(فیلم) خلاصه بازی پیکان 0-1 استقلال; مطهری دوباره گل می زند

[ad_1]

پیکان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی از ساعت 17 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه پاس قوامین میزبان استقلال است که پس از 120 دقیقه تلاش با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان خود شد. ارسلان مطهری در دقیقه دوم نیمه اول (دقیقه 92) موفق شد دروازه پیکان را باز کند.

به این ترتیب استقلال به همراه پرسپولیس، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، نساجی مازندران، مس کرمان، خیبر خرم آباد و گلف پرشین ماهشهر که پیش از این صعود کرده بودند، هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هستند.

نیمه اول

12 دقیقه: نفوذ استقلالی ها در عمق دفاع پیکان فرصتی را به آرمان رمضانی داد که ضربه او به خط دفاعی برخورد کرد تا موقعیت را از دست بدهد.

22 دقیقه: اسماعیل بابایی دستورات راهپیمایی خود را می دهد، مدیرش خوشحال نخواهد شد.

26 دقیقه: محمد حسین فلاح بعد از یک پاس از وسط در آستانهی افزایش اختلاف بود که در جلوی دروازه قرار گرفت، اما توپ را از روی سراوش یزدانی به بیرون زد و توپ کمی بلند بود و به تیر دروازه برخورد کرد.

30 دقیقه: یک ضربه آزاد بیرون از محوطه جریمه تیم میهمان در دقیقه 26 می توانست به گل دیگری منجر شود، اما مهدی مهدی پور با فاصله گرفتن از تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31: مجتبی حق دوست در سمت چپ یک موقعیت عالی داشت تا گل تساوی را برای استاخلاش به ثمر برساند، اما ضربه در آستانه تبدیل به گل به بیرون رفت.

40 دقیقه: مهدی مهدی پور با یک خطا به خودش جریمه شد.

44 دقیقه: ضربه کرنر محمدجواد آزاده با ضربه سر سخت اما دقیق محمدعلی فرامرزی همراه شد.

45 دقیقه: کرنر بار دیگر به شکل خطرناکی وارد دروازه استقلال شد که این بار ضربه سر ابراهیم صالحی از کنار دروازه راهی اوت شد.

نیمه دوم

دقیقه 54: تیرها به سمت دروازه استقلال فرستاده شد که سر محمدحسین فلاح با اختلاف بسیار کمی از دروازه رضایی گذشت.

55 دقیقه: رضایی بازیکن پیکان ضربه اول خوبی روی جناحین داشت اما شلوغ بود و پس از تغییر برنامه توپ را برای دانیال جهانبخش فرستاد که به نوعی توانست توپ را به بیرون بچرخاند.

دقیقه 57: خط دفاع تیم استقلال به راحتی حملهی حریف رو خنثی میکنن و روی یک پاس عمقی زیبا، به Alegza Rezaei یک فرصت ضدحمله تقدیم میکنن…حالا جلو میره، اما دروازهبان هشیارتر از این حرفاست و توپ رو دفع میکنه.

دقیقه 63: زبیر نیکون‌فاس تلاش فوق‌العاده‌ای روی دروازه استقلال انجام می‌دهد که پهادکان آن را پاک می‌کند.

دقیقه 67: غلامرضا ثابت ایمانی دستورات راهپیمایی خود را می دهد، مدیرش خوشحال نمی شود.

دقیقه 76: در دقيقهی 80 بعد از يک برخورد شديد سامان فلاح از روی نیمکت فراخونده میشه تا جای محمد دانشگر از تیم استقلال رو بگیره.

دقیقه 82: زبیر نیکونفاس به سمت دروازه پیکان شلیک کرد که در مرداد ماه به این بازیکن برخورد کرد.

زمان اضافی

دقیقه 92: یک پاس به کناره ها، دفاع را از موقعیت خارج کرد که باعث شد جعفر سلمانی از روی دروازه عبور کند.

101 دقیقه: غلامرضا ثابت ایمانی خوب توپ رو اداره کرد، اما چون در موقعیت خوبی قرار نداشت توپ رو از دست داد.

105 دقیقه: یک ضربه آزاد بیرون از محوطه جریمه تیم میهمان در دقیقه 26 می توانست به گل دیگری منجر شود، اما علیرضا رضایی با فاصله گرفتن از تیر دروازه به بیرون رفت.

113 دقیقه: خطای یکی از بازیکنان حریف در دقیقهی 80 اعلام شده اما Arsalan Motahhari جلوی توپ میایسته تا حریف نتونه سریع بازی رو شروع کنه، و همین حرکتش باعث میشه یک کارت زرد از داور بگیره.

ترکیب پیکان: فرهاد مجدکرمانشاهی، امیرحسین جدی (38 – دانیال جهانبخش)، سامان فلاح، اسماعیل بابایی (98 – محمدمهدی محبی)، ابراهیم صالحی، محمدعلی فرامرزی، محمدجواد آزاده (90 – منصور باقری)، ایمان اکباغ، مجتعی 98، محمد هو. فلاح (100 – امیرحسین غلامی) و غلامرضا ثابت ایمانی.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (73 – جعفر سلمانی)، مهدی مهدی پور، زبیر نیکونفس، وریا غفوری (73 – ارسلان مطهری)، کوین یمگا (106 – حسینی) و چوشمی آرمان رمضانی (46 – رودی زستد).

داور: بیژن حیدری

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما