بهترین نرم افزار بازاریابی چیست؟

دسترسی کامل به پایگاه داده ها دارید و روی اطلاعات خود، کنترل کامل دارید. زیرا بهطور کامل میتوانید دسترسی به اطلاعاتتان را کنترل کنید و تغییرات لازم را روی نرم افزار اعمال کنید. همچنین هکرها اشتیاق بیشتری برای نفوذ به این مدل سیستم ها دارند. نرم افزار CRM یا نرم افزار ارتباط با مشتری با ثبت و مدیریت تعاملات بین شرکت و مشتری این امکان را فراهم می آورد که مدیران کسب و کار با دیدن گزارشات، سابقه ارتباط با مشتریان و نشانگرهای فروش بتوانند تصمیم های درستی برای کاهش هزینه ها، افزایش فروش و رضایت مشتری بگیرند. شرکت هایی که نیاز به تغییر نرم افزار و یا افزودن ابزار های جدید مثلا اتصال و یکپارچه سازی با سایر نرم افزارها دارند و یا حتی می خواهند نرم افزار خود را طبق نیازهایشان توسعه دهند، میتوانند از نرم افزار های CRM متن باز استفاده کنند. وقتی حرف از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به میان می آید، کاربرپذیری آن نیز مد نظر قرار می گیرد. نرم افزار CRM رایگان نیازی به تعهدات بلند مدت ندارد، اما توصیه می شود کسب و کارها دقت داشته باشند که آیا استفاده از نرم افزار CRM رایگان پاسخگوی نیازهای تخصصی آنها در آینده خواهد بود یا خیر، چون اکثر نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) رایگان در ایران همان نسخه های خارجی کرک شده ای هستند که لایسنس استاندارد نداشته و ممکن است مشکلات و باگ های فراوانی پیدا کنند.

با توجه به این موضوع که پرداخت هزینه یکبار برای همیشه است ومعمولا محدودیت کاربر ندارید، در دراز مدت هزینه مقرون به صرفه ای دارند. تا این جا با نرم افزار CRM کلود و نصبی آشنا شدید و حتی متوجه برخی از تفاوتهای این دو شده اید. نرم افزار کلینیک زیبایی پزشکیار باستانی طب به گونه ای طراحی شده که تمامی فرایند سیستم مانند مشاوره اولیه زیباجو، ثبت ودیعه، مدیریت ارتباط با زیباجو CRM پزشکی، نوبت دهی و تعیین وقت روز عمل، پذیرش و تشکیل پرونده زیباجو، مدیریت خدمات و کالا های مصرفی، ثبت نتیجه جلسات بعد از مشاوره اولیه تا بعد از انجام خدمت زیباجو، مدیریت تراکنشات مالی، خرید و فروش کالا، امکان محاسبه سهم پزشک، تکنسین و یا دستیار، امکان یادآوری، جابجایی و یا کنسلی جلسات به زیبا جو توسط ماژول پیامک یا تماس خودکار تلفنی، امکان ثبت نتایج عکس های قبل و بعد و… آیا می خواهید از طریق تلفن همراه به داده هایتان دسترسی داشته باشید؟ اگر شما سی آر ام استراتژیک خوبی داشته باشید، نباید نگران ضرر دادن سازمان و یا شرکتتان باشید، چراکه همیشه مشتریانی دارید که از خدمات شما راضی هستند و خرید خواهند کرد.

اختلالات اینترنتی دسترسی شما را به نرم افزار محدود نمی کند. انتخاب CRM نصبی تحت وب: می توانید از طریق اینترنت و از موبایل و یا دیگر دستگاه ها به نرم افزار CRM خود دسترسی داشته باشید. نسخه های تحت وب را می توانید روی یک هاست اینترنتی نصب و از طریق اینترنت به اطلاعات دسترسی داشته باشید. این کار باعث می شود تا بتوانید پاسخ ابهامات ذهنی و سوالات حساس مربوط به CRM را شفاف تر دریافت کنید. نرم افزار بازاریابی کمپین نمی نویسد اما به شما کمک می کند تا کمپین خود را سازماندهی کنید. به دلیل پرداخت حق عضویت دوره ای برای هر کاربر، در گذر زمان متحمل هزینه های سنگینی می شوید. ممکن است در بعضی از شرایط خاص مانند کرونا، افراد مجبور به دورکاری باشند و در این صورت دسترسی به نرم افزار CRM ای که به روی سرور محلی شما و در شرکت باشد، امکان پذیر نیست. با استفاده از کارشناسان مجرب و فعالیت تخصصی چند ساله ای که در این عرصه داشته است ، آمادگی کاملی برای ارائه مشاوره رایگان در عرصه های مختلف ، مانند تحلیل و برنامه نویسی ، انتخاب سیستم مدیریت محتوا ، طراحی گرافیکی ، طراحی بانک اطلاعاتی ، بروزرسانی و مدیریت وب سایت و بهینه سازی وب سایت جهت موتورهای جستجوگر ، ثبت دامین و اجاره فضا و عرصه های دیگر را دارد .

فروش متقابل و افزایش فروش از دیگر دلایل استفاده از نرم افزار CRM است. در CRM نصبی تحت وب، از طریق اینترنت و شبکه داخلی می توانید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید اما در CRM نصبی غیر تحت وب اینگونه نیست. دسترسی مستقیم به پایگاه داده وجود ندارد و روی اطلاعات تان کنترلی ندارید. نرم افزار مایکروسافت سی آر ام اطلاعات مربوط به کاربران را در پایگاه داده قوی SQL ذخیره میکند. اتصال به CRM نصبی از طریق اینترنت و IP استاتیک: اگر نرم افزار سی آر ام روی سرور داخل شرکت نصب شده باشد و نیاز به اتصال به نرم افزار از طریق اینترنتی داشته باشید، می توانید با دریافت یک IP استاتیک از سرویس دهنده اینترنت این کار را انجام دهید. با CRM قرارهای ملاقات، تماسها و انجام وظایفتان را فراموش نمیکنید. تمامی تماسها از طریق ایمیل، تماس تلفنی، گفتوگوهای آنلاین و تیکتهای پشتیبانی مشتری قابلپیگیری است. شما خیلی راحت تر میتوانید به مشتری کمک کنید و آنها از شما خرید کنند. اگر بخواهیم به زبانی خیلی ساده، سیستم مدیریت فرآیندهای کسبوکار (BPMS) را تعریف کنیم باید گفت یک BPMS، نوع خاصي از نرمافزار است كه از طریق تعریف، اتوماسیون و تجزیهوتحلیل فرآیندهای کسبوکار و بهرهگیری از ساختاری استاندارد برای فرآیندها (BPMN2) از تمامی چرخهی عمر فرآيندهاي کسبوکار پشتيباني میکند و هدف آن، بهبود فرآیندهای کسبوکار است.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما