مشاوره تحصیلی رایگان و آنلاین بصورت تلفنی و چت و تلگرام – حرف آخر

سلام استاد من سربازم و تازه خدمتم تموم شده و تقریبا هرچی ام خوندم تو خدمت یادم نیست بنظرتون الان چ کنم تجربی بودم و دوسال پیش انسانی کنکور دادم و اللنم میخام انسانی و فرهنگیان قبولشم ممنون میشم کمکم کنید ک چ کنم؟ استاد من از ۲۰ تیر مطالعمو با خودتون شروع کردم با اینکه دانش آموزی بودم از درس فراری و اهمال کار ولی خیلی خوب کار کردم اما در همین مرداد ماه کرونا گرفتم و حدود ۱۵ روزو از دست دادم حس میکنم دیگ کنکور واسم تموم شده و انگیزمو از دست دادم و اهمال کاری هام زیاد شده و هعی میگم باید پایه رو توی تابستون جمع کنی حتما و هزار فکر دیگه بنظرتون چیکار کنم که اوضاع بهتر شه! اما دسته ای دیگر از داوطلبان آن هایی هستند که می خواهند در کنکور سراسری تجربی سال 1401 شرکت کنند لذا تمایل دارند با تحلیل سوالات کنکور سراسری تجربی سال 1400 و سال های قبل از آن با شیوه طراحی سوالات کنکور در گروه آزمایشی تجربی آشنا شوند. ارایه برنامه ی منظم بر اساس نتایج فردی دانش آموز برای کسب نتیجه ی بهتر در کنکور و در آزمون های آزمایشی دانش آموزان را برای این رقابت مهم آماده می کند.

مشاور کنکور چالوس

نقش مشاور در کنکور - کنکور آسان است تمرکز بر روند مطالعاتی و برنامه ی مشخص که در جلسه مشاوره کنکور به دانش آموزان و داوطلبان ارایه می شود، دانش آمور را به ایده آل خود در آزمون های آزمایشی و کنکور نزدیک می کند. مشاوره تحصیلی تلفنی و آنلاین امکان پشتیبانی در مسیر تحصیل را برای فرد فراهم مینماید و کمک میکند دانش آموزان و دانشجویان بتوانند در هر زمان با مشاورین خود در ارتباط باشند. به شما قول می دهیم موفقیت شما با کمک بهترین مشاور کنکور تجربی تهران حتمی است. اصلا نگران نباشید؛ شما با مدرک پایان دوره دوازدهم هر رشته ای (تجربی یا ریاضی یا فنی حرفه ای) میتوانید در کنکور انسانی شرکت کنید. سوالات درس دینی از کتاب های دینی دهم، دینی یازدهم و دینی دوازدهم جمع آوری شده اند. 2)من از برنامه ،دو فصل فقط فیزیک پایه خوندم به نظرتون بیام 4 فصل دوازدهم و 2 فصل از پایه رو مسلطش کنم میشه درصد خوبی بگیرم کنکور؟ شما اگر سوالات کنکورهای سراسری داخل و خارج کشور رو به خوبی بررسی کنید، متوجه میشید که بعضی از مباحث ھر ساله تو کنکور مورد پرسش طراحان کنکور سراسری قرار میگیرن. سلام استاد ، من پشت کنکوری هستم، تا الانم با شیب نسبتا خوبی جلو اومدم تعداد تست های هر روزم ۱۵۰تا ۲۰۰ هست ولی با تحلیل عالی ، اما الان که به اینجا رسیده دل چرکین شدم از همه چی ، هر تستی رو که اشتباه جواب میدم یا با روش ساده تری تو پاسخنامه مواجه شدم تماما دلم میریزه و افکار منفی هجوم میارن تو سرم ، من باید پزشکی بیارم امسال ولی تو ذهنم یه چیز غیر ممکن شده …

مشاور کنکور بیگی

بنابراین ما چاره ای نداریم جز این که بخش لذت طلب وجودمون رو در مسیر هدف آیندمون یعنی موفق تو کنکور قرار بدیم و چپ و راست بهش پاداش بدیم،با یه مثال الان متوجه منظورم میشید،یه نویسنده ای هست به نام آنتونی ترولوپه،ایشون نویسنده بسیار پر کاری بودن و نزدیک به ۸۰ تا کتاب در طول عمرشون نوشتن! این دو دانش آموز از مهرماه 96 ثبت نام کردن و با جدیت و پشتکاری که در اجرای برنامه ها داشتن، هردو به هدفشون رسیدن و الان توو بهترین رشته ها در حال تحصیلن. مسئله مهم این است که هیچ گاه نباید خودتان را با اطرافیانتان مقایسه کنید و پیشرفت خود را با آن ها بسنجید. ۵ سوال سراسری مربوط به این مبحث از اون ها طرح میشه. در ادامه این مبحث با ذکر شماری از مهم ترین رشته های گنجانده شده در گروه علوم انسانی در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

مشاور کنکور گرافیک

ادبیات:تو درس ادبیات به جز مبحث زبان فارسی برای باقی مباحث مثل لغات، تاریخ ادبیات و یا قرابت معنایی نمیشه درس خاصی رو مشخص کرد که از اون هر ساله تست بیشتری بیاد، اما تو مبحث زبان فارسی مباحثی مثل گروه فعلی، گروه اسمی، ساختمان واژه، جمله ساده و اجرای آن، ویرایش و بازگردانی و بازنویسی از جمله مهم ترین مباحث هستند . در بالا ذکر کردیم مشاوره رایگان موسسه حرف آخر یا به نوعی عالی ترین و با ارزش ترین خدمات این موسسه به شمار می رود و می توانید از طریق این خدمات با رتبه برترها و نیز نخبه ساز این موسسه تماس گرفته و هر آنچه که مورد نیاز است را با آنها در میان بگذارید مشاوران ما یطور کامل غربالگری شده و از همه ی نقاط کشور ایران و نیز رتبه برتر های کنکور سال های پیش می باشند و در هر روز از سال و در هر ساعت از شبانه روز حتی روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی مشاوره بدون دیافت هیچ گونه هزینه ای برای شما داوطلبان گرامی می باشند، می توانید با مشاوران ما در تماس باشید. مهم ترین دلیلی که باعث میشه ما مدام کارهامون رو به تعویق بندازیم و همش دقیقه نود به کارمون میرسیم اینه که مغز انسان در طول تکاملش برای دریافت پاداش فوری طراحی شده نه پاداشهایی که قراره در دراز مدت دریافت کنه.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما