جشن تولد مجلل با اجاره ساعتی مدل های کارتونی

[ad_1]

آنها تقریباً شبیه سازمان دهندگان عروسی هستند. با همان قوانین و با همان چارچوب ها. البته خیلی ها چارچوب های سخت گیرانه و محدود کننده ای ندارند.

به گزارش ایرنا، آنها گزینه های مختلفی را روی میز و پیشرفت میزبان ارائه می دهند که افزایش یا کاهش هر یک از آنها بر میزان قیمت نهایی آنها تأثیرگذار خواهد بود. چیزی شبیه همان گل آرایی و آتش بازی و دیگر ریزه کاری های مراسم عروسی. این بار در قالب جشن تولد، تولد کودکانه ای که والدین حاضرند برای شادی و تخصص مراسم خود هزینه های زیادی بپردازند.

هر دو ساعت یک میلیون و صد

خانمی گوشی را برمی دارد و وقتی شرایط برگزاری جشن تولد نوزاد را می پرسیم اولین سوالش سن بچه است؟ سپس شروع به پاسخ دادن می کند: «دو ساعت دیگر تولد یک بچه را جشن می گیریم. ما یک ساعت برنامه بازی و مسابقه داریم و با وسایل و وسایل خود بچه ها را سرگرم می کنیم. نیمی از مراسم را به بریدن کیک و افتتاحیه هدایا می گذرانیم و نیم ساعت آخر را اگر بزرگسال باشند به رقص و شادی آنها اختصاص می دهیم. بعد از آن یکراست سر اصل مطلب می رویم: «دو ساعت دیگر یک میلیون و صد هزار تومان دریافت می کنیم».

اما انگار هنوز به آغاز خواسته‌هایمان نرسیده‌ایم، چون از پرنسس‌های دیزنی و عروسک‌های رنگارنگی که با بچه‌ها در این جشن شرکت می‌کنند حرفی نمی‌زنند: «اگر عروسک شنل می‌خواهی. ، به آن مبلغ پانصد هزار تومان اضافه می شود.» تومان.

اما آیا اصل تولد برای عروسک ها و پرنسس های شما یکسان نیست؟ اینطور به نظر نمی رسد زیرا خانم روی خط معتقد است که خود دی جی می تواند به تنهایی از پس مراسم بربیاید و عروسک ها و شخصیت های کارتونی گزینه های خاصی هستند و به برنامه اصلی اضافه می شوند.

شخصیت های کارتونی مهمانی های خصوصی ترتیب می دهند

حالا فقط این لباس‌ها نیست که مردم لباس شخصیت‌های کارتونی می‌پوشند و از بچه‌ها در شادی‌هایشان استقبال می‌کنند. این را آقای رحیمی، یکی از قدیمی‌ترین برگزارکنندگان تئاتر خیابانی می‌گوید که علاوه بر کارش، لباس‌های عروسکی هم می‌سازد، می‌فروشد و اجاره می‌دهد: «آموزش برای کودکان، در محیط‌های آموزشی مهدکودک و مدرسه». اما با گذشت زمان، تولد با این شخصیت ها در خانه عادی شد: اینطور نبود. ما با یک مراسم عروسی روبرو بودیم.

ما با یک صنعت روبرو هستیم

اکنون کار از سرگرمی و شادی گذشته است. ما با یک صنعت روبرو هستیم. صنعتی به نام تم های تولد که نه تنها شخصیت های عروسکی، بلکه بسیاری از حاشیه های دیگر را در مهمانی های خصوصی به همراه داشت. یکی از افرادی که شماره اش در فضای مجازی دست به دست می شود و به عنوان مسئول انجام این مراسم شناخته می شود، وقتی با ما کمی صمیمیت و آرامش می کند به ما می گوید که راننده تاکسی در اینترنت است و همیشه وجود دارد. یک طرح، ارگ و موادشان را جمع می کنند، درست می کنند و شب را در مراسم می گذرانند: «هر گزینه اضافی که بخواهند، از قبل آماده می کنم و گروه تشکیل می دهیم و به جشن می رویم. به هر حال، مشتریان ما از برنامه های ما بسیار راضی هستند.”

راستش وقتی فیلم و عکس مراسمش را به ما نشان می دهد، می بینیم که راست می گوید و تولد شاد و هیجان انگیزی داشته است. اما واقعاً، اگر کسی از شما بپرسد شغل شما چیست، چه خواهید گفت؟: «امروزه همه کارمند و فروشنده یا پزشک یا مهندس نیستند. انواع و اقسام مشاغلی هستند که نیاز به مکان خاصی ندارند. میدونی؟ مشاغل دیگر به آرامی در حال حرکت به این سمت هستند. “شما باید بتوانید با مهارت ها و ابزارهایی که دارید پول در بیاورید.”

ما با آرایش شناسایی نمی شویم

بیشتر شبیه یک گروه دوستان است تا یک گروه حرفه ای با مجوزها و قوانین خاص. پیشنهاد یکی از دوستان باعث می شود که به لباس های السا، آنا و سیندرلا در بازار نگاه کنند و به عنوان شخصیت های مورد علاقه دختران لباس بپوشند.

شخصیت های موجود در بازار برای انتخاب تم مناسب و جشن تولد مورد علاقه کودکان امروزی کافی است. مطمئنی؟ امنیت؟ قانون؟ همه چیز دقیقاً مانند بسیاری از عروسی هایی است که در باغ های خصوصی شهر برگزار می شود. عروسی هایی که البته اکنون به دلیل اپیدمی کرون رونق گرفته اند.

می گویند با آرایش، پرنسس ها به راحتی در عکس ها حضور دارند، چون خودشان را با آن لباس و آرایش نمی شناسند و خطرات احتمالی این شغل جدید را پذیرفته اند.

من فقط به درآمد شما فکر می کنم

برخی با افتخار می گویند که هنر تفسیر و سرگرمی مردم را دارند و برخی دیگر می گویند هیچکس از اطرافیانشان نمی داند که چنین کاری انجام می دهند: «خوب یا بد، کار ما این است. در این روزهای سخت باید تمام تلاش خود را به کار گرفت تا از نیاز دیگران پرهیز شود. ما دیدیم که این صنعت طرفداران خوبی پیدا کرده است، بنابراین تصمیم گرفتیم با هم گروهی تشکیل دهیم و به این کار ادامه دهیم، هر کدام یک شغل دارند. آنها به خوبی می دانند که شغل موقت می تواند امروز دولتی باشد و فردا نیست: «آیا به مرور زمان برخی مشاغل و اصناف از جامعه حذف نشده است؟ مثل آژانس ها؟ تاکسی های اینترنتی آمدند و جایشان را گرفتند. این ممکن است امروز باشد و فردا نباشد، اما ساختن فردا با درآمد امروز امکان پذیر است و صادقانه بگویم، همه اعضای تیم ما فقط به آن فکر می کنند.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما