تهیه تزیینات میز هفتم در دیجی کالا & زومیت

[ad_1]

با وجود اینکه هر سال هفت سین را جشن می گیریم، اما می توانیم با استفاده از نکات و ایده های جدید، هر سال سفره هفت سین متفاوتی داشته باشیم و از این طریق بر شکوه عید نوروز بیافزاییم. اگر شما هم می خواهید در سال جدید سفره هفت سین متفاوت و زیباتری داشته باشید، با ما همراه باشید و با نکات طلایی در این زمینه آشنا شوید.

موضوعی را برای جدول هفتگی خود انتخاب کنید

برای اینکه بتوانید سفره هفت سین خود را بهتر تهیه و بچینید، مهم است که ابتدا تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید ترتیب دهید و تزیین سفره هفت سین عید چه مضمونی داره مثلا می خواهید سفره هفتگی شما سنتی باشد یا مدرن؟ یا می خواهید رنگ غالب سفره هفت سین در خانه باشید؟ روشن کردن این موضوع به شما کمک می کند تا در نهایت یک میز هفتگی شیک و هماهنگ تهیه کنید.

رنگ بندی مناسب برای میز هفتگی خود را انتخاب کنید

دیجی کالا

یکی از نکات مهم در انتخاب و چیدمان سفره هفتم، انتخاب ترکیب رنگ برای آن است. در ضمن بهتر است این ترکیب رنگی مناسب هوای بهاری باشد و به همین دلیل از همان ابتدا حس تازگی و طراوت را به شما القا کند. دانستن قوانین رنگ ها می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد.

از سوی دیگر برخی بهترین ترکیب رنگ ها در دکوراسیون داخلی مناسب برای میز هفتم ممکن است شامل زرد و سبز، آبی و سفید، بنفش و طلایی باشد. در حالی که می توانید سفره هفت سین خود را تنها با یک رنگ تهیه کنید، در نظر گرفتن دو رنگ برای هفت سین می تواند آن را یکنواخت جلوه دهد.

مکان مناسب برای میز هفتگی خود را پیدا کنید

دیجی کالا

برای اینکه رومیزی هفتگی شما به بهترین شکل ظاهر شود، مهم است جایی را برای داشتن آن در نظر بگیرید که از نظر نور، زاویه دید و فضا بهترین موقعیت را در خانه داشته باشد. از طرفی مکان هفته را انتخاب کنید تا مهمانان وقتی به خانه شما می آیند به خوبی آن را ببینند. بسته به مواردی که در نظر دارید، مکانی که انتخاب می کنید فضای کافی برای میز هفتم دارد یا خیر.

فراموش نکنید که برای پیست حافظ نیز فضایی در نظر بگیرید. استفاده كردن کامل ترین حدس حافظ با معنا نوروز یکی از سنت های ایرانی است که می تواند در پیش بینی واقعی آینده در رابطه با عشق یا هر موضوع دیگری الهام بخش باشد. ضمن اینکه می توانید از فال روز حافظ آنلاین نیز استفاده کنید، داشتن جلد دیوان حافظ اصلی با معنی و تفسیر کامل، نه تنها هفته هفتم شما را زیباتر می کند، بلکه با گرفتن فال حافظ، احساس و نتیجه بهتری به شما دست می دهد. . پس اگر هنوز دیوان حافظ را تهیه نکرده اید، پیشنهاد می کنیم همین امروز آن را خریداری کنید.

از ازدحام یا ازدحام بیش از حد خودداری کنید

طبیعتا دوست دارید وسایل زیادی را روی میز هفتم قرار دهید و با این کار وسایلی را که دوست دارید روی میز قرار دهید. با این حال، به خاطر داشته باشید که هر چه تعداد مقالات در هفته بیشتر باشد، کمتر احتمال دارد که زیبایی هفته را نشان دهد. همچنین انتخاب اقلام مختلف در طول هفته می تواند شما را نامرتب نشان دهد. از طرفی این به معنای خالی بودن جدول هفتم نیست. در این صورت سعی کنید تعادل خود را حفظ کنید و ضروری ترین و زیباترین وسایل هفته را انتخاب کنید.

به جزئیات توجه کنید

چیزی که می تواند تفاوت زیادی بین سفره های هفت گانه ایجاد کند این است که جزئیات را در نظر گرفته و به بهترین شکل ممکن تزئین می کنند. اگرچه انتخاب موضوع کلی جدول هفتم مهم است، اما این بدان معنا نیست که باید از جزئیات غافل شد. پس برای گذراندن یک هفته زیبا و منحصر به فرد به جزئیاتی مانند کمان سبز، رنگ تخم مرغ و نحوه قرار دادن شمع ها توجه کنید.

خلاق بودن

برای اینکه بتوانید یک سفره هفتاد منحصر به فرد جمع کنید، مهم است که در انتخاب و چیدمان آن خلاق باشید. در این صورت می توانید یک میز هفتگی جدید و بدیع و در نتیجه جذابیت بیشتری داشته باشید. این باعث می شود در دهه هفتاد زندگی بهتری داشته باشید.

از طرف دیگر، همانطور که سعی می کنید خلاق باشید، به تدریج در سال های آینده ایده های جدیدی برای انتخاب خواهید داشت. بنابراین سعی نکنید به تنهایی از عقاید دیگران تقلید کنید. در عوض، به این اقداماتی فکر کنید که باید به طور منظم انجام دهید و با آزمون و خطا، میز آخر هفته مورد علاقه خود را آماده کنید.

در نهایت سفره هفت سین به خودی خود قسمت زیبایی از نوروز است اما اگر چند نکته را در نظر بگیرید می توانید هفت سین زیباتر و منحصر به فردتری داشته باشید. اما این بدان معنا نیست که انتخاب مجموعه ها مستلزم رعایت قوانین و اصول متفاوتی است. در واقع یکی از مهم ترین اصول در این مورد این است که در انتخاب ست سعی کنیم از ایده های دیگران پیروی نکنیم و سعی کنیم از ایده های مختلفی که به ذهن می رسد استفاده کنیم. در این صورت می توانید از هفت تا دیگر لذت ببرید.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما