بهترین مشاور کنکور تجربی کیست؟

با این حال نظرتون اینه که جامع کل بگیرم؟ آزمون برای اینه که مهارت هاتون رو محک بزنین و نواقصتون رو برطرف کنین و چیزای جدید یاد بگیرین. میخواستم بدونم چ منابعی خوبه برا ایکنه بتونم هم خوب یاد بگیرم و هم خوب تست بزنم… اگر سوالی که دارین تحلیل میکنین مسئله ای بود، تست مشابه حل کنین تا مطمئن بشین که نکته سوال رو یاد گرفتین و صورت مسئله رو حفظ نکردین. یعنی کم تست زدی یا اصولی مرور نکردین. برای شیمی پارسال درسنامه رو هم میخوندم ولی امسال فقط متن کتاب میخونم بعد تست میزنم چون تست ها رو کم پیش میاد غلط بزنم که اگرم بزنم با پاسخنامه مشکلم حل میشه برای همینه که درسنامه نمیخونم. همون کتابی که درسنامه ی درس به درس در بخش پاسخنامه داره.اونو رو منظورمه نه موج ازمون یا.. یکی شیمی جامع خیلی سبزکه 2 جلدهست که جلد 1 سوال و جلد2 پاسخنامه است. به همین دلیل است که اکثر داوطلبان کنکور پیشرفتی در آزمون های آزمایشی ندارند و چندین سال پشت کنکور می مانند و از ورود به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود باز می مانند. یکی از مهم ترین توصیه های مشاوران کنکور، حول محور معرفی بهترین منابع کمک درسی جهت آماده سازی و تقویت داوطلبان می چرخد که در ادامه مطلب قصد داریم تا به تفصیل در رابطه با این موضوع بحث نماییم.

، همگی مستلزم بهره گیری از این نوع مشاوره هستند و می توانند در دوران آماده سازی کنکور، زمان جمع بندی، ایام انتخاب رشته و… چرا که هیچ چیز مانند پرس و جو از دیگران به شما در انتخاب درست، کمک نمی کند. بجنورد- ایرنا- رقابت سراسری کنکور ورودی دانشگاهها، در حالی امروز آغاز میشود که دستگاههای… در گروه آموزشی برنا برای کلیه دروس کنکور تجربی کلاس کنکور برگزار خواهد شد. اما سوال دیگر دانش آموزان و دانش پژوهان از برترین مشاوران کنکور ایران آن است که، آیا در دوران جمع بندی می توانیم از خلاصه نکات و تست هایی که قبلاً علامت زده ایم استفاده کنیم ؟ سلام استاد من نظام جدیدم اولین کنکورم سال98 بود برای کنکور 1400 نیاز هس که منابع من چاپ 99 باشد یا سال های قبل هم عیب نداره؟

قطعا مطالعه خالی کنکور بدون دادن آزمون های منظم و مرتب نمی تواند تضمینی برای قبول شدن در کنکور باشد. همه اینها را بدون ترس از سرزنش شدن و نصحیت شنیدن بگویید. سلام استاد من شش سال از درس دور بودم الان از مهر ماه تا کنکور که ۹ ماه مونده با ده ساعت درس خوندن و پایه خوب میشه دندانپزشکی قبول شد ؟ انتهای فروروین دوباره شروع کردم ولی دوباره اشتباه پارسالم تکرار شد یعنی تا کنکور ازمون شرکت نکردم ولی نقطه مثبتم این بود برخلاف سال قبل جمع بندی داشتم دو ماه پایانی و با جزوه های جمع بندی نکات سایت کانون تونستم مرور خوبی روی مباحث داشته باشم،من سال ۹۲ قوی خونده بودم و پایه درسی خوبی داشتم ولی شرایط سال ۹۲ اون نتیجه را رقم زده بود. با داغ شدن بازار موسسات کنکور و مشاوران تحصیلی در سالهای اخیر سوالات بسیاری در رابطه با وظایف و اهداف مشاوران تحصیلی و موسسات کنکور در ذهن دانش آموزان و والدین ایجاد شده است. بهره مندی از تدریس استادی که مطالب با سوالات کنکور سراسری و همگام با آنها دروس را آموزش دهد بسیار کمک کننده خواهد بود؛ ممکن است دانش آموزی هزینه و زمان زیادی را برای درس ریاضی گذاشته باشد اما به واسطه انتخاب استاد اشتباه و مطالعه از طریق مسیری نادرست و ناسازگار با افکار طراحان کنکور، نتواند هیچ نتیجه مطلوب و درخشانی را در این درس به دست آورد.

قانع کننده بود ؟ درسنامه بسیار قوی هم دارد و بسیار کمک کننده است. این کتاب درسنامه و تست خوبی دارد. برای شیمی 1401منبع اول ک خیلی سبزه رو ب عنوان تست اموزشی کارکنیم، برای منبع دوم برای تست سنجشی کدوم کتاب روپیشنهادمیدین؟ در پاسخ به این عزیزان باید عنوان کرد که کلیه مشاورین ما از بین رتبه های برتر کنکور سراسری با سخت گیری زیاد و پس از طی چندین مرحله آزمون و مصاحبه و گذراندن دوره های آموزشی مشاوره و برنامه ریزی انتخاب شده اند. بهترین آموزشگاه های کنکور در شیراز | در حال حاضر آموزشگاه هایی که در شیراز در حوزه کنکور فعالیت می کنند به عنوان فعال ترین حوزه های کنکوری جنوب کشور شناخته می شوند به این دلیل که همیشه تعداد قابل توجهی از دانش آموزان رتبه برتر در کنکور های سراسری از شهر شیراز هستند و در کنار کلاس های کنکور وجود مشاوران تحصیلی برجسته ای که در شیراز حضور دارند مزید بر علت می شوند و به کسب رتبه های برتر داوطلبان کمک شایانی می کنند. مقایسه روش مطالعه با روش سایر رقبا اشتباه رایجی است که اغلب داوطلبان کنکور یزد دچار آن می شوند و همین باعث ایجاد ذهن آشفتگی و کاهش راندمان با وجود ساعت بالای مطالعه می شود.

سهمیه های کنکور عبارت اند از امتیازات به خصوصی که بنا به بهره مندی از شرایط ویژه ای به برخی داوطلبان شرکت در کنکور سراسری داده می شود. معمولا کسایی از حل کردن مسائل ریاضی خوششون میاد که چالش ها و معما ها رو دوست داشته باشن. آرامش هم که نباشه زندگی کردن ممکن نیست. اما متاسفانه کنکور یک بازی رقابتی با فرصت محدود است و شما وقت زیادی برای تجربه کردن تک تک این روش ها و مسیرها ندارید زیرا رقبای شما با استفاده از تجربیات مشاور کنکور سریعتر مسیر درست و روش صحیح را پیدا می کنند و در نتیجه بدون اتلاف وقت و انرژی به رتبه های بهتری در کنکور دست پیدا می کنند. علیرضا چلابیان افزود: به طور میانگین روزانه هفت ساعت مطالعه مفید داشتم و مطالعه و تلاش مستمر و بدون وقفه رمز موفقیت ام بود. اولین کاری که یک داوطلب کنکوری برای رسیدن به موفقیت انجام می دهد ثبت نام در کنکور می باشد . در این پکیج رازهای موفقیت شما در کنکور را به اشتراک گذاشته ام که مطمئنم دیگر تکرار نخواهد شد! دقت داشته باشد که ما معیار این رتبه بندی را نسبت به نظر سنجی دانش آموزان، سطح کیفیت آموزشی، دوره های ارائه شده برای آموزش، کیفیت تجهیزات آموزشگاه، هزینه آموزش دوره ها و …

آزمون ها معمولا شامل تست هایی با سطح متوسط هستند که از نرم افزار های آزمون ساز انتخاب شده اند و از این رو ممکن است برای برخی دانش آموزان تکراری باشد. سال کنکور سال حساسی است و شما فرصتی برای آزمون و خطا در این سال سرنوشت ساز ندارید. کتاب شیمی جامع خیلی سبز چاپ ۹۸ یا ۹۷(برای کنکور۹۹) برای کنکور ۱۴۰۰ قابل استفاده هست ؟ کتاب شیمی جامع خیلی سبز چاپ ۹۸(برای کنکور۹۹) برای کنکور ۱۴۰۰ قابل استفاده است یا باید چاپ جدید تهیه کنم ؟ برای کنکور1400 منابع تستی حتما باید چاپ جدید باشند؟ هدف، افزایش سطح اخرین گاریست که خودتان انجام داده اید و باید بتوانید بر آن چیره شوید.

اما تا به حالا با خودتون فکر کردید که باید فردی باشه که در این موارد تخصص لازم و کافی رو داشته باشه تا بتونه در انتخاب به شما بهترین مشاورههای لازم رو بده. مشاوره انتخاب رشته کنکور ، موضوعی بسیار مهم برای داشتن بهترین انتخاب رشته کنکور می باشد . با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در شیراز حاصل بهترین مشاور کنکور در تهران نمایید. 1 بهترین مشاور کنکور کیست؟ برای مشاهده اسامی بهترین مشاوران کنکور موسسه آیدی نوین که توانستند ۵۰ نفر را به رتبه زیر ۱۰۰۰ برسانند با ما همراه باشید. خانم شهریاری از کارشناسان آموزشی می گوید:« سیستم کاری کاملاً محرمانه سینا تهرانی که تاکنون از دید طراحان کنکور سراسری و رقبایش پنهان مانده است مهمترین دلیل ماندگاری ایشان در صدر جدول بهترین مشاورین تحصیلی است. یکی از موادری که ممکن است داوطلبین کنکور تجربی به آن نیاز پیدا کنند، استفاده از کلاس کنکور و کلاس های جمع بندی می باشد.

آیا خود موفق به کسب رتبه مناسبی در کنکور شده است؟ آیا مبحث عروض و قافیه نظام قدیم با نظام جدید فرق میکنه؟ ✔️ دارای مدرک دیپلم نظام قدیم : طبق سه سال آخر دبیرستان منطقه بندی می شود. در سال های اخیر تعداد زیاد نفرات کنکور تجربی باعث شده تا رقابت بسیار سنگینی در رشته های پر طرفدار تجربی مثل پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی شکل بگیرد. انتخاب هایی که دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری در اختیارتان قرار می دهد به همراه اطلاعاتی که کارنامه اولیه کنکور مانند رتبه کنکور ، تراز در زیرگروه و … بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور ، مشاوری است که اصول انتخاب رشته صحیح کنکور را بداند و از این دانش برای انتخاب رشته استفاده کند . بهترین مشاوره کنکور تجربی کیست؟ با نتیجه نگرفتن این کنکور موندم برای سال بعد؛و این یک سال پشت کنکوری عرف جامعه بود و هیچ چیز عجیبی نبود. من برای هر سه سال نشر الگو دارم، به نظرتون بذارم کنار و از این به بعد خیلی سبز بزنم؟ سلام استاد شما میگید بعد از زیست خیلی سلز سراغ نشر الگو بریم کدوم نشرالگو منظورتون موج ازمونه! سلام استاد خسته نباشید برای زیست و ریاضی بین منابع آی کیو و نشرالگو ازلحاظ سطح سوالات کدام بهتره؟

در کلاس های این استاد دانش آموزان می توانند سوالات خود را از طریق چت بپرسند و استاد جواب می دهد. مشاورین ما همواره بطور جدی پیگیر بهبود وضعیت درسی، اجرای برنامه روزانه و افزایش ساعت مطالعه مفید شما خواهند بود و به تمامی سوالات و نیازهای شما در حیطه درس خواندن و مشاوره کنکور پاسخ خواهند داد. ممنون میشم پاسخ بدین.. سپاس از اینکه پاسخ میدهید … بطور مثال در حال گذر از خیابان شاهد حادثه تصادفی هستید تا چند ساعت بعد اگر در مورد آن از شما سوال شود همه جزییات تصادف را بازگو خواهید نمود ( در 5 ساعت اول حافظه کوتاه مدت فعال است) اما فردای آن روز احتمالا 50 درصد جزییات را فراموش خواهید کرد (چون شما جزییات اولیه را وارد حافظه میان مدت نکرده اید) و پس از دو هفته فقط کلیات آن تصادف را در ذهن خواهید داشت و از بیان جزییات عاجز میشوید. کاملا اشتباهه و اگر روش هاش بدرد نمیخورد حرف اخر و بیشتر موسسات ایران ازش کپی نمیکردن . بله چون طبقه بندی شده درس داده و هر تیپ و روش حل اون رو گفته و فقط میمونه تمرین داوطلب و در نهایت تسلط. در کتاب لغت و املا هم تست های درس به درس و تیپ بندی شده هست.

سلام استاد گرامی وقت تون بخیر و خدا قوت، نظرتون درباره کتاب تست نشر الگو برای شیمی چیه؟ سلام برای عربی الگو چطوره؟ سلام خسته نباشید من داوطلب کنکور ۱۴۰۱ هستم میخاستم بدونم برای کتاب عربی کدوم کمک درسی خوب عمل کرده تو خیلی سبز جامع عربی و عربی کامل گاج موندم به نظر شما کدوم بهتره بگیرم؟ دیدم معرفیش نکردید،نگران شدم اگه سطحش پایینه خیلی سبز بگیرم! زیاد میبینیم که بچه ها میان میگن من که اینهمه خوندم رفتم سر آزمون دیدم همه چیز یادم رفته. همچنین شهرهای اردبیل، آمل، بابل، تبریز، خمینی شهر، دلیجان، دماوند، زابل، ساری، سبزوار، شمیرانات، شهرضا، شیراز، فردوس، قائنات، قزوین، کرج و یزد هر کدام یک نفر در میان برترین های کنکور ۹۹ داشته اند. البته در نظر داشته باشید که یک مشاوره غلط و نابجا می تواند سهم به سزایی در جا ماندن داوطلب از قافله کنکور داشته باشد! در این مطلب سعی کردیم موارد مهمی که در انتخاب یک مشاور تحصیلی کنکور باید مد نظر قرار گیرد تشریح کنیم.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما