پرواز بیت کوین و اتریوم

[ad_1]

بیت کوین بیش از 12 درصد افزایش یافت و به 43000 دلار رسید، در حالی که اتریوم بیش از 9 درصد افزایش یافت و به 2900 دلار رسید.

به گزارش اقتصادنیوز، امروز یک روز استثنایی برای رمز ارز است که کمتر در تاریخ بازار ارز دیجیتال دیده می شود. بیت کوین امروز با قیمت 43200 دلار معامله می شود که بیش از 12.5 درصد افزایش یافته است و ارزش معاملات آن به شدت افزایش یافته است.

بیش از 38 میلیارد دلار در یک شبه بیت کوین معامله شد که در مقایسه با روزهای گذشته رقم قابل توجهی است. ارزش بازار بیت کوین به 817 میلیارد دلار رسیده و بازده هفتگی آن از 15 درصد فراتر رفته است.

اتریوم از بیت کوین عقب است

اتریوم، دومین ارز بزرگ در بازار امروز، بیش از 9 درصد رشد داشته است و در حال حاضر حدود 2890 دلار معامله می شود. بازده هفتگی اتریوم به بیش از 11 درصد رسیده است.

بیش از 19 میلیارد دلار اتریوم یک شبه معامله شد و ارزش بازار اتریوم به 345 میلیارد دلار رسید.

اتریوم تا همین اواخر رشد بیشتری را نسبت به بیت کوین در روندهای صعودی ثبت می کرد، اما این بار اتریوم از ارز اول بازار عقب مانده و 3 درصد رشد کمتری داشته است.

آلت کوین ها روی ابرها راه می روند!

امروز وضعیت آلت کوین ها نیز عالی است. بسیاری از آنها در یک روز از خریداران خود سود می برند که در سایر بازارها ماه ها طول می کشد. افرادی که دیروز رمز ارز را خریداری کرده اند، امروز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و شاهد افزایش چشمگیر ارزش دارایی های خود بوده اند.

بازده هفتگی ترا به 84 درصد رسید

در فهرست 50 ارز برتر بازار به جز «دای» که با قیمت منفی یک دهم درصد معامله می شود، سایر ارزها مثبت بوده و بیش از 3 درصد رشد داشته اند. «زمین» مثبت ترین ارز امروز است که بیش از 26 درصد رشد داشته و بازده هفتگی آن به بیش از 84 درصد رسیده است.

دومین ارز سودآور امروز پروتکل NEAR است که با رشد 22 درصدی، شبکه تتا و فانتوم با بازدهی 18 درصد و 14 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند. جالب اینجاست که علاوه بر این ارزها، 14 ارز دیگر نیز در یک روز بیش از 10 درصد بازدهی داشته اند که آمار بزرگی برای بازار ارزهای دیجیتال است.

در آمارهای درآمد هفتگی به جز الروند و دای که در طول هفته کمتر از یک درصد کاهش داشته اند، سایر ارزها بازدهی مثبتی را نشان می دهند.

رشد 10 درصدی ارزش بازار

یکی دیگر از مواردی که امروز ثابت می کند یک روز استثنایی برای ارزهای رمزپایه ارزی است، افزایش 10 درصدی ارزش بازار است. از آنجایی که عمق بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافته و ارزش معاملات روزانه آن به ده ها میلیارد دلار رسیده است، ارزش کل بازار کمتر از 10 درصد در یک روز رشد خواهد کرد.

امروز ارزش بازار با 10 درصد رشد به 1.91 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات با 31 درصد افزایش به 115 میلیارد دلار رسید.

Defy 18 میلیارد دلار و StableCoins با 95 میلیارد دلار معامله شدند.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما