جاده صحبت لینک سازی خارجی

نکته بسیار مهم پایانی این است که به هیچ وجه روی یک یا دو یا حتی سه کلمه کلیدی تمرکز نکنید. اگر آدرس دامنه تان هیچ زیر دایرکتوری یا زیرفولدری نداشته باشد می توانید مستقیما بعد از نام دامنه، کلمه کلیدی هدفتان را به عنوان نامک به کار ببرید. یکی دیگر از مزایای استفاده از پیوند های خارجی این است که بدون واسطه می توانید نام خودتان و یا برندتان را معرفی کنید. بعضی از وبسایت ها به مقدار زیادی در آن ها پیوند سازی خارجی انجام شده است و بعد از مدتی این سایت ها اسپم میشوند. حال میدانید چگونه میتوانید رتبه بندی سایت خود را افزایش دهید و درآمد قابل توجه و بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود جذب نمائید. بلاگ ایجاد کنید:با ایجاد یک بلاگ آموزشی و تولید محتوا در آن می توانید موفقیت بیشتری را در کسب کار خود بدست بیاورید. آیا اگر آن شخص از شما معذرت خواهی کند، می توانید دوباره به او اعتماد کنید؟ لینک سازی خارجی هم مشابه لینک داخلی با این تفاوت که دیگه از یک سایت به قسمت های مختلف همان سایت لینک دهی انجام نمیشه و از سایت های دیگه به سایت هدف لینک دهی صورت می گیره؛ مثلا شما در یک سایت ثبت نام می کنید و در قسمت پروفایل کاربری سایت مذکور به عنوان صفحه شخصی از لینک سایت خودتان استفاده می کنید.

Po st h​as been g en erated ᠎by GSA Content Ge᠎ne ra to r DE᠎MO.

برای مثال اگر شما در حوزه آموزش کسب و کار اینترنتی فعالیت دارید نباید در سایت فروش خودرو، لینک گذاری خارجی خود را انجام بدهید زیرا برای شما پر خطر خواهد بود و گوگل متوجه آن خواهد شد. با خریداری ریپورتاژ از سایت های معتبر یک صفحه در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید از آن برای لینک گذاری خارجی خود استفاده کنید. شما تنها زمانی می توانید جایگاه و رتبه خوبی را از طریق پیوند سازی خارجی بدست بیاورید که این کار را به صورت کاملا طبیعی انجام دهید که گوگل متوجه آن نشود. لینک سازی خارجی یکی از المان هایی است که به ما کمک میکند که سایتی قدرتمند داشته باشیم.برای اینکه ما بتوانیم بهترین رتبه و جایگاه را در نتایج گوگل بدست بیاوریم نیاز است که از راهکارهایی موثر و کاربردی استفاده کنیم. بهترین روش برای پیوند سازی خارجی این است که از ایده های استفاده کنیم که ردپایی از خود بجای نگذاریم و گوگل نتواند استراتژی های ما را در لینک گذاری تشخیص بدهد . در گذشته سایتهای مختلفی از ارزشمندی بک لینکها سوء استفاده کرده و با استفاده از تکنیکهای سئوی کلاه سیاه شروع به ساختن بک لینکهای قلابی و غیرطبیعی برای خود کردند.

لینکهای خارجی فالو که با کد خاصی مشخص میشوند، به گوگل اجازه میدهند که از اعتبار سایت مبدا برای اعتباربخشی به سایت مقصد استفاده شود. هر چقدر دامنه سایت لینک دهنده قابل اعتماد تر باشد کیفیت آن لینک خارجی بالاتر است. الگوریتم گوگل در طول سال ها پیچیده تر شده است. سن دامنه بالای ۵ سال داشته باشد. بهتر است که یک لینک خارجی از سایتی با دامنه معتبر دریافت شود. خزندههای گوگل به کمک لینکها مسیر رفت و آمد خود را انتخاب میکنند و اگر صفحهای لینک خارجی یا داخلی نداشته باشد یعنی بنبست است. https://xseo.ir/ ارائه محتوا، راهنماها، آموزشها و مطالب مفید به کاربران، شما میتوانید به خوانندگان برای لینک دادن به سایت خود ترغیب کنید. https://futuretheme.ir/%d8%b4%d8%b4-%d8%aa%d9%88%d8%b5%db%8c%d9%87%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%b4%d9%85%d8%a7/ است که روی مرورگر شما نصب میشود و میتوانید از طریق آن اسپم بودن سایت و یا دامین اتوریتی یک صفحه را مشاهده کنید. این نوع لینکسازی به ایجاد ارتباطات معنیدار با وبسایتهای دیگر و سپس درخواست لینک از آنها متمرکز میشود. اگر بخواهیم به مزایای خرید بک لینک اشاره کنیم باید قبل از آن به این موضوع که آیا از جای مطمئن لینک خریده اید یا نه دقت داشته باشید، زیرا اگر شما از جایی لینک خریداری نمایید که بک لینک های بی کیفیت برای شما ایجاد نماید نه تنها مزایایی نخواهد داشت، بلکه بسیاری از خطرات را نیز بهمراه خواهد داشت.

البته در صورتی که محتوای اصلی شما نیز دارای ارزش بالایی باشد، این احتمال وجود خواهد داشت که بدون درخواست شما برای لینک دهی به آن، دیگر سایتها آن را در وب سایت خود با ذکر منبع مطلب که سایت شما باشد به شما لینک دهند. اعتبار بخشیدن به محتوا: سعی کنید یک محتوای یونیک را با ایده های خود تولید کنید تا مخاطب را کنجکاو و جذب کنید. به تولید محتوای با کیفیت بپردازید . شما با تولید محتوای با کیفیت و انتشار آن در فضای گوگل و یا شبکه های اجتماعی باعث می شوید که رقیبان و کاربران با شما و کسب و کارتان آشنا شوند. ریپورتاژ آگهی به معنای آن است که شما در یک سایت معتبر خبری و یا مربوط به حوزه کاری خود با استفاده از محتوای متنی و کلمات کلیدی خود، محصول و یا یک خبر واقعی در مورد کسب و کار خود را با لینک دادن به سایت خود منتشر کنید. پس در اولین قدم این لینک ها را شناسایی و رفع کنید تا سئو سایت خود را بهبود ببخشید. مهم است از سایت هایی استفاده نمایید که دومین اتوریتی بالایی داشته باشند.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما