تب فرار از اتاق داغ

[ad_1]

فرارواتاق فرار یکی از محبوب ترین کلمات کلیدی ایرانی در گوگل است. موضوعی که نشان می دهد تب داغ این مدل از بازی های مهیج در کشورمان در بین گیمرها افزایش یافته است و از سوی دیگر رشد تعداد اتاق های فرار در سراسر کشور حاکی از آن است که وضعیت کسب و کار در این حوزه چندان هم نیست. بسیار بد علاوه بر بیش از 350 مجموعه اتاق فرار در تهران، تم های مختلف این نوع بازی ها در کرج، اصفهان، شیراز و بسیاری از شهرهای کشور ارائه می شود.

در تهران گران ترین و پرطرفدارترین بلیت بازی های اسکیپوروم حدود 150 هزار تومان است و این هزینه برای کسانی که بلیت اسکیپوروم کرج می خرند می تواند بیش از 100 هزار تومان باشد. بازی های Skiporum هم اکنون در کاشان، ورامین، قم، ساری و بسیاری از شهرهای دیگر رایج است.

اتاق فرار؛ از تهران به شهرهای دیگر کشور

اتاق فرار حداقل در 350 مکان مختلف در تهران وجود دارد که با ترس، هیجان، معمایی و … نمایش داده می شود. حالا پای این مدل بازی به دیگر شهرهای ایران باز شده است. مثلاً در کرج حدود 70 اتاق فرار وجود دارد، در شیراز حداقل 30 گزینه و تعداد اتاق های فرار در اصفهان بیش از 20 مورد افزایش یافته است. مکانیسم اتاق فرار دقیقاً برعکس کامپیوتر است. بازی ها.

در بازی های دیجیتال، رویدادهای دنیای واقعی را به صورت مجازی می بینیم، اما در اتاق فرار، یک بازی، یک فیلم، یک سریال یا هر چیز دیگری را در قالب یک بازی فیزیکی تجربه می کنیم و باید معمای پازل را درک کنیم. . . Bad Breaking، Squid Games و انواع نام های شناخته شده خارجی می توانند سوژه بازی های اتاق فرار باشند و فعالان بازی های گروهی می گویند شرق آسیایی ها اولین اتاق های فرار را در سال های اخیر طراحی کرده اند.

هزینه اتاق فرار چقدر است؟

اتاق فرار می تواند برای هر نفر 150000 تومان هزینه داشته باشد. رقمی که طراحان برخی از اتاق های فرار در تهران در نظر گرفته اند و اتفاقا بیشترین امتیاز کاربرانی که این بازی ها را تجربه کرده اند متعلق به این گزینه های 150 هزار تومانی است. مثلا یک اتاق فرار ناگفته در منطقه نارمک از هر شرکت کننده 150 هزار تومان دریافت می کند. تقریباً همین رقم به اتاق فرار زامبی ها در شرق تهران و اتاق فرار آزمایشی 1942 در نزدیکی غرب تهران داده شده است. این در حالی است که تخفیف برای گیمرها این امکان را برای تهرانی ها فراهم کرده است که با پرداخت 20 یا 30 هزار تومان، مشتریان شهر را تجربه کنند. بیشترین تعداد پیست های اسکی ایران بعد از تهران در کرج دیده می شود. در این شهرها هزینه بازی در اتاق های فرار که بیشترین امتیاز را از بازیکنان گرفته اند بیش از 100 هزار تومان است. در جزیره کیش طراحان اتاق فرار گنج سرزمین گمشده با ژانر تاریخی از هر شرکت کننده 85000 تومان دریافت می کنند. 75 دقیقه بازی در اتاق فرار فوکوشیما اصفهان 60 هزار تومان قیمت دارد و قیمت برخی از اتاق های فرار در شهرهای دیگر ایران در جدول زیر قابل مشاهده است.

هزینه اتاق های فرار در شهرهای مختلف

شهر

اتاق اگزوز

مدت زمان بازی

هزینه برای هر نفر

تهران

اتاق مستاجر ژانر وحشت

90 دقیقه

100 هزار تومان

تهران

اتاق فرار بدون گفتن

100 دقیقه

150 هزار تومان

تهران

اتاق فرار آزمایشی 1942

75 دقیقه

130 هزار تومان

تهران

اتاق فرار زامبی

120 دقیقه

150 هزار تومان

تهران

اتاق فرار راهبه قاتل

30 دقیقه

30000 تومان

کرج

فرار از اتاق غریبه ها

90 دقیقه

120 هزار تومان

کرج

از اتاق فرار کن

75 دقیقه

80000 تومان

کرج

اتاق فرار هانیبال

60 دقیقه

55 هزار تومان

کیش

اتاق فرار گنج گمشده

60 دقیقه

85 هزار تومان

اصفهان

اتاق فرار فوکوشیما

75 دقیقه

60 هزار تومان

مشهد

فرار از زندان فرار از اتاق

60 دقیقه

40000 تومان

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما