مشخصات و مشخصات جدید گوشی رله GT Neo3 Zomit فاش شد

[ad_1]

اخیرا شایعات زیادی در مورد فیلم GT Neo3 منتشر شده است که مجموعه ای جالب از مشخصات و قابلیت های احتمالی این گوشی را در بر می گیرد. البته ممکن است برخی از این شایعات صحت نداشته باشند. به تازگی یک نمایندگی رسمی دیگر از این گوشی در دسترس قرار گرفته است که جلو و پشت گوشی را به خوبی نشان می دهد. این تصاویر با تصاویر لو رفته قبلی از GT Neo3 مطابقت دارد. ناشر این نمایندگی ها لیستی از مشخصات این گوشی را نیز اعلام کرده است; از جمله این موارد می توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس، پشتیبانی از نرخ رفرش 120 هرتز و پنل رنگی 10 بیتی اشاره کرد.

به گفته GSM Arena، GT Neo3 احتمالاً دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین پشتی سه گانه خواهد بود. سیستم دوربین پشتی دستگاه شما شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این، گفته می شود دوربین اصلی دستگاه از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می کند. حال برای اولین بار اعلام شده است که این گوشی به دوربین سونی IMX766 و پردازنده مدیاتک 8100 Density مجهز می شود. این اطلاعات جدید احتمالا درست است. زیرا توسعه دهنده معروف چینی، Digital Chat Station، قبلاً به همین موضوع اشاره کرده است. با این حال، بر اساس اطلاعات منابع دیگر، از جمله لیست TENAA، به نظر می رسد که این گوشی بر روی تراشه اسنپدراگون 888 کار کند.

نمایش رله GT Neo3

می توان گفت احتمالا دو نسخه از GT Neo3 با نام های RMX3560 و RMX3562 عرضه خواهد شد. گفته می شود مدل اول به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ فوق سریع 150 واتی و مدل دوم به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع 80 واتی مجهز خواهد شد.

از آنجایی که منبع جدید به طور خاص به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرده است، می توان انتظار داشت که این خبر مربوط به مدل RMX3562 باشد. نسخه ای که تراشه 8100 Dimensity از آن استفاده خواهد کرد. بنابراین مدل RMX3560 احتمالا با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، شارژ 150 واتی و تراشه اسنپدراگون 888 روانه بازار خواهد شد.

نمایش رله GT Neo3

مقالات مرتبط:

گمانه زنی ها در مورد فیلم GT Neo3 همچنان زیاد است. زیرا در یکی از شایعات اخیر به فناوری شارژ رله 200 واتی اشاره شده است. فناوری جدیدی که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و نمی دانیم این شرکت از آن در GT Neo3 استفاده خواهد کرد یا خیر. علاوه بر این، رایلی متعهد به معرفی سریعترین فناوری شارژ گوشی هوشمند در جهان است. یک فناوری هیجان انگیز که امیدواریم در 28 فوریه (9 مارس ساعت 14) در نمایشگاه MWC امسال رونمایی شود. علاوه بر این، بسیاری از تماشاگران سینما منتظر هستند تا این شرکت نسخه جهانی GT2 را در MWC Barcelona ارائه کند. با این حال، هنوز راه زیادی تا آغاز کنگره جهانی موبایل باقی مانده است. بنابراین به زودی اطلاعات کامل و دقیق در مورد محصولات جدید فیلم در دسترس خواهد بود.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما