پمپ آب خانگی ابارا قیمت + تخفیف + کیفیت + گارانتی شوفاژ ایران

هنگام خرید پمپ آب خانگی نیم اسب بهتر است یک سری باید ها و نباید ها را در نظر داشته و با در دست داشتن طیف گسترده ای از اطلاعات، مناسب ترین و با کیفیت ترین نوع این محصول را خریداری نمایید. از دیدگاه ساختار، پمپ‌های آب خانگی به سه دسته کلی شامل پمپ آب بشقابی، پمپ آب جتی و پمپ آب محیطی تقسیم بندی می‌شوند. در توضیح اولیه در باب تفاوت‌ها، می توان بیان کرد پمپ آب خانگی بشقابی نسبت به پمپ آب محیطی و جتی صدای کمتری ایجاد می‌کند. پمپ آب جتی و محیطی نسبت به بشقابی اگر چه دارای صدای بیشتری است، در کنار آن هد بیشتری نیز دارد که آن‌ها را برای استفاده در ساختمان‌های سه و تا پنج طبقه تک واحدی مناسب می‌سازد.

این قسمت انرژی مکانیکی از الکتروموتور را به جریان آب تبدیل می‌کند.

امروزه اکثر ساختمان ها به پمپ آب نیاز دارند، پمپ آب ماشینی الکترومکانیکی می‌باشد ک قادر به افزایش فشار آب بوده و علاوه بر آن برای انتقال آب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. پمپ آب خانگی یا همان پمپ تقویت فشارآب ساختمان در انواع نیم اسب، یک اسب، یک و نیم اسب و دو اسب موجود می باشد. شاید خیلی از شما ندانید که علت نصب پمپ آب خانگی روی پشت‌بام چیست. اما برای ساختمان‌هایی با طبقات زیاد، استفاده از یک پمپ و برخورداری از فشار مطلوب تقریبا امکان‌پذیر نیست.

درصد بالایی از انواع پمپ آب و آبرسانی مانند پنتاکس، لوارا، ابارا و… برندهای ایتالیایی هستند و ارائه کلیه لیست قیمت‌های این برندها در این صفحه امکان پذیر نمی باشد. به طوری‌که این قیمت ها نیز شامل بخش تضمین بهترین قیمت های سایت دماتجهیز می باشند.

نرخ‌های استاندارد شامل ۶ تا ۱۵ لیتر در دقیقه برای شیر آب‌های مختلف است. اگر دو شیر آب به طور همزمان مورد استفاده قرار گیرند به یک پمپ خانگی با حداکثر دبی ۲۵ لیتر در دقیقه نیاز دارید و اگر سه شیر آب هم زمان استفاده شود، یک پمپ آب خانگی با حداکثر دبی حدود ۳۵ لیتر در دقیقه توصیه می‌شود.

از پمپ آب برای انتقال آب از چاه ها، مخازن آب، دریاچه ها، نهرها و رودخانه ها به سمت زمین های کشاورزی و همچنین آبیاری زمین های زراعی استفاده می شود. همچنین گاهی اوقات از آن برای پاشیدن و پخش کردن کود های مایع برای محصولات کشاورزی استفاده می‌شود. اصولا صدای پمپ آب به عوامل مختلفی از جمله فاصله، مکان نصب و موتور آن بستگی دارد. از مزیت های برخورداری از منبع تحت فشار، کاهش هزینه برق مصرفی ، کاهش استهلاک پمپ ، کاهش استهلاک شبکه آبرسانی ساختمان با مهار ضربات مکانیکی ناشی از روشن و خاموش شدن پمپ و… می باشد.

شرکت پویا موتور در سال ۱۳۷۶ با تکیه بر سه دهه تجربه مستمر مدیران این شرکت در زمینه پروژه های تاسیساتی و فروش تجهیزات آبرسانی و ارائه خدمات مهندسی مربوطه تاسیس گردیده است.

برای ایمنی خود ، همیشه قبل از شروع به کار پمپ آب ، برق پمپ آب را خاموش کنید . قبل از اینکه پمپ را تمیز کنید یا خودتان آن را تعمیر کنید ، باید دفترچه راهنمای همراه پمپ را نیز مطالعه کنید . قبل از استفاده از آن ، مطمئن شوید که هر گونه زباله قابل مشاهده را از آن جدا کنید . اگر از پمپ شناور استفاده می کنید ، شناور مکانیکی باید فضای زیادی در اطراف خود داشته باشد تا به راحتی شناور شود.

مکش آب از سطح پایین تر از محل نصب پمپ علاوه بر کاهش راندمان پمپ، ممکن است باعث خلاء و پدیده کاویتاسیون در پروانه پمپ گردد.تراز بودن کامل و افقی کلیه پمپ های آب، آبرسانی، خطی، زمینی، جتی و … امروزه با رونق آپارتمان سازی در شهر ها، یکی از مشکلاتی که برای ساکنین آپارتمان ها به وجود آمده است، کم فشار بودن آب مصرفی می باشد. راه حل این مسئله استفاده از پمپ های تحت فشار یا همان پمپ آب خانگی می باشد.

این فاکتور به معنای استفاده کمتر از انرژی برای انتقال حجم مشخصی از آب می‌باشد. با انتخاب پمپ در این نقطه، مصرف انرژی کاهش می‌یابد و منجر به کاهش هزینه‌های عملیاتی مرتبط با پمپ می‌شود.

هر چه تعداد اسب‌های بخار یک پمپ آبرسانی خانگی بیشتر باشد، قدرت افزایش فشار بالاتری دارد. پمپ آب جتی پنتاکس را می‌توان، به‌عنوان بهترین پمپ آب خانگی یک اسب بخار معرفی کرد.

برند ایمر، ساخت کشور چین بوده و البته ناگفته نماند که پمپ‌ های خانگی بی‌نظیری با قیمت‌های بسیار مناسبی تولید و صادر می‌کنند. امروزه، ایران به دلیل تحریم‌های موجود، کمتر به برندهای مختلف دسترسی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به خرید هر برند یا محصولی بپردازید؛ اما خوشبختانه می‌توانید برندهای موجود و با کیفیت را از سایت سولار مکانیکال تهیه کنید.

در بسیاری از ساختمان های شهر تهران، مشکل کمبود فشار آّب وجود دارد. در صورت وجود چنین مشکلی مدیران ساختمان با جمع آوری هزینه کافی از همسایه ها، یک پمپ آب خریداری می کنند تا با نصب آن فشار آب ساختمان را افزایش دهند.

دو عدد بلبرینگ گریس‌کاری شده در یک طرف پروانه قرار دارد و نیروی شعاعی محوری وارد بر محور پمپ را تحمل می‌کند. روتور و پایه یاتاقان این پمپ‌ها به سادگی از طرف الکتروموتور و بدون نیاز به جدا کردن محفظه از سیستم لوله‌کشی قابل جدا شدن می‌باشد.

استفاده از پمپ آب برای پمپاژ آب زیرزمین

پمپ سانتریفیوژ مناسب سیالاتی بدون چسبندگی و ویسکوزیته مانند آب هستند، در حالیکه پمپاژ سیالات با غلظت بالا و چسبندگی زیاد توسط انواع پمپ های جابجایی مثبت صورت می گیرد. انتقال انرژی در پمپ های رفت و برگشتی به صورت پریودیک و دوره ای می باشد. در این نوع پمپ ها پیستون در داخل سیلندر بالا و پایین حرکت کرده و هنگام حرکت پیستون، درون سیلندر مکش ایجاد می شود که موجب حرکت سیالات خواهد شد.

بسیاری از برندها در بازار به دلیل عرضه محصولات با کیفیت از اعتبار بالایی برخوردار بوده و شبکه خدمات پس از فروش گسترده ای در سطح کشور دارند. کیفیت خدمات دهی، در دسترس بودن لوازم جانبی و گارانتی اصلی نیز از امتیازات برندهای معتبر به شمار می روند. لازم به ذکر است که برای مشاوره و خرید پمپ آب خانگی برندهای معتبر مانند پمپ پنتاکس ، لوارا، ابارا، لیو، فارمو، داب می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

پمپ آب

از پمپ کف کش برای کم کردن سطح آب، مصارف صنعتی، تخلیه معبرهای زیرزمینی، استخراج آب از رودخانه و مخازن، تخلیه خودکار لجن و ته‌نشین‌ها و گودال‌ها و محوطه‌ها و زیرزمین‌ها و غیره استفاده می‌کنند. حال که با انواع پمپ آب آشنا شدید، مواردی را بررسی می‌کنیم که در خرید پمپ آب مناسب، به شما کمک خواهد کرد. بیشترین کاربرد پمپ های خطی در کشاورزی است و برای جابه‌جایی آب از رودخانه به زمین های کشاورزی استفاده می شود.

شما برای نصب ست کنترل، تنها چیزی که نیاز دارید، خرید یک ست کنترل و قرار دادن آن در مسیر خروجی پمپ آب می باشد و به هیچ گونه تجهیزات جانبی نیاز ندارد. اما در هنگام خرید توجه داشته باشید که این وسیله تنها برای 2 الی 4 واحد کارایی دارد و قدرتمند ترین پمپ آبی که می تواند از ست کنترل پشتیبانی کند، پمپ های 3 اسب هستند.

با توجه به ساخت و ساز و توسعه آسمان خراش‌ها در فضاهای شهری، آبرسانی به طبقات بالا یکی از چالش‌هایی است که بیشتر ساختمان‌ها با آن روبرو هستند.

در ادامه اشاره کوتاهی به نحوه محاسبه دبی تقریبی در شیرها می کنیم. این بوستر پمپ ها بسته به میزان مصرف آب درانواع بوسترپمپ های دو و چند پمپه قرار می گیرد. نهایت ارتفاع پمپاژ این پمپ ها برای دو واحد نهایتا با ارتفاع دو طبقه مانند یک ویلا دوبلکس کوچک با لوله کشی استاندارد می باشد. توجه کنید که برای برنگشتن آب به داخل پمپ در صورت خاموش بودن آن، باید شیر یک‌طرفه نصب کنید.

برای خرید پمپ آب خانگی اطلاعات کافی ندارید و هنوز شک دارید چه نوع پمپ آبی مناسب شرایط شماست؟ این مقاله به صورت کامل و واضح به شما راهنمایی خواهد کرد.

پمپ آب داب سری K

پمپ شناور به صورت دو تکه (موتور و پمپ جدا است و در محل نصب مونتاژ می شود) یا یکپارچه بوده و پمپ و موتور آن در یک پوسته قرار گرفته اند. بیشتر پمپ هایی که امروزه در بازار یافت میشوند، صدا دار بوده و این اصطلاح رایج در بازار از ریشه اشتباه است و شما تنها تعداد کمی از پمپ های آب با صدای بسیار کم را میتوانید پیدا کنید. به این ترتیب همه پمپ های آبی که در بازار پمپ ایران وجود دارند، صدا دار بوده اما با توجه به برند و مدل و نوع آن پمپ، مقدار صدا فرق میکند که این تفاوت در پمپ آب خانگی با استفاده بیشتر از پمپ و گذشت زمان بیشتر هم میشود. خوب است بدانید که در بازار، پمپ آب خانگی با صدای خیلی کم هم میتوانید پیدا کنید که از جمله برندهای موجود میتوان به پمپ گراندفوس یا پمپ ایزی باکس اشاره کرد؛ این مدل از پمپ آب خانگی صدایی مثل ویبره گوشی داشته و خیلی ناچیز است.

شما برای خرید پمپ مناسب کافی است تا به سایت سولار مکانیکال مراجعه کرده و محصول خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. در بسیاری از مناطق، پمپ آب کوچک خانگی برای داشتن جریان ثابت آب برای مصارف خانگی ضروری است. پمپ آب ساختمان در سولار مکانیکال، برای دوام بیشتر و عملکرد ثابت با مصرف انرژی کم طراحی شده‌ است.

به گونه ای طراحی شده است که خلاء در قسمت مکش ایجاد شده و در انتها هوا دفع می شود بنابراین سیال پمپاژ می گردد. همچنین از این پمپ برای منتقل نمودن آب تمیز یا قابل شرب و یا مایعاتی که خورنده نباشند.

شبکه های لوله کشی گسترده شهری آب را به ساختمان ها رسانده و آب شرب بهداشتی مورد نیاز ساکنین را در اختیارشان می گذارند.

کاربرد پمپ آب زیاد است و اینکه چگونه کار می کند هم یک حرفه مهم و کاربردی است با وجود این اطلاعات می شود بخش مهمی از چگونگی کار کردن این دستگاه یاد گرفت. به منظور کاهش احتمال و جلوگیری از سرقت پمپ آب کوچک بهتر است آن را درون جعبه های مخصوص که قفل دارد قرار دهید.

  • در ساختمان های بالای 4 طبقه که در هر طبقه بیش از 2 واحد وجود داشته باشد، ممکن است نیاز به توان های بیشتر و پمپ های سه فاز باشد.
  • فروشگاه اینترنتی اِلین پمپ با فروش پمپ های مختلف با برندهای گوناگون داخلی و خارجی با کیفیت بالا مفتخر است.
  • بوستر پمپ آب در مصارف کشاورزی و صنعتی نیز کاربرد دارد و در ترکیب‌ها و ساختار متنوعی در بازار یافت می‌شوند.
  • پمپ آب (Water pump) علاوه بر ساختمان ها در مصارف صنعتی و کشاورزی کاربردی فراوان دارد.
  • در چنین مکانی بسته به شدت برخورد، سطح پره‌ها خورده شده و متخلخل می‌گردد.

پمپ آب خانگی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ چگونه می‌توان خرید مناسبی داشت؟ پمپ آب از جمله تجهیزات کاربردی و پراستفاده‌ای است که می‌تواند کاربردهای متعدد صنعتی، غیر صنعتی و نیمه‌صنعتی داشته باشد.

یعنی طبق نظر کارشناسان، حفره حداقل ۳۰ سانتی‌متر پهن‌تر از مخزن باشد. برای فونداسیون‌های زیر زمینی نیز استفاده از بسترهای بتنی، ماسه، خاک یا سنگ‌ریزه را پیشنهاد می‌کنیم.

از پمپ آب برای تامین پیوسته آب در صنایع، مراکز تجاری، ساختمان ها، منازل، بیمارستان ها، آکواریوم ها و غیره استفاده می شود. همچنین می توان از پمپ آب برای تامین، حمل و جابجایی اشکال مختلفی از مایعات، بسته به ظرفیت پمپ استفاده کرد.

پمپ آب

این در حالی است که فرد کارشناس ممکن است حتی محصولی با کیفیت بهتر را که تولید داخل یا کمپانی دیگری می باشد به شما با قیمتی به مراتب پایین تر معرفی کند. همچنین در نظر داشته باشید محصولات تولید داخل اکثراً دارای گارانتی و خدمات پس از فروش از قبیل تامین قطعه بوده که شما را پس از خرید نیز پشتیبانی می کند. این مورد در خصوص برخی پمپ های ایتالیایی یا چینی ممکن است صادق نباشد.

گاهی اوقات صدای برخورد سنگ ریزه در داخل پمپ به پروانه شنیده می شود. اگر شیر دیس شارژ را آرام آرام ببندیم و صدا قطع بشود، نشانگر مشکل کاویتاسیون است. یعنی در صورتی که فشار پمپ بیشتر شود، قطعا هد پمپ نیز بیشتر می شود. معمولا از پمپ هایی با هد بالا، در آپارتمان ها و ساختمان های چند طبقه استفاده می شود.

شما می‌توانید این پمپ آب‌ها را بدون مخزن تحت‌فشار در ساختمان خود قرار دهید. زیرا مدل نیم اسب حداکثر نیم اسب بخار قدرت دارد و برای تامین فشار نیازی به مخزن یا منبع نیست. در بوستر پمپ های آبرسانی وظیفه جوکی پمپ تامین مقادیر اندک آب با هد یا فشار پمپ های اصلی است.

یکی از موضوعاتی که در هر خانه‌ای مهم و ضروری است، گرم نگه داشتن آب است. برای این منظور پمپ‌هایی از جنس فولاد و برنز طراحی شده است تا بدون زنگ زدن بتوانند هرچه سریعتر آب را گرم کنند. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

پمپ آب

از مزایای پمپ آب جتی می توان به هزینه پایین تعمیرات، صدای کم و و قدرت مناسب جهت تقویت فشار آب اشاره کرد. این پمپ ها از نوع خودمکش یا Self Priming بوده که به دلیل نوع ساختار خود باعث ترکیب شدن هوا با آب شده و به همین جهت پمپاژ آن امکان پذیر می شود. این نوع پمپ ها نیاز به هواگیری بسیار کمتری نسبت به سایر انواع پمپ داشته و به همین جهت از پرطرفدارترین پمپ آب خانگی به شمار می روند.

پمپ های بشقابی جزو پمپ های پرکاربرد خانگی به حساب می آیند که با نیروی گریز از مرکز کار می کنند. این پمپ ها معمولا به لطف بهره مندی از پروانه بزرگ و در نتیجه دبی و هد بالا، صدای کمی تولید می کنند.

در واقع پمپ آب انرژی جنبشی باد را مهار و آن را به برق تبدیل می‌کند. در شرایطی که نیاز به منبع برق ثابت است، مانند پمپاژ مداوم آب، می‌توان از باتری‌ها به همراه هر یک از منابع برق فوق استفاده کرد. الکتریسیته‌ای در باتری‌ها ذخیره می‌شود که می‌تواند پمپ آب را حتی زمانی که منبع برق اولیه در دسترس نیست یا متناوب است، تغذیه کند.

پمپ آب

بعضی از مواد شیمیایی یا آب آلوده مانند آب نمک و فاضلاب می تواند به پمپ های خاص آسیب برساند.

پمپ ساختمانی آب دو اسب بخار در هنگام کار کردن صدای کمی تولید می کند، مصرف انرژی آن پایین است و در عین حال تعمیر و نگهداری از آن نیز با قیمت نسبتا مناسبی قابل انجام است. این مدل از پمپ های آب خانگی در مقایسه با مدل های دیگر از توان بالاتری برخوردار هستند و موتور آنها با دو اسب بخار کار می کند. این پمپ ها برای ساختمان های پنج طبقه چهارده واحدی که مساحت آنها حداکثر صد متر است مناسب هستند. در خیلی موارد در صورتی که شما پمپ آب نامرغوبی تهیه کنید، متوجه خواهید شد که بعد از مدتی کار کردن، صدای آن افزایش هم خواهد یافت.

آهنگ جدید

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما
ما از هوش مصنوعی برای تولید محتوای این وب‌سایت استفاده می‌کنیم و تضمینی برای صحت یا اعتبار اطلاعات ارائه شده نداریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.