دانلود iOS 15.4 آیفون امکان پذیر + لیست تغییرات & زومیت

[ad_1]

اپل ساعاتی پیش سیستم عامل iOS 15.4 i IPadOS 15.4 برای دستگاه‌های مورد نظر در دسترس است و کاربران می‌توانند به‌روزرسانی OTA جدید را برای iPhone یا iPad خود دانلود کنند. آخرین نسخه Apple iOS و iPad شامل ویژگی های اضافی، رفع اشکال و عملکرد بهبود یافته این سیستم عامل ها در دستگاه های اپل است.

به گفته اپل اینسایدر، ویژگی کنترل جهانی مورد انتظار و امکان باز کردن ماسک صورت با ماسک از مهم ترین تغییراتی است که نسخه عمومی iOS 15.4 و iPadOS 15.4 را به ارمغان می آورد.

در هنگام تولد ویروس Crown، کاربران آیفون اپل در باز کردن قفل گوشی خود با مشکل جدی مواجه شدند. آیفون‌های اپل برای احراز هویت به Face ID متکی هستند و اگر شخص از ماسک استفاده کند، Face ID نمی‌تواند صاحب گوشی را شناسایی کند.

آپدیت iOS 15.4 اپل در آیفون XS

پس از مدت ها انتظار، بالاخره اپل توانست از یک اسکنر شناسایی چهره کارآمدتر استفاده کند تا کاربر بتواند حتی با یک ماسک، قفل گوشی را در iOS 15.4 باز کند. ویژگی جدید Face ID که فقط در آیفون 12 و گوشی های جدید اپل موجود است، به کاربران این امکان را می دهد که از یکی از دو حالت این فناوری استفاده کنند. در همین راستا گزینه Face ID جدید ماسک شده به قسمت تنظیمات اضافه شده است.

ظرفیت Face ID با ماسک از کاربر می خواهد که در هنگام راه اندازی از عینک استفاده کند تا دقت سیستم را افزایش دهد. اپل به صراحت اعلام می کند که ویژگی Face ID با ماسک با عینک آفتابی کار نمی کند و حالت Face ID جدید فقط ویژگی های اطراف چشم را اسکن می کند. به همین دلیل نسبت به شناسه معمولی صورت که کاملاً بر روی صورت است، دقت کمتری دارد. اپل می گوید کاربر باید به دستگاه نگاه کند تا قفل گوشی را در حالت Face ID با ماسک باز کند.

در نسخه جدید سیستم عامل آیپد اپل، شاهد اضافه شدن قابلیت های کنترل جهانی به آیپدها هستیم. کنترل جهانی به کاربر این امکان را می دهد که از چندین آی پد و مک با یک ماوس و کیبورد استفاده کند. در نسخه جدید سیستم عامل اپل، آیپدها و مک های قابل کنار هم قرار دادن می توانند دارای ماوس و کیبورد باشند.

توجه داشته باشید که کنترل جهانی با Sidecar متفاوت است. تفاوت اصلی این است که در کنترلر یونیورسال، دستگاه ها نیازی به اتصال به عنوان مانیتور خارجی ندارند. وقتی به Universal Control می روید، وظایفی که در هر دستگاه انجام می دهید دست نخورده باقی می مانند تا بتوانید به راحتی به کار بر روی آنها ادامه دهید.

مقالات مرتبط:

Universal Control نیز از ویژگی Universal Clipboard استفاده می کند که البته بسته به دستگاه محدودیت هایی دارد. برای مثال، نمی‌توانید عکسی را از مک به صفحه اصلی آی‌پد ارسال کنید. برای استفاده از این ویژگی، باید یک iPad با iPadOS 15.4 و بالاتر و یک Mac با MacOS Monterey 12.3 و بالاتر داشته باشید. علاوه بر این، همه دستگاه ها باید از بلوتوث و وای فای پشتیبانی کنند و ویژگی Handoff باید روشن باشد و در فاصله 30 فوتی (حدود 9 متری) از یکدیگر قرار گیرد. در صورت تمایل می توانید دستگاه ها را از طریق USB وصل کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم اپل iOS 15.4 Tap to Pay در آیفون است. با استفاده از این ویژگی، فروشگاه ها می توانند از اپلیکیشن یا سایر خدمات بدون تماس به عنوان درگاه پرداخت استفاده کنند. در این حالت آیفون به صورت خودپرداز ظاهر می شود. قابلیت Touch to Pay با آیفون XS و مدل های جدیدتر کار می کند. اپل Stripe را به عنوان یک پلتفرم فروشنده Tap to Pay معرفی کرده است و تا قبل از پایان سال جاری پلتفرم های دیگری را اضافه خواهد کرد.

علاوه بر این، آخرین نسخه سیستم عامل اپل میزبان 37 ایموجی جدید، یک API جدید اعلان فشار در سافاری، یک ویجت جدید اپل کارت و موارد دیگر است. iOS 15.4 و iPadOS 15.4 با تمام دستگاه هایی که در حال حاضر توانایی اجرای iOS 15 و iPadOS 15 را دارند سازگار هستند. شماره ساخت به روز رسانی جدید 19E241 است.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما