منشی آیا حمل و نقل درست بودجه است؟

[ad_1]

جلسه کمیته ملی المپیک با حضور صالحی امیری وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون های ورزشی در سالن آکادمی ملی المپیک از ساعت 15 آغاز شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که حواشی زیادی را در این مجمع ایجاد کرده بود در پایان این مجمع گفت: من آموزش دیده ام که دنیای خودم را فراتر از دنیای هیچکس خراب نکنم و امیدوارم هیچکس دنیای او را خراب نکند. فراتر از دنیای من چیزی که گفتم به این دلیل بود که فکر می کردم خدا آن را دوست دارد. بازی های آسیایی کمتر از 10 روز تا جام جهانی ما باقی مانده است.

وی ادامه داد: در 25 سالگی جانباز شدم. سال 2002 جام جهانی تهران بود و 12 روز بعد ما را به زور یا هر چیز دیگری بردند بازی های آسیایی بوسان که کتفم مشکل داشت. بسیاری از این بلاها بر سر ما آمده است. من نمی توانم مبارزم را خراب کنم. تفاوت من با یکی دیگر از رئیس های فدراسیون این است که در میانه میدان بودم. امروز با مربیان و کشتی گیران هم صحبت کردم و 99 درصد می خواهند به مسابقات جهانی بروند نه بازی های آسیایی.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر امروز حرفی زدم به این دلیل بود که خیلی دوست داشتم اعضای هیات اجرایی تغییر کنند. من نمی‌خواستم کاندید شوم و حرفم این بود که مردم در فدراسیون‌هایشان رای می‌دادند و حالا باید بروند و افرادی که جایگزین آن‌ها در فدراسیون شده‌اند باید در هیئت اجرایی بروند.

دبیر کمیته ملی المپیک در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: باید خدایی گفت. همه چیز بسیار ساده است. با بودجه 35 میلیارد دلاری در سال 1996، بودجه کشتی 5 میلیارد دلار بود. این یک هفتم کل بودجه است. امروز اعلام کردند بودجه کمیته ملی المپیک 216 میلیارد است اما فقط 8 میلیارد با من توافق شده است. این چند درصد است؟ چیزی در حد صد. حالا تصور کنید یک هفتم و یک سی کجا هستند؟ بیش از 65 درصد مدال های المپیک و جهان توسط کشتی گیران به دست می آید. آیا حق داشتن قایق واقعاً بودجه است؟

وی افزود: دوره ما در سال 96 تمام شد و من دیگر کاندیدا نشدم. بودجه کشتی در آن سال 5 میلیارد دلار بود، اما در سال 1997 که من آنجا نبودم، دوستان در هیئت مدیره جدید بودجه را به 2 میلیارد دلار رساندند. در آن زمان، آنها حرفه های غیرواقعی ساختند و اسناد و مدارک موجود است. من و بنده حضور داشتیم و بودجه کشتی یک هفتم بود اما سوال من این است که چگونه بودجه ما الان به سی کاهش یافته است؟

او گفت: «بعضی من را بی سواد خطاب کردند. مهم این است که برای رضای خدا صحبت کنیم. صالحی امیری به یاد دارد که وقتی مسابقات کشتی در المپیک تمام شد، همدیگر را در آغوش گرفتیم و او به من گفت که کشتی واقعاً حق اوست و من دیر متوجه شدم. اکنون شانس ما در حال تغییر است. مدیران ما می آیند و در عرض 4 سال می بینند که کشتی چقدر حق دارد و بعد عوض می کنند.

منشی گفت: دوست دارم صالحی امیری بماند. دوست دارم مدیران 20 سال بمانند ببینند کشتی حق دارد یا نه؟ من مثل خیلی ها نیستم که همه با آنها وزیر شوند. هر که بیاید ما با او دوست هستیم. امام صادق (ع) می فرمایند باید شکایتش را به مخاطبانش رساند. در نهایت هر چه مجمع تصمیم بگیرد من سرم پایین است.

وی درباره گلایه تندروها و ناراحتی آنها گفت: همه بحث ها کارشناسی بود و اختلافی در کار نبود. وقتی قاتلان اعتراض کردند به آنها گفتم فدراسیون شما اصلاً عضو مجمع نیست. من با اساسنامه صحبت می کنم و 11 سال سابقه قانون گذاری دارم. به رای دهنده احترام بگذارید.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به حواشی کمیسیون ورزشکاران گفت: ورزشکاران عزیز من هستند. من هم آنجا بحث کردم.

دبیری در پاسخ به این سوال که آیا در این شرایط تیم دوم کشتی فرنگی به بازی های آسیایی اعزام می شود، گفت: در حال حاضر با این بودجه تیم سوم کشورمان راهی بازی های آسیایی می شود. نه یزدانی، نه زارعیسم و ​​نه زارع به بازی های آسیایی نمی روند و به مسابقات جهانی اعزام نمی شوند، زیرا اولویت برای ما پیکارهای جهانی است. بازی های آسیایی برای ما در اولویت نیست، چون پول نداریم.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما