با استاپ لاس در Valks & Zomit مقابله کنید

[ad_1]

در این مقاله، ما شما را با چیزی فراتر از «تنوع پرتفولیو» یا «ردیابی اخبار بیت کوین» آشنا خواهیم کرد. اگر با بازارهای عمده بورس دنیا آشنایی دارید و با بازارهای تجاری آشنا هستید، بدون شک کلمه “توقف ضرر” به گوش شما رسیده است. ویژگی مهم و موثر برای معامله گران که اخیرا صرافی ارز دیجیتال Vallex به کاربران خود معرفی کرده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مفهوم توقف ضرر و کاربرد آن، ادامه این مقاله را دنبال کنید.

Stop Loss یا Loss چیست؟

توقف ضرر (جلوی ضررها را بگیرید) ابزار معاملاتی برای محدود کردن ضرر یک معامله گر با برداشت خودکار دارایی های آنها پس از رسیدن قیمت به یک عدد مشخص است. با این ویژگی جدید، اگر قیمت ارز دیجیتال شما کاهش یابد، می توانید آن را با قیمت از پیش تعیین شده شارژ کنید. همانطور که از کلمه “stop loss” پیداست، این ابزار فقط برای یک هدف خاص طراحی شده است: اگر بازار برخلاف انتظارات معامله‌گران حرکت کند، ضرر احتمالی خرید ارز دیجیتال را کاهش دهید; پس با فعال کردن Stop Loss در Valks، راحت بخوابید، بدون اینکه نگران کاهش قیمت باشید!

چه زمانی از Stop Loss در Valks استفاده کنیم؟

والکس

تفاوت علامت گذاری سود (بهره بردن) که هدف آن بستن سود در بازارهای صعودی است، دستور توقف ضرر همچنین برای محدود کردن ضررهای احتمالی در بازارهای رو به کاهش است. این نه تنها گام مهمی در حفاظت از دارایی های سرمایه گذاران است، بلکه با کاهش ریسک معاملات، آزادی عمل بیشتری برای توسعه استراتژی ها برای افراد فراهم می کند. هر معامله‌گر باید رفتار بازار را پیش‌بینی کند و حد ضرر خود را بر این اساس قبل از استفاده از Stop Loss در والاس تنظیم کند. در غیر این صورت، نه تنها می توانید از از دست دادن آن جلوگیری کنید، بلکه آن را چند برابر کنید. شاید از خود بپرسید که چگونه باعث توقف ضرر می شود؟ به طور کلی، ما سه نوع استراتژی توقف ضرر داریم که بر اساس دیدگاه بازار معامله‌گر اتخاذ می‌شوند:

  1. استاپ ضرر کامل
  2. توقف ضرر محدود / جزئی
  3. متغیر توقف ضرر

انواع استراتژی های ضرر در Valks

والکس

اکنون که اصول اولیه Stop Loss را می دانید، بیایید نگاهی به تکنیک های مختلف معاملات بیندازیم. همانطور که در بالا ذکر شد، در مجموع سه نوع حکم ضرر وجود دارد:

  1. استاپ ضرر کامل

تصور کنید که یک بیت کوین با کیف Walx خریداری کرده اید، اما نگران این هستید که فردا (در هر زمانی) قیمت به زیر نرخ فعلی کاهش یابد. بنابراین استاپ ضرر خود را تنظیم کنید و اجازه دهید بازار سهام به طور خودکار زمانی که قیمت از ارزش فعلی خود پایین می آید، بفروشد. بنابراین، تعیین حد ضرر در والکس، حتی با سقوط ناگهانی بازار دارایی شما، نقد می شود و دیگر متحمل زیان زیادی نخواهید شد. سپس تصمیم گیری در مورد توقف ضرر کامل یک استراتژی مفید و درست برای شما بوده است.

حال یک موقعیت خاص را تصور کنید: زمانی که قیمت بلافاصله پس از کاهش قیمت به شدت افزایش می یابد. همانطور که حداقل چند بار در بازار آلتکوین دیده ایم، اما با این مثال در مورد بیت کوین ادامه می دهیم. در این صورت سقوط اولیه بیت کوین باعث فعال شدن توقف ضرر و فروش بیت کوین اتفاق می افتد. بلافاصله، رشد سریع بازار، معامله گر را سرپا نگه می دارد، در این صورت برای داشتن سرمایه قبلی باید بیت کوین را با قیمت بالاتری خریداری کنید. بنابراین در اینجا استراتژی کامل توقف ضرر دیگر موثر نیست.

  1. توقف ضرر محدود / جزئی

نوع دوم استراتژی حد ضرر، محدودیت ضرر یا توقف جزئی است. به این ترتیب، تنها در صورت کاهش قیمت، بخشی از دارایی خود را می فروشید. مقدار دارایی های سرمایه گذاری Stop Loss شما کاملاً به تحلیل شما از آینده بازار بستگی دارد.

در این روش، دارایی های فروخته شده، زیان ناشی از فروپاشی بازار را جبران می کند و دارایی های باقی مانده نیز سود رشد مجدد بازار را تضمین می کند. بنابراین، توقف ضرر محدود گزینه موثرتری نسبت به سایر روش ها در شرایط نوسانی است که روند بازار غیرقابل پیش بینی است.

  1. متغیر توقف ضرر

در استاپ ضرر متغیر، معامله‌گر با حرکت قیمت، توقف ضرر خود را تغییر می‌دهد. (مثلاً به ازای هر 5 درصد افزایش قیمت می توان حد ضرر را 5 درصد افزایش داد). توجه داشته باشید که حد ضرر متغیر فقط باید در جهت معامله حرکت کند. بنابراین، اگر قیمت ارزی که خریداری کردید شروع به کاهش کرد، نباید حد ضرر را تغییر دهید. به عنوان مثال، فرض کنید بیت کوین را به قیمت 35000 دلار خریداری کرده اید و ضرر اولیه را 32000 دلار تعیین کرده اید. سپس، افزایش قیمت به 38000 دلار، حد ضرر را به 35000 دلار افزایش می دهد. سپس با افزایش مجدد قیمت به 42000 دلار، این بار حد ضرر را 38000 دلار تعیین می کنید. این روند حرکت حد ضرر تا زمانی که به حاشیه سود خود برسید و از معامله خارج شوید ادامه می یابد.

در پایان باید هر یک از این سه را اضافه کنیم استراتژی توقف ضرر آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند و انتخاب آنها کاملاً به نوع رمزنگاری و تحلیل شما از شرایط بازار بستگی دارد. صرافی والکس به عنوان یک بازار معاملاتی پیشرو همواره تلاش می کند جدیدترین قابلیت ها و ابزارهای معاملاتی را به کاربران خود ارائه دهد. بنابراین اگر هنوز به این پلتفرم نپیوسته اید، می توانید از طریق Wallex.ir و برای Valks ثبت نام کنیدوارد دنیای هیجان انگیز ارزهای دیجیتال شوید.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی