بهترین مشاور تحصیلی کنکور تجربی – مشاور شما – بسپو

شـما درس هـای عمومـی کـه نیـاز بـه مهـارت پاسـخ گویـی بـه سوالات دارن (مثــل عربــی) رو نیــز بــا همیــن روش، مــرور میکنیــد. همچنیــن در طــول هفتــه تایمهــای اختصاصــی مــرور بــرای درس هــای خونــده شــده در روزهــای قبــل، قــرار بدیــد. بنابرایــن بــه تســت زنــی، بــه چشــم یــک مــرور حرفــه ای نــگاه کنیــد. اصول مهم در نحوه ی برنامه ریزی برای کنکور؛ اینه که برنامه ای برای خودتون تنظیم کنید که بتونید اجرا کنید. نحوه برنامه ریزی برای کنکور در شروع کار چیست؟ شرکت در کلاس های مختلف و دسترسی به منابع هیچ کدام تضمینی برای موفقیت شما در کنکور سراسری نیستند و همه چیز به تلاش و پشتکار شما بستگی دارد، اما رسیدن به رتبه های مطلوب در کنکور نیازمند دسترسی به منابع مناسب، برنامه ریزی های اصولی، مشاوره های تخصصی و تست زنی و مطالعه صحیح توسط خود فرد است که می توانند راه را بسیار هموار سازند. شما با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی غیرحضوری می توانید بدون کوچکترین هزینه ای از یک برنامه ریزی تحصیلی عالی منفعت ببرید.

مشاوره کنکور و برنامه ریزی

بعد از دریافت دفترچه کنکور سراسری ۱۴۰۱ می توانید استفاده از سهمیه ها در کنکور را هم مشاهده نمایید. جهت مشاهده لیست دیگر رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی روی لینک کلیک کنید. مـرور، از مهـم تریــن فراینـدهایـی هســت کــه باعـث تسـلط شــما بــر روی هــر مبحثـی میشــه. در صــورت انجــام ایــن کار میــزان فراموشـی رو بـه حداقـل میرسـونید و بـا بالا بـردن تسـلط روی دروس مختلـف بــه آرامــش ذهنــی فوقالعــاده میرســید. در این صورت از چند بار کاری جلوگیری می شود. اما فرایند رسیدن به تسلط کامل برای هر دانش آموز متفاوت است یکی ممکن است با زدن نصف تست ها و یکی هم با چند بار زدن کل کتاب به این سطح برسد. طبیعی هست که برای رسیدن به درصد و رتبه های خوب، باید ساعات مطالعه بیشتری در طول روز داشته باشید. با بررسی این بخش و مقایسه آن با رتبه داوطلب، می توان به نتیجه گیری نسبی از میزان سختی سوالات و میزان مطالعه ای که برای کسب درصد بالا و رتبه مورد نظر نیاز است ، رسید.

اگر سوالات فیزیک را چشم بسته حل می کنید و از شما به عنوان مخ فیزیک کلاس یاد می شود، به شما توصیه می کنیم برای درس فیزیک، کتاب های سه سال نشر الگو و موج آزمون نشر الگو را استفاده کنید. یک برنامه ریزی صحیح به شما کمک میکند که هدف بعدی خود را بدانید بتوانید با رقبای خود رقبات کنید و پیروز میدان بشویید. به عنوان مثال شما مایل به اطلاع از میزان یادگیری می باشید، زمان و تعداد تست ها را مشخص می نمایید و پس از آن یک آزمون از خود می گیرید. اینطوری هم زمان های آزادتون معلوم میشه هم زمانی که الکی داره هدر میره و می تونی اون کار رو حذف کنی و کم یه سری کارهای دیگه که می تونی زمان کمتری بهش اختصاص بدی. برای ساعت های که کارهای یهویی، مثل مهمون اومدن یا اتفاق های دیگه که دست خودتون نیست چیکار کنید.

درعینحال نباید روحیهی خودتون رو ببازین؛ چرا که این آزمونها همشون آزمایشی هستن و برای افزایش تسلطتون برگزار میشن. در قدم بعدی نحوه برنامه ریزی برای کنکور؛ اینه که بودجه بندی ها رو بنویسی و بدونی هر درس چقدر مهمه و کدوم فصل هاش مهم هستن و بعدش شروع کنید به نوشتن اینکه هر روز در ابتدا چقدر می خواید مطالعه داشته باشید. قدم بعدی اینکه کارهایی که تو طول روز انجام میدی رو بنویسی. خیلی از نکات مشاوره ای کنکوری رو میشه تو همین تجربیات به دست اورد. فردی که به عنوان مشاور انتخاب می شود باید خود جزو نفرات برتر کنکور بوده و تمام مراحل و راههایی که به دانش آموزان آموزش و مشاوره می دهد خود رفته باشد. یک وظیفه مهم مشاور خصوصی کنکور برنامه ریزی است. نحوه تست زنی در کنکور نیز، از اصول مهمی است که داوطلبان مختلف بدان نیازمند هستند. برای شروع در روزهایی که مدرسه دارید از سه چهار ساعت شروع کنید و به مرور آن را به شش، هفت ساعت برسانید. عکس نوشته زیبا برای پروفایل و گاهی چقدر انتظار شیرین می شود عکس نوشته خواهر شوهر بچه ها عکس نوشته در مورد جاری حسود دارید صفحه ۲ اگر هنوز عکس نوشته پروفایل جدید مورد نظر خود را برای پروفایل پیدا نکردید، نگران نباشید سایت فتوکده معدی هووی حسود همسر اول را به آتش کشید شکست عشقی در زندگی قبلی ، زن دوم را حسودتر از قبل ساخته بود ازدواج موقت با عشق سابق راه رفت و آمد زن صیغ عکس نوشته آدم عقده ای.

مشاور کنکور پویا کامران

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور گاماس لطفا از صفحه ما بخواهید.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما