تسکو از مدل جدید اندروید باکس خود با نام Tesco Box Eco Tab – Zomit رونمایی کرد

[ad_1]

شرکت توسن سیستم شرق که در بازار سخت افزار کشور با برند تسکو آشنا شده است، چهارشنبه 20 بهمن ماه با برگزاری رویدادی در هتل اسپیناس خلیج فارس از مدل جدید اندروید باکس خود رونمایی کرد. این محصول جدید با نام TSCO BOX Tab Eco برای رقابت با بهترین مدل های موجود در بازار با قیمتی کمتر نسبت به مدل قبلی تب 100 پلاس وارد بازار کشور می شود.

نشست خبری قبل از عرضه محصول با حضور آقایان جمال جعفریمدیرعامل و رئیس هیئت مدیره، جلال جعفریمدیر فروش و عضو هیئت مدیره i مهدی محمدی، سرپرست و مدیر پروژه تسکو و در جمع فعالان حوزه فناوری و اصحاب رسانه برگزار شد. در این نشست مدیران تسکو به تشریح تاریخچه فعالیت های تسکو در طول بیست سال فعالیت آن در بازار سخت افزار کشور پرداختند و هدف اصلی تسکو را تولید محصولات ایرانی با کیفیت و عرضه آن ها با قیمت مناسب در بازار کشور دانستند تا ایرانیان کاربران برای محصولات Access و همچنین رقبای خارجی گران قیمت با هزینه کمتر هزینه می کنند.

کنفرانس مطبوعاتی قبل از ارائه Tesco Box Eco Tab

در حین ارائه Echo Fever، آقای. محمدی خاطرنشان کرد: پروژه Tesco Box با همین چشم انداز ۱۰۶۷ روز پیش راه اندازی شد تا تسکو بتواند اندروید باکس همه کاره را با قیمت کمتر از یک میلیون تومان در اختیار خانواده های ایرانی قرار دهد. مسیر پروژه Tesco Box به اولین ایستگاه خود در رویداد Elcamp در سال 1998 با ارائه اولین محصول خانواده، Tab 100 رسید.

با پیشرفت پروژه، نوسانات شدید ارز، اپیدمی کرونا و بحران جهانی کمبود تراشه دست به دست هم دادند تا قیمت محصولات Tesco Box بیشتر شود و این دلیل اصلی تسکو برای شروع کار بر روی نسخه ارزان‌تر بود. جعبه تسکو این یک تب اکو بود که از صفر تا صد آن توسط مهندسان ایرانی در ایران طراحی و تولید شد.

توضیحات مهدی محمدی در مورد پروژه Tesco Box

یکی از مهم ترین مزیت های Eco Tab که تسکو روی آن مانور زیادی می دهد، رابط کاربری کاملا فارسی و بومی سازی شده است که مبتنی بر اندروید 10 و توسط مهندسان ایرانی توسعه یافته و برای نمایشگرهای بزرگ بهینه شده است تا تمامی مشخصات را داشته باشد. از تلفن های اندرویدی در یک پیشنهاد Androidbox به کاربران. تسکو وعده داده است که با رابط کاربری Echo Tab امکان اجرای تمامی اپلیکیشن های اندروید بر روی صفحه نمایش های بزرگ وجود خواهد داشت.

از نظر سخت افزاری، Tab Echo از یک پردازنده چهار هسته ای با هسته های آرم Cortex-A53 استفاده می کند که با فرکانس 1.5 گیگاهرتز کار می کنند. پردازنده گرافیکی G31 MP2، 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 2 گیگابایت رم DDR3 مکمل مجموعه سخت افزاری است. تسکو می گوید که Eco Fever توانسته در معیارهایی به اندازه برادر بزرگش Fever 100 Plus عمل کند.

تب Eco از کدک H265 و استاندارد HDR 10 پشتیبانی می کند و می تواند محتوای 4K را با نرخ فریم تا 60 فریم در ثانیه نمایش دهد. همچنین قابلیت اتصال با بلوتوث نسخه 4 را برای اندروید جعبه اقتصادی Tesco ارائه می دهد. تسکو نیز توجه ویژه ای به علاقه مندان به بازی های موبایلی داشته است و با توجه به امکان اتصال لوازم جانبی مانند ماوس، کیبورد و کنترلر، امکان تجربه بازی ها در صفحه نمایش بزرگ را به بهترین شکل برای آن ها فراهم می کند.

تسکو قیمت و تاریخ عرضه دقیق تب اکو را اعلام نکرده است اما طبق گفته مسئولان مجموعه در کنفرانس خبری ارائه این محصول، تب اکو قرار است با قیمتی حدود یک میلیون و دویست وارد بازار شود. هزار تومان تسکو با همکاری سرویس پخش محتوای فیلیمو، اشتراک سه ماهه رایگان را برای خریداران اکو تب فراهم کرده است که می تواند اندروید باکس تسکو را به انتخابی جذاب برای علاقه مندان به فیلم و سریال تبدیل کند. تسکو همچنین اعلام کرده است که در آینده به همکاری نزدیک با خدمات VOD ادامه خواهد داد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما