حسن یزدانی در عجیب ترین انتخاب تاریخ کشتی

[ad_1]

با وجود حضور ستارگانی چون حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم، شاهد صف کشیدن دیگر مدعیان این وزن برای حضور در رقابت های بین المللی 2022 هستیم.

به گزارش “ورزش سه”، با وجود اینکه حسن یزدانی هنوز وارد چرخه انتخابی تیم ملی برای سه رویداد مهم سال 2022 یعنی قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و جام جهانی نشده است، اما به جمع ملی پوشان جدی و سرشناس اضافه می شود. هر روز رقبا

حسن یزدانی در سال های اخیر برای نایب قهرمانی تیم ملی با چالش جدی مواجه نشده است. اگرچه او همیشه قوانین را رعایت کرده و در انتخابات شرکت کرده است، اما به نظر می رسد در سال 2022 شرایط کمی سخت تر و پیچیده تر خواهد بود.

طبق چرخه ای که فدراسیون بدنسازی تعریف کرده، مدعیان در تمامی اوزان به تدریج مشخص می شوند. از قهرمانی کشور تا راهیابی به جام جهانی و در نهایت خود جام تختی که نفرات برتر آن در چرخه هستند و مدعی نایب قهرمانی تیم هستند.

با توجه به فاصله کم دو رویداد بازی های آسیایی هانگژو و مسابقات جهانی بلگراد، این احتمال وجود دارد که تیم ملی در وزن 20 کیلوگرم المپیک 2022 دو تیم ملی داشته باشد.

از این رو به همراه حسن یزدانی یکی دیگر از داوطلبان این وزن نیز فرصت حضور در مسابقات رسمی امسال را خواهند داشت.

در وزن 86 کیلوگرم کشتی گیران مشهوری چون عزت الله اکبری (نایب قهرمان جهان)، علیرضا کریمی (نایب قهرمان جهان) و کامران قاسم پور (قهرمان جهان) از رقبای جدی حسن یزدانی هستند.

علیرضا کریمی; بازگشت به وزن 86 کیلوگرم با طلا

رقابت های انتخابی کشتی فرنگی جام تختی به عنوان مرحله دوم چرخه انتخابی تیم ها، 11 اسفندماه در 5 وزن برگزار شد که علیرضا کریمی نایب قهرمان وزن 86 کیلوگرم جهان به روی تشک رفت و مغلوب شد. هادی وفایی پور. کشتی گیر که پس از کسب مدال نقره جهان در نورسلطان شکست خورد و در آخرین رقابت ها غایب بود، سرانجام با وزن قبلی خود به مسابقات بازگشت و به نظر می رسد در نظر دارد در این رقابت ها فرصت نایب قهرمانی تیمی را داشته باشد. آزمون سراسری رده وزنی 86 کیلوگرم. کریمی پیش از این سابقه کشتی با حسن یزدانی را در کارنامه خود داشت اما چندین سال در اوزان 92 و 97 کیلوگرم شرکت کرد و مدال های نقره و برنز جهان را نیز به دست آورد.

علیرضا کریمی که 92 کیلوگرم طلا و نقره در کارنامه جهانی دارد از قهرمانی در رده بندی جام جهانی فرار کرد تا با وزن 86 کیلوگرم دونده انتخابی را از آن خود کند.

عزت اکبری، رویای مبارزه با یزدانی

پیش از این عزت الله اکبری نایب قهرمان کشتی جهان که به دلیل مشکلات کارگری از مسابقات کشوری انصراف داده بود نیز تصمیم به بازگشت گرفت و اعلام کرد که می خواهد در وزن 86 کیلوگرم با حسن یزدانی مسابقه دهد. نایب قهرمان اسبق جهان در مصاحبه اخیر خود گفت: هر شب به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و جدال با حسن یزدانی فکر می کنم که باید رهبری کنم. انگیزه خوبی برای رسیدن به این هدف دارم. .

عزت الله اکبری نایب قهرمان جهان در سال 2013 پس از چند بار اخراج از دنیای کشتی برای مبارزه با یزدانی به میادین بازگشته است.

قاسم پور; با تجربه تر و قاطع تر از قبل

کامران قاسم پور قبل از المپیک توکیو در وزن 86 کیلوگرم با حسن یزدانی مسابقه داد که هرگز شانس حضور در بازی های جهانی و المپیک را نداشت تا اینکه تصمیم گرفت بالاتر از این ها صعود کند و در جام جهانی بدرخشد.جام جهانی 2021 نروژ جایی که او مدال طلای جهان را به دست آورد. شد. از آنجایی که 92 کیلوگرم وزن المپیکی نیست و در بازی های آسیایی شرکت نمی کند، قاسم پور ممکن است تصمیم به تغییر وزن در سال جدید بگیرد. با این حال، تصمیم آنها ممکن است با مقاومت هایی به دلیل چرخه انتخاب مواجه شود. به هر حال قاسم پور اگر بخواهد در وزن 86 کیلوگرم بجنگد، مطمئناً روی تشک از حسن یزدانی بسیار باتجربه و خواستارتر خواهد بود.

کامران قاسم پور پس از چند شکست مقابل یزدانی به وزن 92 کیلوگرم طلا رسید اما برای حضور در المپیک و بازی های آسیایی باید به وزن 86 کیلوگرم بازگردد.

سایر شاکیان جوان و با انگیزه

احمد بذری قهرمان آسیا و امیرحسین فیروزپور قهرمان جوانان جهان از دیگر مدعیان وزن 86 کیلوگرم هستند که می تواند سلبریتی های مدعی این وزن را با مشکل مواجه کند. این دو کشتی گیر جوان نباید از لیست مدعیان وزن 86 کیلوگرم حذف شوند. وزنه ای که در سال 2022 بسیار شلوغ و جذاب خواهد بود.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما