نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

چرا برخی از رتبه های برتر کنکور داشتن مشاور یا دبیر خصوصی را انکار میکنند؟ سلام من سال سوم کارشناسی پیام نورم . اجازه بدهید در این مورد به ماجرای جالبی اشاره کنم و آن اینکه دو سال پیش من یک دانش آموز دختر را که حتی پدر و مادر ایشان ذره ای به موفقیت او اعتقاد نداشتند به اندازه ای حمایت کردم که حتی برخی مرا زیر سوال بردند اما چون به توانایی های ایشان ایمان داشتم، به شدت پای موفقیت او ایستادم و همه طعنه ها را نیز به جان خریدم. بله من هم آگهی این شخص را دیدم ، اتفاقاً پدر بزرگوار یکی از دانش آموزان تازه وارد کمپ کنکور ما، با همین تصور اشتباه، برنامه هایی را از آن فرد خریده بود و بعداً متوجه شده بود که آنها همگی تقلیدی از دفتربرنامه ریزی یک موسسه کنکوری است که بیش از بیست سال است بروز نشده و در دسترس همگان است. در اینجا لازم است به این نکته مهم اشاره کنم که ما تاکنون هیچ دانش آموزی را صرفاً به خاطر مسائل درسی اخراج نکرده ایم و اتفاقاً وقتی می بینیم او همه تلاشش را برای کسب نتایج بهتر بکار بسته است، حمایتهایمان را از وی دو چندان نموده ایم.

ثبات مشاور کنکور

هرچند عده ای می گویند شما متخصص گرانقیمتی هستید، اما این دلیل نمی شود که برای بدست آوردن پول به هر قیمتی بخواهیم یک دانش آموز بی انضباط و یا مشکل دار را اخراج نکنیم. آیا شما تصور می کنید این حرفهای زیبا تا چند ساعت و یا چند روز می تواند یک دانش آموز را از نظر روحی شارژ کند؟ هرچقدر هم که دانش آموز سعی کند که منضبط باشد و خوب پیش برود ممکن است هر از گاهی بیراهه برود و چون خودش داخل این جریان است ممکن است متوجه داستان نشود و همینطور بیراهه را ادامه دهد که نتیجه ای جز غرق شدن در مشکلات نخواهد داشت. نیاز هستش که که کتاب فاگو زیست بخر و از درسنامه فاگو استفاده کنم و در کتاب خیلی سبز تست بزنم؟ بله آن فرد کاملاً درست گفته است، زیرا از نظر مادی در شرایطی نبوده که بتواند از امکانات کمپ کنکور ما استفاده کند، بلکه یکی از دوستان ایشان که شاگرد من بود و اتفاقا رتبه دو رقمی امسال را هم کسب کرده است، از همان ابتدا از بنده اجازه گرفتند که اسامی منابع کنکوری ، برنامه های درسی و نیز مواردی که آموزش می دهم را نیز در اختیار آن شخص قرار دهند، بنده هم به دانش آموز خود عرض کردم که از نظر من مشکلی ندارد، مهم این است که نیت تو خیر است و می خواهی به دوستت کمک کنی.

مشاور کنکور فرهادیان

همچنین کلاس های خصوصی به طور کلی در منزل شاگرد برگزار میشود. سایت « فردا » : یکی از رتبه های تک رقمی در مصاحبه های خود ضمن بیان حرفهای متناقضی ادعا کرده بود که شاگرد شما نبوده است، در این مورد چه نظری دارید؟ سایت « فردا » : اما ایشان با حمایت های غیرمستقیم شما و برنامه هایتان به این موفقیت رسیده است؟ مشاوره تحصیلی باید با حساسیت و وسواس زیادی انجام شود و کارشناس مربوطه حتما به صحت اطلاعات ارائه شده و منتقل شده به داوطلبان مطمئن باشد. نازنین:من مهندسی مکانیک جامدات شریف خوندم اما الان دارم خودمو برای قبولی در پزشکی تهران آماده می کنم چون اون زمانی که برای کنکور می خوندم فشار روانی خانواده و مدرسه طوری بود که حتما باید توی رشته ریاضی کنکور می دادم. لذا در حسن ختام تکرار می شود حتما برای گرفتن جواب ، برنامه ریزی دکترای علوم و مهندسی باغبانی را در برنامه خود قرار دهید. اینکه افراد با استعداد های هنری بیشتر از نیم کره چپ مغز خود استفاده می کنند و افراد با استعداد های منطقی و ریاضی بیشتر از نیم کره راست مغز خود بهره می برند.

پس چرا اغلب موسسات کنکور، مدارس تیزهوشان و برخی از مدارس غیرانتفاعی پرادعای تهران با آنهمه معدل بیست، برای سرپا نگه داشتن خود، از اسامی رتبه های برتر ما بر سر در مدارسشان استفاده می کنند؟ بنده بارها دانش آموزانی را اخراج کرده ام که وضعیت مالی خانوادگی شان درحد بسیار بالایی بوده و بعضاً تعداد اندکی از همین دانش آموزان به تلافی اخراجشان اغلب با همکاری برخی از مشاورنماهای بیسواد که یک شبه خود را مشاور کنکور نامیده اند، اقدام به نشر اکاذیب در فضای مشاور کنکور مهسا خانی مجازی کرده اند. ما تاکنون اسم کسی را به دلایل درسی از سیستم خود حذف نکرده ایم، بلکه تنها افرادی را اخراج کرده ایم که به دنبال مسائلی بجز درس بوده و یا سعی کرده اند نظم حاکم در برنامه های ما را بهم بزنند. فردانیوز : عده ای در فضای مجازی گفته اند: سیناتهرانی شاگردانش را بلافاصله و با هر بهانه ای اخراج می کند؟ سایت « فردا » : جناب سیناتهرانی فردی در فضای مجازی نوشته بود که جزوات و برنامه های درسی شما را با قیمت های پایین تری بفروش می رساند، آیا برنامه های درسی شما در دسترس همگان است؟ مشاوری که مثل یک همراه در کنار شما باید تا بتواند استرس های شما را کاهش داده و با نکات فنی و علمی خود ، بتواند مسیر درست را برای شما روشن کند تا بتوانید در آن قدم بگذارید و به خوسته های خود در این زمینه دست پیدا کنید .

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاوره ی کنکور انسانی – بیشتر بدانید در اینجا – لطفا از صفحه ما بخواهید.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما