روایتی دیگر از قتل یک زن کرمانشاهی توسط همسرش

[ad_1]

30 بهمن خبر کشته شدن یک زن کرمانشاهی توسط شوهرش با داس و تبر منتشر شد. پلیس جزئیات جدیدی از این پرونده را گزارش کرده است.

به گزارش اعتماد، فرزاد پورناظری، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، اعلام کرد: ۳۰ بهمن ماه مردی با حضور در پلیس آگاهی استان کرمانشاه، خود را به پلیس آگاهی معرفی و اعلام کرد که زنش به دلیل اختلاف خانوادگی به قتل رسیده است. .

پس از شهادت مرد 47 ساله مبنی بر قتل همسرش، پلیس به منزل این مرد رفت و با جسد غرق در خون زنی مواجه شد که با جسم سختی به سرش اصابت کرده بود. این مرد بلافاصله پس از حضور و دستگیری توسط پلیس به قتل اعتراف کرد و گفت که همسرم را به دلیل اختلافی که داشت کشته است. جسد مقتول به خانواده اش و قاتل برای ادامه تحقیقات و روشن شدن علل اصلی قتل به اداره آگاهی کرمانشاه تحویل داده شد.

بر اساس اعترافات قاتل و شواهد موجود و همچنین گزارش های پزشکی قانونی، قتل با قرار دادن جسم سختی که به نظر می رسد چوبی است انجام شده است.

برادر متهم قتل یک زن 35 ساله کرمانشاهی نیز اظهار داشت: برادرم حدود 22 سال است که با همسرش ازدواج کرده و تمام اموالش اعم از خانه و ماشینش در … نام همسرش او حتی به او در تحصیل در دانشگاه و حقوق کمک کرد. او حتی 150 میلیون تومان وام را که مدتی پیش دریافت کرده بود به حساب همسرش واریز کرد و با پول رهن از خانه دیگری طلاهای او را خرید و نام او را برای ادای حج نوشت. برادرم همسرش را دوست داشت و همیشه می گفت که او را بی نهایت دوست دارد و همه این کارها را از روی عشق به او انجام می داد.

برادرم در کرپوناز هرسین کار می کرد و با ورشکستگی شرکت یک فروشگاه لوازم یدکی راه اندازی کرد. برادرم با همسرش ازدواج کرده و دو فرزند 19 و 16 ساله دارد. همسر برادرم مدت‌ها با برادرم اختلاف داشت و من بارها میانجی‌گری و آشتی آنها را به خاطر خیر و صلاح برادرانم انجام داده بودم. حتی چند بار با برادرم سر زن و بچه اش دعوا کردم.

یک بار مقتول و فرزندانش آنقدر برادرم را زدند که گوشش درد گرفت، اما یک بار هم چیزی در این مورد به ما نگفت و به قول خودش بی احترامی بود. شبی که برادرم همسرش را کشت، وقتی به او گفتم چرا چنین کاری کردی، به من گفت که از ساعت 14 تا 18 با من دعوا کرده و هر چه خواسته این بوده که کوتاه نیامده است و رفت. خانه با دست خالی صداش کردم بیرون.

در روز زن 15 میلیون تومان طلا برای او خریده بود و از او خواسته بود که به دعوا پایان دهد.

وی در روز حادثه با شی چوبی به سر همسرش زد که منجر به فوت همسرش شد و او بلافاصله خود را به پلیس معرفی کرد. ساعت 10 شب، وقتی با خواهر برادرم تماس گرفتم، فهمیدیم چه اتفاقی افتاده است، همه متعجب و بسیار ناراحت شدیم.

به گزارش ایرنا، برادر قاتل همچنین درباره همسر برادرش که کارمند دادگستری بوده و برادرش کارگر اخراجی یک مغازه است، گفت: همه اینها کذب است. خانه پدرش را یک دروغگو فرستاده بود. و درست نیست.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما