رتبه لازم برای قبولی رشته روانشناسی کنکور 1401+ 9000 نمونه کارنامه قبولی رشته روانشناسی

من در این مواقع به آنها می گویم: این تکلیف واقعاً دشوار است اما می دانم همه ی شما چقدر باهوش و زیرک هستید. با سلام از انجایی که این نوع رشته محل ها برای بار اول است که ارائه شده اند نمی توان تخمین دقیقی داشت ولی چون بومی تهران هستید و در تهران رقابت بیشتر است شانستان تقریبا متوسط رو به پایین است. متاسفانه به علت تعداد زیاد دانش آموزان کنکوری و شرایط روحی داوطلبان عزیز و خانوادههای ایشان، برخی از سودجویان و مشاور نماها نیز وارد بحث انتخاب رشته کنکور می شوند و آسیب های جبران ناپذیری به دانش آموزان و خانواده هاشان با سخنان دروغ، غیر منطقی، انتخاب رشته های غلط و … در صورتی که شما تا قبل از این خیلی عادت به زیاد خواندن نداشته باشید، شروع طوفانی می تواند خیلی سریع فروکش کند. انتشارات مهرو ماه مولف کتاب های لقمه زبان و جامع زبان انگلیسی میباشد که در ادامه به معرفی این منابع میپردازیم. در آخر و زمانی که تو زیست به تسلط کافی رسیدید، برای جمع بندی به کتاب آی کیو گاج مراجعه کنید. دوران جمع بندی : در فرصت یک ماهه جمع بندی باید به روش سه روز یکبار تمام دروس را جمع بندی کنید و توصیه می شود از خلاصه دروس حتما در این دوران استفاده کنید.در روش سه روز یکبار شما باید ابتدا نیم روز را به آزمون اختصاص دهید و سپس برای دو و نیم روز بعدی برنامه ریزی کنید.

مشاور کنکور فرزاد کاشانی

من کنکوری ۹۹ نظام جدید تجربی هستم و تمام این کتابهایی که شما ذکر کردید رو دارم… خیلی اوقات دانش آموز زمانیکه برنامه ریزی هفتگی دریافت میکند ، در روز های اول کم کاری می کند و این امر در طولانی مدت به ضرر شخص تمام خواهد شد. برخی از دانش آموزان یا داوطلبان ممکن است خود به تنهایی اقدام به برنامه ریزی در دروس مختلف نمایند و مایل به کسب اطلاعات در رابطه با درستی و یا عدم درستی برنامه ریزی خود باشند. سوم آنکه بعد از انتخاب فرد مجرب برای مشاوره حتما دقت کنید که مشاوره و برنامه ریزی او اختصاصی برای شما باشد. پس همان طور که می بینید بهترین مشاور کنکور شخصی است ماهر و با تجربه که می تواند شما را از هر لحاظ برای آماده شده در کنکور همراهی کند. درسنامه این کتاب بسیار کاربردی بوده و برای افرادی که میخواهند با وقت کم درصدی معقول در درس زبان انگلیسی کسب کنند بسیار مفید است. یقین داشته باشین ایجادکنندگان آن صفحات یکی از افرادی هستن که اندکی اراده داشتن و این کارو کردن ولی مورد بی مهری شدید بقیه قرار گرفتن ! تستهای کتاب مبتکران بهصورت طبقهبندی بوده و پاسخها بهصورت کاملاً تشریحی در اختیار دانشآموزان قرار میگیرد.

تستها و مثالهای مختلفی در درسنامه ارائه شده است.

تستهای کتاب میکرو طلایی گاج بهصورت طبقهبندیشده از ساده تا دشوار میباشد و پاسخنامه کاملاً بهصورت تشریحی به توضیح پاسخ سؤالات پرداخته است. درسنامه های این کتاب به بیان نکات گرامری بهصورت ساده و روان پرداخته است و نکاتی طلایی برای فهم و درک بهتر مطالب در قسمت درسنامه ارائه شده است. تستها و مثالهای مختلفی در درسنامه ارائه شده است. انتشارات مبتکران تا کنون به تألیف منابع مفیدی در درس زبان انگلیسی پرداخته و بیشتر رتبههای برتر نیز از کتاب این انتشارات برای درس زبان انگلیسی استفاده میکنند. مباحث کتاب، پایه به پایه و درس به درس است نه موضوع به موضوع. کتاب میکرو نقره ای گاج از سری کتاب های تست و آموزش میباشد که برای سالهای پایه تألیف شده است. کتاب های آموزش شگفت انگیز انتشارات خیلی سبز بهصورت پایه به پایه به چاپ رسیدهاند و دارای درسنامه های بسیار کامل و مفهومی برای تدریس هر بخش و مبحث هستند.

درسنامه های این کتاب کاملاً جامع و کاربردی هستند و بانک تستی متنوع و قوی برای این کتاب تعبیه شده است. کتاب خیلی سبز دارای درسنامه و تستهای متنوع میباشد و همچنین سؤالات تألیفی نیز با استانداردهای کنکور مطابقت دارند. بلکه کتاب های نردبام مناسب دانشآموزانی است که میخواهند با حل تستهای سختتر خود را به چالش بکشند. این کتاب مربوط به بخش کلوز تست و تستهای ریدینگ در زبان میشود. همچنین هم سؤالات تشریحی و تستهای دارای پاسخنامهای کامل هستند. کتاب جامع مبتکران دارای یک واژهنامه رایگان میباشد که برای مطالعه لغات بسیار مناسب است. سری کتاب های نردبام بهطورکلی دارای سطح پیشرفتهتری میباشند. سطح تست های کتاب جامع مهر و ماه متوسط رو به بالا میباشد و میتوان گفت سطح تست های کتاب جامع مهر و ماه از تست های کتاب مبتکران بالاتر میباشد. در نتیجه دانش آموزانی که در زبان انگلیسی سطح خوبی دارند نیز میتوانند از این کتاب جامع استفاده ی مفید داشته باشند. در ادامه به معرفی کتاب های زبان انگلیسی انتشارات مبتکران میپردازیم. برای درس زبان کنکور نیز این انتشارات کتاب های مختلفی را به چاپ رسانده که در ادامه به بررسی و معرفی آنها میپردازیم.

مشاور کنکور تجربی نی نی سایت

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با استخدام مشاور کنکور غیر حضوری – bestp.ir – – زیرچشمی نگاه کردن در اینجا – وب سایت خود باشید.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما