مشاوره کنکور ریاضی 1401 از امروز 4 اسفند تا کنکور

سلام استاد گرامی، راستش من امسال چهارمین سال کنکورم بود و اینکه با وجود اینکه چهار ماه درس خونده بودم ولی درصدام امسال خوب بود ولی قبول نمیشم پزشکی، من دانش آموز زرنگی بودم ولی نمیدونم چرا به اینجاها رسید.. را افزایش دهید. با توجه به اینکه حدود 70درصد بدن انسان را آب تشکیل داده است؛ روزانه 8 لیوان آب بنوشید. من حق روزانه رو ازدست میدم ؟ خود سازمان سنجش ،زمان انتخاب رشته رو تا پایان شهریور ماه اعلام کرده و از مهر مشمول میشم. اگه اینجوری بشه از ۳۱ شهریور به من غیبت نمیخوره که دانشگاه ثبت نامم نکنه ؟ سلام من متولد بهمن ۷۸ هستم و پیش دانشگاهی قبول شدم و کارم به شهریور نکشید امسال کنکور دوم دادم میخواستم ببینم معافیت تحصیلی من تا جواب اتتخاب رشته بیاد هست ؟ سلام استاد من متولد۷۶هستم کنکور۹۵ دادم روزانه قبول شدم رفتم ودر بعد از گذشت محرومیت سال۹۶ انصراف دادم کنکور ۹۷ ثبت نام کردم متأسفانه رتبه ام خیلی خوب نبود تو انتخاب رشته پیام نور زدم حالا۲ترم مرخصی گرفت و شروع به درس خوندن کردم برای کنکور ۹۸ ثبت نام کردم کارت ورود به جلسه گرفتم ولی مشکل پیش اومد نتونستم سرجلسه حاضرشم الان میتونم برای کنکور۹۹بخونم خواهش میکنم جواب بدید ممنونم.

سلام خسته نباشین ببخشین میخوام بدونم من تو کنکور نود و هشت امسال که اولین کنکورم بود شرکت کردم و تو روزانه مجاز شدم اما هنوز انتخاب رشته نکردم حالا اگه بر فرض صدتا دانشگاه روزانه رو نتخاب کنم و هیچ کدوم رو قبول نشم یعنی سیستم تاییدم نکنه سال بعد چی میشه ؟ اگر قطعی باشه میتونه امتحاناتی که نمرش خوب نشده در سال دوازدهم رو دوباره شرکت کنه که نمره خوبی کسب کنه ؟ میتونم ترم اول رو مرخصی بگیرم بعد از تموم شدنش یه ترم برم که این مرخصی رو بسوزونه یعدش دوباره دو ترم مرخصی بگیرم؟ سلام من سال ۹۹ پیام نور ثبت نام کردم یک ترم انتخاب واحد کردم و در امتحان ها شرکت نکردم یک ترم هم مرخصی گرفتم و سال ۱۴۰۰ برای بار سوم کنکور دادم الان میخوام برای بار چهارم (۱۴۰۱) کنکور بدم باید این دو ترم پیش رو چی کار کنم ؟ این کتاب دارای 3000 تست شناسنامه دار، 703 سوال کنکور منطبق با کتاب های درسی نظام جدید، 1123 تست از آزمون های کانون، 1174 سوال طراحی شده از کتاب درسی، 117 بسته مطالعاتی شامل یک درس نامه و چند پیمانه سوال، 187 پیمانه 20 سوالی و 10 سوالی برای مدیریت زمان، 230 سوال ویژه برای دانش آموزان برتر می باشد که می توانید متناسب با نیاز و سطح خود به حل سوالات مورد نظر بپردازید.

مشاور کنکور اینستا

شاید ورود به دانشگاه یکی از بزرگترین مرحله های زندگی افراد در بسیاری از کشور ها باشد و البته در ایران هم همینطور است به همین دلیل شاید بسیاری از پدر و مادرها هزینه های بعضا بی تاثیری برای قبول انجام دهند، هزینه هایی که برخی از آن استفاده می کنند. سلام خسته نباشید. من کتاب فیزیک دهم چاپ ۹۷ رو دارم و برای اعمال تغییرات، فیزیک دهم چاپ ۹۸ رو دانلود کردم که مقایسه کنم و کم و زیادها رو حذف یا اضافه کنم ولی حرکت براونی از ویژگی های فیزیکی مواد حذف نشده که. اگه قبول نشم تو اسفتد میتونم پیام نور ثبت نام کنم و نطام وظیفه رو دور بزنم؟ سلام من سال 98 کارشناسی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی قبول شدم ولی نرفتم دانشگاه انتخاب واحد هم نکردم انصراف هم ندادم الان میتونم اونو ادامه بدم یا باید دوباره ثبت نام کنم مشکل خدمت هم ندارم آیا اگه الان بخوام دوباره ادامه بدم پولی از من گرفته میشه؟

مشاوره کنکور لیموترش

استاد یه سوال دیگه اگه در کنکور بعدی یه دانشگاه قبول بشیم دوباره معافیت تحصیلی بمون میدن؟ البته فکر نکنی از این برنامه هاست که ثابته و به همه میدن! در زیر تصاویری از آنالیز برنامه ریز بسیار شخصی سازی شده با توجه به شرایط داوطلب کارشناسی ارشد روانشناسی را می توانید مشاهده کنید. همان طور که می دانید مشاوره جزو اساسی ترین سیاست های موسسه حرف آخر است و علت این امر نیز این بوده که مشاوره صحیح می تواند داوطلبان را در شرایط روحی مطلوبی قرار داده تا نتایج بهتری را در کنکور کسب کنند. موسسه ی حرف آخر به عنوان یک نهاد معتبر و قدرتمند است که در قالب انتشارات کنکور تا به حال موفق شده است که پکیج های معتبری را جهت استفاده ی دانش آموزان ارائه بدهد تجربه ثابت کرده است که این موسسه در امر آماده سازی داوطلبان کنکور بسیار عملکرد مناسبی دارد. كد 13 رقمی مربوط به داوطلبان غیر ايرانی ( اتباع ) نیز باید ثبت شود که در از طریق سامانه اتباع غیر ایرانی در سایت سنجش می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. اگر می خواهید با کمک بهترین مشاور کنکور تبریز – bestp.ir رتبه زیر 1000 کسب کنید، کلمه به کلمه این مطلب رابخوانید.

مشاور کنکور تهران

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور گنبد – https://www.fall24.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d8%aa%d9%86%d9%87%d8%a7-%d9%be%d9%88%d9%84-%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/ – لطفا از صفحه ما بخواهید.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما