به بهانه روز مرده از صفر تا صد جوراب بفروشید

[ad_1]

فرارو– خرید جوراب می تواند یکی از ارزان ترین گزینه های هدیه در روزهای آینده باشد. تا زمانی که جوراب های پشمی میلیون تومانی را انتخاب نکنیم و بی خیال مدل های چند صد هزار تومانی برند شویم. جوراب کالایی است که قیمت آن را نمی توان با هیچ قاعده و پارامتری طبقه بندی کرد و تقریباً به هر تعداد قابل فروش است. این در حالی است که در سایت های خرید اینترنتی گران ترین مدل ها حدود یک میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارند. مدل هایی که ایرانی به حساب می آیند و نوعی کاردستی هستند. برندهای پوشاک ایرانی و خارجی که در سال های اخیر نامشان در بازار شنیده می شود، اکنون مدل های زیادی را به قیمت 200 یا 100 هزار تومان به فروش می رسانند و می توان جوراب های فروخته شده در مترو را یکی از پرطرفدارترین گزینه ها دانست.ارزان.

میلیون ها جوراب

به گزارش فرارو، گران ترین جوراب مردانه بیش از یک میلیون تومان به فروش می رسد. در دیجی کالا وقتی سراغ این مدل جوراب ها می رویم با یک نمونه پشمی یک میلیون و 100 هزار تومانی مواجه می شویم. جوراب های چاپ شده و ساق پا متوسط ​​هستند و تا یک هفته پیش 100 هزار تومان ارزان تر به فروش می رسید. این جوراب هیچ ربطی به برندهایی که فکر کرده اید ندارد و از صنایع دستی ایرانی به حساب می آید. مدل های زیادی از این جوراب های بافتنی با قیمتی در حدود یک میلیون تومان تا 500 هزار تومان وجود دارد که شاید نمونه های مشابهی را در بازار دیده باشید. در همان مکان یک بسته چهارتایی جوراب را می بینم که قیمت آن یک میلیون و 250 هزار تومان است. یعنی ارزش هر جفت تقریباً 312 هزار تومان در نظر گرفته شود. مدل های وارداتی از ترکیه و سایز پا نیز متوسط ​​هستند. تقریبا گزینه های بالای یک میلیون تومان باقی مانده مربوط به بسته های مختلف جوراب است. مثلا بسته چهارپایه با ساق بلند میلیون تومان و یا با مدل دیگر بسته شش پا با ساق کوتاه میلیون تومان به فروش می رسد.

جوراب برند ایرانی و خارجی

کروم، جوت، شلوار جین، جوینت، اوویس و غیره برندهای ایرانی و خارجی هستند که همگی در سال های اخیر در بازار پوشاک پیدا شده اند. الان همین برندها خیلی از جوراب های مردانه را با قیمت های چند صد هزار تومانی می فروشند. یک جفت ساق کرومی که برند ایرانی است 210000 تومان به فروش می رسد. قیمت یک بسته سه تکه جوراب اویس که چینی محسوب می شود 389 هزار تومان و قیمت هر جفت آن تقریبا معادل 130 هزار تومان است. جین جوت 130000 تومان و جین استرالیا 100000 تومان. جوراب مردانه ایرانی راموان حدود 80 هزار تومان، مدل های ایرانی برند ناوالس 70 هزار تومان، جوراب مردانه LRC برند ایرانی 60 هزار تومان و سایر مدل های برند ایرانی آدورا 50 هزار تومان در فروشگاه ها به فروش می رسد. در بین سایر برندها و در سایت های خرید و فروش آنلاین، پک سه گانه پنبه – برند ایرانی – به قیمت 170 هزار تومان و قیمت جفتی آن تقریباً 56 هزار تومان برآورد شده است. پروانه یکی دیگر از برندهای ایرانی جوراب مردانه را با قیمت 120 هزار تومان در بسته های سه تایی به فروش می رساند.

قیمت چند جوراب مارک ایرانی و خارجی

علامت گذاری

قیمت

کروم

210 هزار تومان

اوویاس

130 هزار تومان

جوتی‌جینز

130 هزار تومان

جینوست

100 هزار تومان

راموان

80000 تومان

ناوالس

70 هزار تومان

LRC

60 هزار تومان

آدورا

50000 تومان

ارزان ترین جوراب ها

جوراب مردانه 10 هزار تومانی یکی از ارزان ترین مدل های بازار است، اما در فروشگاه های اینترنتی گزینه های 7 یا 8 هزار تومانی هم وجود دارد. مدل هایی که پاهای کوتاهی دارند و این فیگورها برای کوچکترین سایزشان یعنی از 36 تا 38 طراحی شده اند وگرنه سایزهای بزرگتر 10000 تومان قیمت دارند. با 10000 تومان می توانید همان جوراب های ساده و کوتوله ای را که در مترو می بینیم، در لباس فروشی ها سفارش دهید. جوراب هایی با چاپ ارزان تری مثلا با طرح پرچم کشورهای خارجی یا آرم باشگاه های فوتبال اروپایی حدود 11 یا 12 هزار تومان به فروش می رسد. با بودجه ای بین 20 تا 40 هزار تومان، بسیاری از مدل ها هستند که یا نام و نشان خاصی ندارند یا با لوگوهای آدیداس، پوما و نایک ظاهری غیرعادی دارند.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما