تاثیر معدل در کنکور سراسری 98

مشاور کنکور تجربی آقای دکتر رامتین ولی شریعت پناهی ... سلام استاد برای منم سال اخذ مدرکو هر دو سال ۹۴ نشون میده که غلطه… حالا از اونجایی که از وقتی نتایج اومده ملت هی سوال میپرسن، منم که میدونین دیگه بیزییییی (صبح تا شب نشستم تو خونه دربارهی زندگی بدون کرونا خیالپردازی میکنم:/) گفتم بیام هر چی تو این دو سال یاد گرفتم بنویسم، باشد که رستگار شویم. خیلی از بچههای نظری هنوز نمیدونن که برن همون رشتهی خودشون یا هنر بخونن. اما اگه تابستونم گذشت و هنوز کاری نکردین، نگران نباشین. پس اگه مطمئنید که آدم درس خوندن نیستید، حوصله شهر دیگه ندارید، نمیتونید خانواده رو راضی کنید یا هزار تا چیز دیگه، بیخیال شین! در این سرفصل دانش آموزان بر اساس معیارهایی دسته بندی شده اند تا طبق آن خواننده بتواند شرایط خود را با آن بسنجد و در صورت داشتن ضعف، به فکر راه چاره ای باشد. به جز دکتر صداقت. دکتر بابایی تسلط خوبی بر موضوعات درسی دارد و قدرت بیان بالای بهترین استاد شیمی کنکور کلاس را جذاب میکند و از یکنواختی جلوگیری میکند.

مشاور کنکور زبان

مخصوصن قبل از روزای سنگین مدرسه یا آزمونای تستی حتمن باید یه صبحانهی کامل خورده باشیم. یه سری از معلما و مشاورا وظیفهشون اینه که اول مهر دوازدهمیا رو جمع کنن بهشون بگن: امسال دیگه تفریح و شادی و خونه خاله و عروسی و تولد نداریم. از طرف دیگه، نکنه دو ماه مونده به کنکور یهو سرطان گرفتین. خلاصه تا آخر هر دو رو به سختی پیش برد و قاعدتا تو هیچ کدومم نتیجهای رو که میخواست نگرفت. هر سال هزاران نفر کلی برای کنکورشون خرج میکنن تا در چهار سال آینده دولت خرج تحصیلشونو بده. نه این که وقتی اصلا عادت نداشتم یه دفعه بخوام از ظهر تا شب چهار ساعت بخونم. پس میشه باهاشون ارتباط برقرار کرد و نه فقط ویژگی آثارشون، که طرز فکرشونو فهمید. چند ساعت در روز باید مطالعه کرد؟ برای موفقیت تو کنکور هنر باید روزی چند ساعت درس بخونیم؟ این که فقط تو کنکور شرکت کنید ضرری نداره، اما لازم نیست یک سال تو این چرخگوشت بمونین. در حالی که بخواین یا نخواین شما یک موجود زنده هستین (به خدا!) و این یعنی یه سری نیاز دارین.

من دانشجوی ارشد هوافضای شریف هستم …

ریاضی خواندن آسان نیست؛ دانش آموزهای زیادی نسبت به ریاضی خواندن احساس خوبی ندارند و باعث میشود کمتر به ریاضی توجه کنند و یا به سختی یاد بگیرند. چه روشی در درس خواندن برای من بهتر است؟ معمولا در مقطع کارشناسی ارشد برای تطبیق واحد سختگیری می کنند. من دانشجوی ارشد هوافضای شریف هستم … 4- ادغام کنکور دانشگاه ارشد دانشگاه سراسری و آزاد در تمامی رشته ها باعث می شود تا تنوع انتخاب ها و دانشگاه ها حتی بیشتر از قبل شود. خب حالا درس خوندن برای کنکور هنرو از کی شروع کنیم؟ در کنار اینها مشاوره تحصیلی تجربی برای برنامه ریزی کنکور منسجم که بتواند مسیر مطالعه را تضمین کند هم به شما مشاور کنکور قزوین نی نی سایت – بیش از این در وب سایت – کمک می کند. من قبل از اومدن به بارسا، خیلی درس نمی خوندم. اما این که شما از اون افراد هستید یا نه، فقط خودتون میدونید! با در دسترس بودن اینترنت در همه نقاط کشور این امکان وجود دارد که بدون در نظر گرفتن تعارفات رایج در جلسات حضوری مشاوره تحصیلی در موسسات کنکور، با ارسال پیامهای متنی، صوتی یا حتی تصویری در تمام اوقات روز، هدایت بهترین مشاوران کنکور را در کنار خود داشته باشید. بذارین کنار هم ببینین یعنی چی.

مشاوران ثبت نام کنکور

ببینین در سال های پایه توصیه ما 10 آزمون هست. اگر تصمیم داری در بهترین دانشگاه و بهترین رشته تحصیل کنی، ما در سایتمون آماده هستیم همه جوره ازت حمایت کنیم. ترتیب درس ها رو عوض میکردم اول از همه و بعدش این که وسواس رو بذارید کنار.وسواس برای تست زدن نابودتون میکنه.و بعدش این که وقتی جواب یه سوال رو نمیدونم،یعنی نمیدونم.تمام.به جاش کلی سوال دیگه بلدم پس وقتم رو نمیکشم.همین.با این قانون ها برید جلو و راه و روش خودتون رو توی تست پیدا کنید.به عبارتی قلق خودتون رو بدست بیارید تا موفق بشید. اگر چه انسان در طول زندگی خویش هرگز از تفکّر و اندیشه فارغ نبوده وبا نیروی تفکّر صحیح، تصمیم گرفته و توانسته است به حل مسائل و مشکلات بپردازد و به رشد و تعالی نائل گردد. چرا حتما پولم را به منظور مکملی هدر دهم کـه به عضلاتم نمـی رسد؟ یا نه حتما باید تست بزنیم؟

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما