وقتی حشرات از بین بروند چه چیزی جایگزین آنها می شود؟ & ومیت

[ad_1]

فروپاشی جمعیت حشرات می تواند اکوسیستم ها را تغییر دهد. دانشمندان در این فکر هستند که آیا روبات ها و پهپادها می توانند این شکاف را پر کنند. با این حال، اگر به اندازه کافی سریع عمل نکنیم و فروپاشی امپراطوری های کوچک حشرات باعث فروپاشی کل اکوسیستم شود، چه؟

با توجه به ماهیت نامتعادل جوامع، به راحتی می توان پیش بینی کرد که چگونه کاهش ذخایر مواد غذایی و کاهش جمعیت حیات وحش، رنج مداومی را بر جوامع آسیب پذیر و فقیر تحمیل می کند و شاید کمبود منابع اولیه منجر به درگیری شود.

در حال حاضر، برای حل مشکل کاهش جمعیت حشرات، انتظار داریم پروژه هایی در مراحل اولیه باشد: ایجاد گرده های اصلاح شده ژنتیکی مقاوم در برابر بیماری ها و مواد شیمیایی، یا ساخت دستگاه هایی که گرده ها را آزاد می کنند. آنها از گیاهان تغذیه می کنند تا به آنها کمک کنند بارور شوند. . .

دانشمندان دیگر در حال تقلید و بازسازی ظاهر و عملکرد حشرات هستند. محققان دانشگاه هاروارد روبات‌های کوچکی اختراع کرده‌اند که می‌توانند شنا کنند و بدون آسیب از موانع عبور کنند.

محققان هلندی با الهام از مگس‌های میوه و حرکت سریع بال‌های آن‌ها روباتی با بال‌های مایلار ساخته‌اند. مایلار ماده ای است که در تولید پتوهای فضایی استفاده می شود. ربات دانشگاه دلفت (DelFly) از دانشگاه صنعتی دلفت، قادر به شناور شدن و چرخش است و می تواند بسیار سریع در چند ثانیه به انسان برسد.

متج کراسکمحققی که روی این پروژه کار می کند می گوید که حتی قبل از شروع کار در دلفی، شیفته چابکی و آگاهی فضایی حشرات بوده است. روبات های کاراساک جایگزین دقیقی برای مگس ها یا زنبورها نیستند. با طول بال های آنها 33 سانتی متر، 55 برابر بزرگتر از مگس میوه هستند. علاوه بر این، هنوز مشکل حمل محموله های بزرگ گرده بدون از دست دادن قدرت مانور وجود دارد.

پهپاد برای گرده افشانی گیاهان / پهپاد

شاید راه حل این مشکل ارتش بزرگتر از هگزاکوپتر باشد. مانند ناوگانی که توسط شرکت آمریکایی Drapcopter اداره می شود، باغ سیب را برای اولین بار در سال 2018 در نیویورک به طور خودکار گرده افشانی کرد. شاید پاسخ یک بازوی روباتیک پیشرفته باشد که می تواند از دوربین ها، چرخ ها و هوش مصنوعی برای یافتن بی امان گیاهان و گرده افشانی آنها استفاده کند.

به گفته یکی از کارشناسان ارشد وزارت کشاورزی ایالات متحده بودجه یکی از این تلاش ها را تامین می کند. مانوج کرکی دانشگاه ایالتی واشنگتن یک جایگزین واقعی برای فرآیند گرده افشانی طبیعی خواهد بود و حتی انتظار می رود که به همان اندازه کارآمد یا حتی موثرتر از گرده افشان های طبیعی مانند زنبورها باشد.

حشره شناسان از هر گونه پیشنهادی مبنی بر اینکه حشرات گرده افشان را می توان با فناوری مقایسه کرد متنفرند. دیو گلسون این زیست شناس اشاره می کند که زنبورها در گرده افشانی گل ها مهارت زیادی دارند. زیرا حدود 120 میلیون سال است که مهارت های خود را تقویت کرده اند.

علاوه بر این، حدود 80 میلیون کندو در جهان وجود دارد که هر کدام پر از ده ها هزار زنبور است که به طور رایگان غذا می خورند و تولید مثل می کنند. گلسون می پرسد: “هزینه جایگزینی آنها با روبات ها چقدر است؟” این خیلی متکبرانه است که فکر کنیم می‌توانیم آن را بهتر کنیم.»

وقتی به راه‌حل‌های فناوری فکر می‌کنیم، شاید بهتر باشد بیشتر به این فکر کنیم که چرا تقاضا وجود دارد. به عنوان مثال، اگر بخواهیم کشاورزی فشرده‌تری را در مناطق کوچک‌تر انجام دهیم تا فضای بیشتری به حیات وحش داده شود، تمرکز کشاورزی عمودی بر محصولاتی است که در طول سال در انبارها و ظروف روی هم چیده می‌شوند، با استفاده از نور LED و هیدروپونیک. استفاده از خاک و آفت کش ها احتمالاً با گرده افشان های روباتیک سازگارتر خواهد بود.

حشرات به عنوان غذا / حشره

جوامع غربی می توانند با مفهوم شهودی خوردن حشرات به عنوان راهی برای نجات آنها مبارزه کنند. مناطق وسیعی که ما به بیابان های تنوع زیستی تبدیل کرده ایم اغلب حتی به طور مستقیم غذای مردم را تامین نمی کنند. یک سوم کل زمین های قابل کشت برای تولید خوراک دام استفاده می شود که یک چهارم زیستگاه زمین را بدون یخ زدن اشغال می کند.

میلوما (لارو سوسک تیره) و جیرجیرک منابع بسیار خوبی از پروتئین هستند که می توانند در فضاهای بزرگ و بسته تکثیر شوند، جایگزین های مخرب کمتری برای رژیم های غذایی سنتی غربی هستند و استرس ناشی از کشت حشرات کش را کاهش می دهند. زیرا تغییرات آب و هوایی و استفاده از مواد شیمیایی و … تخریب خاک کمک می کند.

آرنولد ونهویس، یک حشره شناس هلندی است که 20 گونه حشره را خورده است. او می گوید: «مشکلات زیست محیطی ناشی از خوردن حشرات بسیار کوچکتر است. آنها هم خوشمزه هستند. روزی زنبورهای رباتیک می توانند به ما کمک کنند و تغییر در شیوه غذا خوردن ما می تواند به کاهش سرعت نابودی بدن باشکوه حیات روی زمین کمک کند.

معیارهای موفقیت در پیشگیری از بحران حشرات باید سختگیرانه تر از معیارهایی باشد که برای سایر حیوانات در نظر می گیریم. زیرا برخلاف حیواناتی مانند کرگدن سفید شمالی یا ببر بنگال، پایان آخرین حشرات را به راحتی نخواهیم دید.

مقالات مرتبط:

حشرات خواص شگفت انگیزی دارند. به عنوان مثال، زنبورهای گرده می توانند فوتبال بازی کنند و برای مراقبت از کندوهای جوان به رختخواب بروند و تجربیات خوب و بد را به خاطر بسپارند. سوسک ویولن شبیه ویولن است و از پهلو کاملا صاف دیده می شود. پروانه پادشاه زیباست و شهد گل ها را از پاهایش می شناسد. ما همه حشرات را از دست نمی دهیم. ولی دیوید واگنر حشره شناس می گوید:

آینده زندگی جهانی بسیار ساده است. ما حشرات خواهیم داشت. اما ما گونه های بزرگ را از دست خواهیم داد. فرزندان ما دنیای کوچکتری خواهند داشت. این چیزی است که ما به آنها می دهیم.

مطالعات علمی اخیر نشان می دهد که کاهش جمعیت زنبورها باعث کاهش تولید محصولات مهم کشاورزی مانند سیب، زغال اخته و گیلاس شده است. پرندگان حشره خوار نه تنها در مزارع فرانسه، بلکه حتی در مناطق دورافتاده جنگل های بارانی آمازون در حال کاهش هستند. واگنر و همکارانش اخیراً اذعان کردند که جمعیت بسیاری از حشرات در سراسر جهان سالانه 1 تا 2 درصد کاهش می یابد و اگر این اقدام انجام نشود، مطمئناً این وضعیت وحشتناک می تواند بدتر شود.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما