هواوی MateStation X و MatePad Paper & Zomit را معرفی کرد

[ad_1]

ماموریت هواوی این است که سیستمی به نام «زندگی یکپارچه هوش مصنوعی» در اختیار کاربران قرار دهد. این سیستم شامل دستگاه هایی در زمینه های مختلف مانند سلامت و تناسب اندام، مسافرت، دفاتر هوشمند، سرگرمی و خانه های هوشمند است. این شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC) بر روی دفاتر هوشمند متمرکز شد.

Matebook X Pro 2022 و Matebook E از مهم ترین دستگاه های معرفی شده توسط هواوی در رویداد اخیر بودند. اما محصولات دیگری هم بودند که توجه بسیاری را به خود جلب کردند.

کامپیوتر Huawei MateStation X

صفحه نمایش و پنل پشتی کامپیوتر Huawei MateStation X

رایانه Huawei MateStation X (AIO) که در سال 2021 در چین راه اندازی شد، اکنون در سراسر جهان در دسترس است. صفحه نمایش لمسی 28.2 اینچی MateStation X 10 نقطه ای با پوشش پنج لایه ضد انعکاس بر روی یک پشتی زیبا قرار گرفته است که یادآور مانیتور MateView است. البته در پنل پشتی هیچ پورتی وجود ندارد.

وضوح صفحه نمایش این دستگاه 4K + و نسبت صفحه نمایش در بدنه آن 92 درصد است. پایه آن نیز دارای سه بلندگو (طراحی شده توسط Devialet) و چهار میکروفون با برد پنج متر و قابلیت حذف نویز به کمک هوش مصنوعی است. MateStation X با پردازنده AMD Ryzen 5000H با 16 گیگابایت رم و یک ترابایت SSD سازگار است.

کاغذی هواوی میت پد

کاغذی هواوی میت پد

یکی از محصولات عالی هواوی که در MWC دیدیم، MatePad Paper است. این دستگاه در واقع یک تبلت 10.3 اینچی با جوهر الکتریکی است که تجربه خواندن جذاب و بدون بازتابی را حتی در نور خورشید ارائه می دهد. در واقع کاغذ MatePad طراحی شده تا مانند کاغذ عمل کند.

32 سطح نور پس زمینه برای مقابله با شرایط مختلف نور محیط وجود دارد. نسبت صفحه نمایش به بدنه دستگاه 86.3 درصد است. همچنین حالتی به نام Smart Refresh برای افزایش نرخ تازه سازی پایین نمایشگرها E Ink یکپارچه است که با کمک نرم افزار خاصی قابل انجام است.

مقاله مرتبط:

محتوای MateBook Paper از طریق Huawei Books و AppGallery ارائه می شود. همچنین از آنجایی که این دستگاه با M-Pencil سازگار است، می توان از آن برای انجام کارهایی مانند امضای سند استفاده کرد.

طبق گفته هواوی، پنل PMMA تجربه نوشتن را در زمان واقعی ارائه می دهد. در حالی که حالت تقسیم صفحه به شما امکان می دهد کارهایی مانند خواندن فایل ها و نوشتن یادداشت ها را همزمان انجام دهید.

MatePad Paper دارای چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. در رنگ های مشکی، خاکی و آبی عرضه خواهد شد. وزن این محصول 360 گرم بوده و از WiFi 6 Plus برای انتقال سریع اطلاعات بی سیم پشتیبانی می کند. به گفته هواوی، باتری MatePad کاغذی می توانید دستگاه خود را تا چهار هفته در حالت آماده به کار نگه دارید.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما