افزایش قیمت طلا برای یک رکورد جدید

[ad_1]

قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازارهای جهانی با توجه به وخامت اوضاع در اروپای شرقی به بالاترین سطح در 9 ماه گذشته نزدیک شد که باعث تقویت تقاضا برای خرید این فلز زیبا به عنوان یک پناهگاه امن شد.

به گزارش ایسنا، قیمت هر اونس طلا برای تحویل فوری با 0.2 درصد افزایش به 1909 دلار و 60 سنت رسید، در حالی که در زمان آغاز معاملات تا 1913 دلار و 89 سنت بود.

در بازار آتی آمریکا، قیمت هر اونس طلا با 0.6 درصد افزایش به 1911 دلار و 50 سنت رسید. سهام دیروز با 0.2 درصد کاهش به 1895.70 دلار رسید.

جفری هالی، تحلیلگر ارشد بازار در OANDA گفت: اکنون که وضعیت در اروپای شرقی بدتر می شود، دلیل کمی برای منفی بودن در مورد طلا وجود دارد. فشارهای تورمی فزاینده در سراسر جهان از قیمت طلا حمایت می کند و در صورت اعمال تحریم های گسترده غرب علیه روسیه افزایش خواهد یافت.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز دوشنبه استقلال دو منطقه در شهر اوکراین را تایید کرد و به ارتش روسیه دستور داد تا آنچه را که “عملیات صلح” در منطقه می‌خواند، انجام دهد و بحران را به نگرانی غرب در یک جنگ تبدیل کند. بزرگ شو، تشدید کن.

قیمت نفت در نتیجه تحولات اخیر به بالاترین حد هفت ساله رسیده است. سهام بالا رفت و سهام آمریکا سقوط کرد.

کاخ سفید می‌گوید جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا فرمان اجرایی را امضا کرده است که تجارت و سرمایه‌گذاری بین شهروندان آمریکایی و دو منطقه جدایی‌طلب در شرق اوکراین را ممنوع می‌کند.

به گزارش رویترز، بازده اوراق قرضه 10 ساله آمریکا به دلیل تشدید بحران در اوکراین و انتظارات برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا کاهش یافت.

در حالی که طلا به عنوان پناهگاهی امن در برابر تورم و ریسک های ژئوپلیتیکی در نظر گرفته می شود، افزایش نرخ بهره هزینه های نگهداری این فلز را که یک دارایی مشکوک است، افزایش می دهد و جذابیت سرمایه گذاری را تضعیف می کند. سلام.

وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، پیش بینی کرد که یک اونس طلا می تواند مقاومت را در سطح 1920 دلار آزمایش کند و شکستن این سطح، راه را برای صعود طلا به سطح 1940 دلار هموار می کند.

در سایر فلزات گرانبها، نقره برای تحویل فوری با 0.9 درصد افزایش به 24.14 دلار در هر اونس رسید. پلاتین برای تحویل فوری 0.9 درصد افزایش یافت و به 1083.68 دلار در هر اونس رسید. پالادیوم برای تحویل فوری با 0.8 درصد افزایش به 2406.24 دلار در هر اونس رسید.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما