(فیلم) خلاصه بازی تراکتور 0 – 1 استقلال; فرار زیبا از حسین زاده

[ad_1]

تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 امروز (جمعه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تبریز به مصاف تراکتورسازی رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. امیرحسین حسین زاده در دقیقه 71 گلزنی کرد.

شاگردان فرهاد مجیدی با این برد 44 امتیازی شدند. شاگردان سولدو نیز با 14 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفتند.

نیمه اول

8 دقیقه: مهدی مهدی پور پس از یک کرنر کوتاه توپ را به زیبایی مهار کرد و توپ را به یمگا زد که تمام دروازه را پیش روی خود داشت اما موفق شد به تیرک دروازه برخورد کند. محمدحسین مرادمند مدافع استقلال اگر ضربه ایستگاهی او در فاصله چند سانتی متری از آن طرف تیرک بود می توانست در دقیقه 80 گل تساوی را به ثمر برساند.

26 دقیقه: زانوی Rudy Zested برای چند روزی اونو اذیت خواهد کرد، ولی با از خود گذشتگی برای Yamga، با شجاعت به بازی ادامه میده .

دقیقه 36: پیمان بابایی تلاش خوبی برای نفوذ از جناح راست انجام داد اما دفاع چپ میهمان توپ را به کرنر زد.

دقیقه 41: Yamga اولین نفری بود که به ضربه کرنر ارسالی رسید، اما ضربه سر او توسط گلر دفع شد.

42 دقیقه: مهدی پور بعد از یک کرنر کوتاه توپ را به زیبایی مهار کرد و توپ را به محمدرضا اخباری زد که تمام دروازه را در مقابلش باز کرده بود اما موفق شد به تیرک دروازه برخورد کند.

2 + 45 دقیقه: شاهین ثاقبی راننده تراکتورسازی با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه 52: Yamga در دقیقهی 79 یک شوت از راه دور به بیرون زد اما شوت از راه دور اون راهی به چارچوب پیدا نکرد.

دقیقه 53: ضربه سر محمد کیانی از محمد دانشگر یک ضربه کرنر دارد.

65 دقیقه: هادی محمدی به دلیل خطا روی مهدی پور کارت زرد گرفت.

دقیقه 71: یک پاس به کناره ها دفاع را از موقعیت خارج کرد و امیرحسین حسین زاده را از روی دروازه عبور داد و او با دوری از تمامی چالش ها، توپ را به ثمر رساند تا نتیجه 1 – 0 شود.

دقیقه 72: وریا غفوری یک ضربه کرنر از اخباری دریافت می کند.

دقیقه 74: ضربه ایستگاهی غفوری از دور خارج شد.

دقیقه 87: خطای یکی از بازیکنان حریف در دقیقهی 80 اعلام شده اما Saeed Mehri جلوی توپ میایسته تا حریف نتونه سریع بازی رو شروع کنه، و همین حرکتش باعث میشه یک کارت زرد از داور بگیره.

90 + 3 دقیقه: تيم Arsalan Motahhari ، در دقيقه 29 با يه بازي زيبا تونست Traktor رو در موقعیت مساعد گلزنی قرار بده ، اما ضربه ی این بازیکن در نهايت بدشانسي به تير دروازه اصابت كرد.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، نادر محمدی، ابوالفضل رزاق پور، عبدالله ناصری، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی (77 – محمد عباس زاده)، سامان نریمان جهان (72 – علی دشتی)، پیمان د محمبلی (77) .

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، صالح حردانی (66 وریا غفوری)، ابوالفضل جلالی (58 – جعفر سلمانی)، عزیز امانوف (58 – حوضبه چشمی)، امیر ساع، کیوین. زستد (66 – ارسلان مطهری).

داور: اصولگرای موعود

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما