رئیسی در دیدار با مدیران وزارت اطلاعات چه گفت؟

[ad_1]

رئیس جمهور بر لزوم مبارزه مداوم با جریان سازمان یافته، مافیای مواد مخدر و قاچاق و مافیای افسار گسیخته واردات تاکید کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی روز شنبه به مناسبت هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) با حضور در وزارت اطلاعات با وزیر، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد. و به او تبریک گفت. در عید سعید فطر رد.

رئیسی با تاکید بر اینکه فرهنگ ما فرهنگ شهید قاسم سلیمانی و «ما می توانیم» است، تاکید کرد: انقلابی اندیشی، انقلابی گرایی، تاثیرپذیر نبودن از سیاستمداران و پیگیری مستحکم و تکمیل آنها از ویژگی های نیروهای وزارتخانه است. اطلاعات”.

رئیس جمهور وظایف و مأموریت های خطیر وزارت اطلاعات را تشریح کرد و خاطرنشان کرد: مهمترین رسالت وزارت اطلاعات حفظ و حراست از نظام و سرمایه های انقلاب اسلامی است. امروز همه سرمایه ها و توانمندی های کشور در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، علمی و مؤلفه های اقتدار و اقتدار ملت از جمله «ایمان و اعتماد مردم» مورد تهدید دشمنان قرار گرفته است.

شناخت ابعاد مبارزه با دشمن ضروری است

رئیس جمهور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وزارت اطلاعات تصریح کرد: باید ابعاد مبارزه با دشمن را بشناسیم و در این راستا گام های محکمی برداریم، ایشان صاحب اختیار هستند، اما امروز نیاز به تغییر و تحول است. تولد دوباره وزارت اطلاعات

رئیسی با بیان اینکه باید برای ارتقای کار ارزشمند و عدم وجود کم و کاستی تلاش کرد، افزود: از جانبازان تا جوانان و تحولات انقلاب اسلامی.

برای پیشرفت، باید تغییر ایجاد کنید

رئیسی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) روحیه انقلابی داشتند، گفت: تا زمانی که از شرایط موجود راضی باشید در آینده با مشکلاتی مواجه خواهید شد، بنابراین برای حرکت رو به جلو باید تغییراتی ایجاد کنید.

رئیس جمهور سه گام اساسی برای تحول را تشریح کرد: گام اول. تغییر شناخت و رویکردهاست. انسان متحول کننده می تواند تغییراتی ایجاد کند. مرحله دوم؛ تحول یک فرآیند است و فرآیندها باید تغییر کنند. مرحله سوم؛ این یک تحول نهادی است. باید مکانیزم مناسب با ماموریت ها ایجاد شود و این مکانیسم ها باعث چابکی دستگاه می شود.

مهمترین مؤلفه قدرت، مردم متدین روی صحنه هستند

رئیسی تاکید کرد: مهمترین مؤلفه قدرت متدینین روی صحنه است و این افراد روی صحنه باید اعتماد خود را نسبت به نظام اداری و کارآمدی روزمره خود افزایش دهند. آنها نباید ناراضی باشند، هر چیزی که آنها را ناراضی کند، قدرت ملی را کاهش می دهد، بنابراین این اعتماد باید حفظ شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه وزارت اطلاعات ثمره ارزشمند انقلاب اسلامی است که باید از آن پاسداری شود، تصریح کرد: حفاظت از این مجموعه مستلزم این است که اعضای آن مراقب نفوذ دشمن و ایجاد انحراف باشند.

رئیسی افزود: مولفه دیگر قدرت یک نظام اداری کارآمد است. نظام اداری کشور می تواند قابل اعتماد، مشارکتی و رضایت بخش باشد، اما می تواند به این نظام اداری آسیب وارد کند که به مولفه های قدرت نیز آسیب می رساند. بنابراین باید مجموعه های اداری کشور را از فساد و روابط ناسالم مصون داشت.

وزارت اطلاعات باید در خط مقدم پاسخگویی به مطالبات مردم از دستگاه باشد

رئیسی با تاکید بر اینکه وزارت اطلاعات باید در خط مقدم پیگیری مطالبات مردم از دستگاه ها باشد، گفت: در ابتدای وزارت امام خمینی(ره) با اشاره به شاگردی ایشان، اطلاعات 36 میلیونی نام داشت و امروز باید باشد. دستگاه امنیتی

رئیس جمهور در تشریح وظایف امنیتی سازمان ها و ادارات تاکید کرد: حراست چشم وزارت اطلاعات و نظام است و نباید اجازه دهد درگیری و فساد مردم را آزار دهد. ما نباید شاهد نفوذ، فساد، مدیران نالایق و بی انگیزه باشیم، بلکه باید افراد شایسته را در بخش های مختلف قرار دهیم.

رئیسی با تاکید بر اینکه دستگاه های اطلاعاتی باید همگرایی، همکاری و همپوشانی بین خود داشته باشند، تاکید کرد: وزارت اطلاعات باید در شناخت مشکلات و معضلات پیشگام باشد و در عین حال راهکارهایی برای رسیدن به آن ارائه دهد. مجموعه ای می خواهیم که علاوه بر ارائه پیشنهاد، موضوع را تا نهایی شدن پیگیری کند.

فرهنگ ما فرهنگ شهید قاسم سلیمانی و «ما می توانیم» است.

رئیس جمهور تاکید کرد: امروز میدان دادن به نیروهای انقلابی با تفکر بسیجی، وزارت اطلاعات باید بیش از همه دستگاه ها باشد.

رئیسی تاکید کرد: در دولت سیزدهم «نمی توانیم»، «نمی توانیم»، «اعتباری نیست»، «نمی توانیم» است. فرهنگ ما فرهنگ شهید قاسم سلیمانی و «ما می توانیم» است.

رئیس جمهور افزود که باید دائما با جنبش سازمان یافته، مافیای قاچاق مواد مخدر و مواد مخدر و مافیای واردات غیرقانونی مبارزه کرد. دست سودجویان و مفسدان را همان طور که گروهک های ضدانقلاب را به سطل زباله تاریخ تحویل دادید، قطع کنید.

رئیسی خطاب به کارکنان وزارت اطلاعات گفت: سوابق شما نشان می دهد که در بسیاری از کارها موفق بوده اید و پیچیده ترین تأثیرات را کشف کرده اید. مهمترین رمز موفقیت شما توکل به خداست.

رئیس جمهور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه وزارت اطلاعات باید 100 درصد انقلابی باشد، تصریح کرد: انقلابی فکر کنید، انقلابی باشید، تحت تأثیر سیاسیون قرار نگیرید، با قاطعیت و کامل کارها را دنبال کنید. نیروهای اطلاعاتی.»

اهمیت استفاده از مشاوره بهترین و قدیمی ترین نیروهای وزارت اطلاعات

رئیسی با اشاره به اهمیت استفاده از مشاوره نیروهای نخبه و سابق وزارت اطلاعات تاکید کرد: مدیریت وزارت اطلاعات باید در دست نیروهای انقلابی باشد. ما باید برای کاهش فساد و اجرای عدالت تلاش کنیم. شما هیچ بی عدالتی را تحمل نخواهید کرد با حساسیت با بی عدالتی مبارزه خواهید کرد تا این بی عدالتی ریشه کن شود. فقر و فساد و تبعیض نباید در کشور وجود داشته باشد و زیبنده نظام اسلامی نیست. وزارت اطلاعات باید علاوه بر آسیب شناسی از آسیب شناسی نیز جلوگیری کند.

همچنین رئیس جمهور در ابتدای این دیدار با اشاره به دعای شعبانیه و استحکام بر راه حق، تصریح کرد: ندای ائمه (ع) باید مستجاب شود. در این راه ضرری نیست و انسان باید بداند وظیفه اش چیست؟ و کجا هستند؟ و چه رسالت بزرگی بر آنها دارد و انسان در این راه هیچ غم و ترس و وحشتی ایجاد نکند.

رئیسی افزود: انسان نباید در راه ادای وظیفه خود ترس ایجاد کند، بلکه باید با قدرت و ایمان راسخ قدم بردارد. گاهی اوقات افراد به دلیل مشکلات مالی، آبروی و شخصی و با دخالت اطرافیان از خود دور می شوند. در این چهل سال بعد از انقلاب عده ای تغییر کردند و هویت و دیدگاه و تحلیلشان تغییر کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه بسیار مهم است که انسان در مواضع اصلی نچرخد و تغییر نکند، گفت: با استقامت در راه مقدس و نورانی نباید به خود اجازه چرخش دهیم، تغییر نمی کند، عدالت همان است که عدالت و توجه به قانون همان توجه به قانون است، قوانین هستی، ارزش ها و سنت الهی همیشه ثابت است.

یکی از مواردی که نیاز به استقامت دارد، اصل «جهاد تبیینی» است.

رئیسی با اشاره به اینکه گام برداشتن در مسیر صحیح نیز موانعی بر سر راه دارد، تصریح کرد: یکی از مواردی که مقاومت را می طلبد اصل «جهاد تبیین» است. اگر می خواهید علم را از عدالت، دینداری و حقیقت بیرون بیاورید، سر و صدای زیادی به پا می کنند، اما لازم نیست که بچرخید، فقط باید ادامه دهید. این مهم است که فرد احساس کند در مسیر درستی حرکت می کند و چشم انداز او قانون گرایی، عدالت خواهی و راه مبارزه با فساد و انحرافات است.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما