تمرین دو و میدانی زن & مرد شد!

[ad_1]

فدراسیون دوومیدانی برای ورزشکارانی که فقط حق تمرین در مجموعه های ورزشی را دارند، برنامه عجیبی در نظر گرفته است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون دوومیدانی به تازگی برنامه تمرینی ورزشکاران و مربیان این رشته را اعلام کرده است که بر اساس آن حق حضور و تمرین در ورزشگاه آفتاب انقلاب، تنها محل برگزاری تخصصی دو و میدانی کشور، برنامه ای است. که انتقادات زیادی را دریافت کرده است، ورزشکاران و مربیان دو و میدانی ایجاد کرده اند.

مسئولان فدراسیون اخیرا برای جلوگیری از تمرین زنان و مردان با هم جدولی ترتیب داده اند و تمرینات ورزشکاران را به ساعات خاصی از روز محدود کرده اند. زنان در روزهای زوج از ساعت 2 تا 14 و مردان در همان روزها از ساعت 14 تا 20 حق ورزش دارند.

در روزهای فردی این ساعت تمرین به صورت معکوس یعنی ابتدا برای آقایان و سپس بانوان انجام خواهد شد.

تمرین دو و میدانی زن - مرد شد!

چند موضوع در این زمینه وجود دارد. اولاً ورزشکاران تهرانی و همچنین اعضای تیم ملی که از شهرهای مختلف تهران تمرین می کنند، به جز ورزشگاه آفتاب انقلاب، زمین تمرین تخصصی ندارند. در نتیجه با اجرای این تصمیم عملا باید آموزش های خود را کاهش دهند.

موضوع دیگر این است که بسیاری از دوندگان جوانان و نوجوانانی هستند که در مدارس و دانشگاه ها درس می خوانند و باید ساعت ها در کلاس شرکت کنند و به انجام تکالیف و تحقیق بپردازند. بنابراین مسلماً آنها فرصت کمتری برای تمرین دارند و ممکن است ساعات تمرین آنها با ساعت های میز تمرین فدراسیون همخوانی نداشته باشد و اصلاً نتوانند تمرین کنند.

مهم ترین چیز به بزرگی قهرمانی برمی گردد که سرعت آن را کند و به طور کامل متوقف می کند، زیرا یک ورزشکار ملی که برای قهرمانی در استادیوم های بزرگی مانند آسیا، جهان و المپیک تلاش می کند نیاز به تمرین منظم دارد، تمرینات خود را با یک تمرین کم نکرد. برنامه.

این احتمال وجود دارد که زین فقط در بعد عمومی دنبال شود. اما در بحث عمومی به دلیل نبود پیست تخصصی (آفتاب انقلاب تهران تنها پیست تخصصی کشور است) قطعا موفقیت چندانی حاصل نخواهد شد و این ورزش مادر روز به روز در حال کاهش خواهد بود.

ورزشکاران دو و میدانی ایران سال هاست که زیر پوشش مورد تایید وزارت ورزش و جوانان و بدون حاشیه تمرین کرده و پرچم ایران را در میادین مختلف به اهتزاز درآورده اند. از دل این آموزش قهرمانان بزرگ و شناخته شده ای برخاستند که به این ورزش اعتبار بخشیده اند.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما