ارزش یک کبوتر چقدر است؟

[ad_1]

فرارو- کبوتر فروشی چیزی نیست که تازه شروع کرده باشید. محل کسب و کار شما را می توان از کبوتربازان محلی درخواست کرد. آنها احتمالاً آدرس یک پرنده فروشی کوچک در محله خود را به شما می دهند که ممکن است آن را از دست داده باشید، اما چیز زیادی به آن توجه نکرده اید. بعد که میری اونجا میبینی که چند نفر سر خصوصیات و قیمت کبوتر بحث میکنن. یا پرنده به کبوترها غذا می فروشد. اما وضعیت کبوترفروشی ها و کبوترخانه ها در منطقه بریانک تهران به همین منوال است.

به گزارش فرارو، اما تعداد کبوترخانه های محله و شهر زیاد نیست. اما کبوترها یا به اعتبار شما کبوترهای بسیار بیشتری هستند. مکان آن مشخص است. آنها همیشه روی پشت بام خانه ایستاده اند و به گله کبوترهایی که پرواز کرده اند سوت می زنند. این پروازهای طولانی و قله های کبوتر برایشان مهم است.

بعضی ها از پرواز کبوتر بدشان نمی آید. دسته دوم زیبایی کبوترها را در نظر می گیرند. به همین دلیل حضور او در خیابان محسوس نیست. بیشتر کبوترها در حیاط یا پشت بام خانه نگهداری می شوند. آنها سر و صدا نمی کنند و بیشتر کبوترها را از روی علاقه پرورش می دهند.

اکنون برخی از این کبوترها در حال خرید و فروش پرنده مورد علاقه خود در پلتفرم های معاملات آنلاین هستند. بسیاری وجود دارد. تقریبا در تمام شهرهای ایران وجود دارند. کبوترهای زیادی تبلیغ کرده و قیمت های متفاوتی را ارائه کرده اند.

کبوترهایی که به بازار عرضه می شوند از نژادهای مختلفی هستند. اما بیشتر از نژاد امپراتوری سفید، هومر غول پیکر، کارنگی، موندن، رانت، محله چینی شرقی، مکه و بخارا. اما کبوتربازان برای جلب توجه مشتریان حرفه ای و آماتور خود از اصطلاحات خاص خود استفاده می کنند. مثلاً از کبوترهای پرش، ساعت های سنگین، نوک کوچک و قناری، لکه سرکه، جامپر، آسیاب بازی و … استفاده می کنند.

قیمت کبوتر چنده؟

بررسی آگهی ها نشان می دهد که کبوتر قیمت ثابتی ندارد. اما کبوترهایی که قدرت پرواز بیشتری دارند قیمت بیشتری دارند. برای یک گروه هم زیبایی و هم نژاد مهم است و کمیاب بودن و منحصر به فرد بودن کبوترها قیمت آنها را افزایش می دهد. این را یک کبوتر فروش ساکن اهواز توضیح می دهد.

برای کبوتر آلمانی خود 12 میلیون تومان قیمت تعیین کرده است. او همچنین از گرانی برخی کبوترها دفاع می کند. او می گوید کبوتری که نمی تواند پرواز کند گران نیست. اما وقتی یک کبوتر برای مدت طولانی پرواز می کند و به اوج می رسد و در مسابقات “پیاده” برنده می شود، می تواند هر قیمتی داشته باشد.

از این کبوترپرور گروو می پرسم؟ یعنی نمک و انواع آنها، درسته؟ تایید می کند و توضیح می دهد که به طور کلی یقه کبوتر در ایران رواج دارد و چند میلیون قیمت دارد.

بعد می پرسم مثلا قیمت این کبوتر که برنده می شود چقدر است؟ او پاسخ می دهد کبوتر معمولی از 100 هزار تومان تا 400 هزار تومان قیمت دارد. اما کبوتری که گرو می برد در مرحله اول قیمت آن به صاحبش بستگی دارد. یک میلیون تومان. عده ای تا 6 میلیون تومان قیمت کبوتر می گذارند.

او همچنین توضیح می دهد که در مسابقه پیاده، کبوترخانه می تواند برنده شود. سپس اشاره می کند که بردن یک پیاده به کبوترخانه اعتبار می بخشد. حتی کبوترهایشان هم ارزش دارند.

سپس به توصیف خود و کبوترهایش می پردازد و می گوید کبوتر رضا را همه کبوترهای اهواز می شناسند. اگر از آنها بپرسی به تو می گویند باندهایی که کبوترهای من را برده اند. من یک کبوتر خوب را می شناسم و می دانم چگونه آن را سازماندهی کنم.

ارزش یک کبوتر چقدر است؟

هزینه پرورش کبوتر تا 15 میلیون تومان!

قیمت ها برای کبوترهایی که به نژاد و زیبایی اهمیت می دهند بالاتر است. آنها باید برای غذا و درمان خود هزینه بیشتری بپردازند. اما یک کبوتر اصیل در شیراز کبوتربازی حرفه ای را برای خرید یک گونه اصیل در اولویت قرار می دهد.

میگه اگه حرفه ای نباشی کبوتر معمولی میگیری. اکثر مردم فکر می کنند رنگ های جذاب نشانه پرورش کبوتر است. اما آنها اشتباه می کنند. همه را به یک شکل فریب می دهند. برای شناختن نژادپرستان باید حرفه ای باشید.
.
می پرسم قیمت کبوتر اصیل چقدر است؟ پرورش دهنده می گوید بستگی به نژاد کبوتر و تخم ریزی دارد. اما قیمت کبوتر اصیل از 300 هزار تومان شروع می شود و به 15 میلیون تومان می رسد. البته ممکن است کبوترهای پرورشی گرانتر از آنچه من می دانم وجود داشته باشد.

البته آگهی فروش یک جفت کلاغ صربستانی اتریشی را هم گذاشت. از این رو مدعی قیمت 9 میلیون و 500 هزار تومان شده است. وی در توضیح اعلامیه خود گفت: این دو کبوتر شش پا و وارداتی هستند. علاوه بر این پلاک کوزوو 34 سانتی متر طول دارد. ماده جوان در سال 2021 است و با تخم مرغ و مرغ درجه یک به فروش می رسد.

چند عدد تخم کبوتر؟

تخم کبوتر در تبلیغات فراوان است. اکثر افرادی که آن را می خرند برای اهدافی غیر از جوجه کشی هستند. به عنوان مثال، آگهی‌دهنده‌ای که در شهر آمل مازندران زندگی می‌کند، هر تخم کبوتر را 3000 تومان می‌فروشد و می‌گوید خریداران تخم کبوتر را می‌برند تا بچه‌ها زودتر صحبت کنند. برخی از فرزندان او برای درمان لکنت دارند و تخم کبوتر را می برند.

این در حالی است که تخم کبوتر 1500 تومان قیمت دارد و گاهی به 12000 تومان هم می رسد. اما تخم های کمیاب کبوتر گران تر هستند و پرورش دهندگان اغلب از آنها برای جوجه کشی استفاده می کنند.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما