طراحی استخر هوشمند در ویلاهای لواسان با گروه آب دریا زومیت

[ad_1]

در سال های اخیر با پیشرفت سریع تکنولوژی، سیستم هوشمند وارد زندگی همگان شده است. سیستم هایی که کنترل خانه شما را در دست می گیرند، این سیستم روشنایی، دمای خانه، کنترل ترافیک و تمامی وسایل را کنترل می کند و می توانید با یک گوشی هوشمند آنها را مدیریت کنید.

این سیستم برای استخر و کلیه مدارهای موتور، دمای آب، روشنایی و … نیز قابل اجرا می باشد. می توان آنها را به این سیستم متصل کرد و از فناوری برای راحتی استفاده کرد. برای تغییر سیستم استخر خود به یک متخصص استخر و یک پیمانکار نیاز دارید تا در این امر به شما کمک کند و بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد.

نحوه عملکرد استخر هوشمند

هوشمندی استخر فقط با استفاده از تابلوی هوشمند آن قابل پیکربندی است و به غیر از تابلوی PLC نیاز به سفارش خاصی ندارد. آنها متصل هستند. تنها پیش نیاز یک گروه اینترنت هوشمند و یک آی پی استاتیک است که به راحتی از مخابرات منطقه قابل دریافت است.

یک جعبه کنترل لمسی در ورودی استخر تعبیه شده و تمامی ماژول ها و سیستم ها به هم متصل هستند. این دستگاه تمامی سیستم های پالایشگاهی و مدارهای موتور را کنترل می کند. صفحه نمایش این سیستم روی گوشی هوشمند قابل مشاهده است و تغییر می کند.

آبیدریاپول

هزینه بهسازی استخر

هزینه ای که باید برای هوشمندتر کردن تجهیزات استخر خود بپردازید حدود 2.5 برابر نیروگاه های سنتی و خودکار است. اما این هزینه را می توان در استخرهای منطقه لواسان نادیده گرفت و صاحبان ویلاهای لوکس هوشمندی مجموعه استخر خود را به این هزینه ها ترجیح می دهند.

مزیت استخر هوشمند

  • توانایی کنترل دمای آب استخر، اول از همه، یکی از بهترین گزینه های ارائه شده توسط یک سیستم هوشمند است. کنترل سیستم های استخر مانند فواره های استخر و سیستم های فیلتراسیون نیز می تواند جذابیت یک استخر هوشمند را افزایش دهد. همچنین می توانید قبل از رسیدن به خانه استخر را گرم کنید تا بعد از یک روز خسته کننده دوش بگیرید.
  • مانیتورینگ روزانه سیستم به صورت خودکار و هشدار در صورت بروز ایراد یا هرگونه نقص در سیستم ها و تجهیزات استخر بدون مراجعه حضوری امکان متفاوتی است که معمولاً یافتن نقص در سیستم نسبت به حالت هوشمند دشوارتر است.
  • کاهش مصرف انرژی به لطف سیستم های یکپارچه و کنترل از راه دور، به عنوان مثال زمانی که در داخل خانه نیستید و فراموش کرده اید که سیستم های استخر را خاموش کنید، با این سیستم می توانید به راحتی تغییرات را ایجاد کنید.
  • از اتلاف وقت و افزایش راحتی مصرف کننده خودداری کنید، زیرا تهیه و نگهداری استخر خود کاری سخت و طاقت فرسا است.
  • کاهش خطا و استهلاک ناشی از دسترسی افراد مختلف و تجهیزات خدمات تخصصی به سامانه هوشمند.
  • همچنین با استفاده از این سیستم می توان املاح آب را کنترل کرد و از تشکیل جلبک در آب استخر جلوگیری کرد زیرا تمامی سیستم های ضدعفونی از نوع هوشمند بوده و کنترل آب به صورت مداوم در طول روز انجام می شود و این امکان را به شما می دهد تا همیشه استخر داشته باشد با آب مرغوب…

معایب استخر هوشمند

  • نیاز دائمی به اینترنت وای فای و IP ثابت یکی از ایرادات سیستم های هوشمند است. زیرا به دلیل سرعت پایین اینترنت در ایران، گاهی اوقات برای دسترسی به این سیستم از راه دور دچار مشکل می شوید. اما کنترل توسط پنل لمسی تابلو برق در هر صورت امکان پذیر است.
  • یکی دیگر از ایرادات این سیستم دستکاری های بی مورد توسط افراد غیر متخصص و در مواردی از سوی صاحبان ویلاها می باشد. پیشنهاد این است که با داشتن تیمی از کارشناسان هوشمند، خدمات این تیم را همیشه همراه خود داشته باشید تا بدون معطلی به استخر هوشمند شما دسترسی داشته باشید.

کاهش خطای انسانی در استخر هوشمند

خطاهای انسانی در استخر شامل اشتباهات بسیار خطرناکی است. به عنوان مثال، ضدعفونی شیمیایی استخرها ممکن است استانداردهای آنها را به درستی رعایت نکند و یا خطاهایی در پیکربندی الکتروپمپ های استخر و سایر تجهیزات رخ دهد که هر یک ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

مواد شیمیایی استخر باید به صورت مشخص و صحیح به داخل استخر تزریق شود تا سلامت انسان به خطر نیفتد. یکی از این مواد مورد استفاده در استخرها برای کنترل کیفیت آب، گرانول ازن و کلر است.

شاید متوجه شده باشید که بوی کلر هنگام شنا در استخرهای عمومی شما را آزار می دهد. علت این بو استفاده ناشیانه و نامنظم از آب استخر است که در این صورت کلر اضافی به صورت بخار در هوای محیط آزاد می شود که علاوه بر مضر بودن برای ارگانیسم مانع از لذت بردن از شنا و شنا می شود. شنا كردن.

اشتباه دیگر تنظیم نادرست موتورهای استخر است. اکثر افرادی که سرویس و نگهداری استخر را انجام می دهند، دانش لازم برای حفظ و نگهداری از سلامت موتورهای گران قیمت را ندارند. در نتیجه هنگام استفاده دچار اشتباه می شوند و به دستگاه ها آسیب می رسانند. تجهیزات استخر بسیار گران است و نگهداری از آن می تواند هزینه های نگهداری را به شدت کاهش دهد.

اینجاست که سیستم هوشمند استخر وارد می شود. به عنوان یک راه حل، می توانید مقدار ازن، کلر و دمای آب را زمانی که در استخر هستید کنترل کنید و خودتان این کار را انجام دهید.

کاهش هزینه های نگهداری استخر

زمانی که شما یک استخر سرپوشیده یا روباز دارید، باید هزینه های نگهداری و تعمیرات را نگهداری و صرف آن کنید و باید دائماً مراقب استخر باشید تا متحمل هزینه های گزاف نشوید. اما اگر سیستم هوشمند دارید، در این زمان سیستم هوشمند وظیفه تعمیر و نگهداری را بر عهده دارد و کلیه تعمیرات توسط سیستم و دستگاه های مشکل دار به طور کامل بررسی می شود تا عیب یا خرابی مشخص شود و از مدار خارج شود و اکنون به راحتی و به سرعت. کم هزینه قابل تعمیر است.

در استخر هوشمند عملیات شستشوی دکمه ای نیز روشن و خاموش می شود و حتی برای مدتی می توان با خیال راحت از استخر استفاده کرد. اما کیفیت آب استخر همچنان ادامه دارد.

آبیدریاپول

ویژگی های سیستم هوشمند

با سیستم استخر هوشمند کلیه پمپ های برق، دیگ های گرمایش، فیلترها و سایر دستگاه ها بدون دخالت انسان کنترل می شود و در صورت عدم حضور ساکنین و استفاده از استخر، سیستم ها در حالت تعلیق قرار می گیرند. به لطف این قابلیت سیستم هوشمند، دیگر نگران کنترل و نظارت بر کامپیوتر خود نیستید و می توانید به راحتی از شهر خارج شوید.

بنابراین تمام کاری که انجام می شود برای بهبود رفاه مردم است و می توان به بهترین ها دست یافت.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما