای مجازی نیز فعال هستند و محصولات خود را به این صورت به فروش می رسانند.

در شهرهای مختلف ایران بازارهای بزرگ و کوچکی وجود دارد که در آن انواع تشک های ایرانی و خارجی عرضه می شود. این بازارها محصولاتی را عرضه می کنند که کیفیت های متفاوتی دارند.

تجارت تشک توسط بازارهای بزرگ اداره می شود و آنها هستند که این محصول را در اندازه ها و رنگ های مختلف به فروش می رسانند. در این مراکز می توانید تعمیرگاه های تشک را نیز پیدا کنید و از آنها تشک های دست دوم ساخت داخل و خارج از کشور را نیز خریداری کنید.

در هر صورت بهترین تشک طبی، تشک ابری ارزان و یا سایر مدل ها و طرح های این محصول را می توان در بازارهای عمده خریداری کرد. در این بازارها نمایندگان شرکت های مختلف ایرانی و خارجی در زمینه پخش تشک های مسافرتی و فروش تشک های راحت حضور دارند.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما