خرید شماره مجازی؛ نامبرلند – زومیت

[ad_1]

جالب است بدانید که این محدودیت ها در دنیای مجازی ما را رها نمی کند و بسیاری از امکانات را از ما می گیرد. به عنوان مثال، اگر می خواهید چندین حساب رسانه اجتماعی ایجاد کنید، به تعداد زیادی شماره تلفن نیاز دارید. همه این شماره ها محدود به یک مکان ثابت هستند و اگر می خواهید از آنها برای برقراری تماس استفاده کنید، باید سیم کارت مربوطه را در تلفن همراه خود قرار دهید.

اما به نظر شما آیا می توان بدون نیاز به سیم کارت فیزیکی یا تلفن ثابت بر همه این محدودیت ها غلبه کرد و پیام فرستاد و تماس برقرار کرد؟ خوشبختانه تکنولوژی آنقدر پیشرفت کرده است که با خرید شماره مجازی علاوه بر موارد ذکر شده از امکانات بی شمار دیگری نیز بهره مند خواهید شد که در ادامه به ارائه آنها می پردازیم.

مزایای خرید شماره مجازی

شماره مجازی یک عدد نامحدود است! زیرا کاربران می توانند بدون نیاز به سیم کارت یک شماره مجازی خریداری کنند، به نقاط مختلف دنیا تماس بگیرند یا پیام ارسال کنند و چندین حساب در شبکه های اجتماعی ایجاد کنند. استفاده از شماره مجازی مزایای بی شماری دارد. برخی از موارد زیر را خلاصه می کنیم:

نامبرلند

از محدودیت بپرهیزید!

شماره مجازی هیچ محدودیتی برای شماره واقعی ندارد. در واقع شما می توانید با خرید یک شماره مجازی، تماس با کشورهای اروپایی و آمریکایی و نه فقط یک مکان ثابت، و دسترسی به شماره خود در هر زمان و مهمتر از همه، عدم نیاز به خرید برای استفاده از چندین حساب کاربری در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید. شماره. چندین تلفن ثابت و تلفن همراه ندارید.

هزینه های خود را با شماره مجازی کاهش دهید

برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمایی ارل منتقل شده اید. مطمئناً هزینه قبض تلفن شما در پایان هر ماه سرسام آور خواهد بود! بنابراین بهتر است انواع شماره های مجازی را با یک نرخ خریداری کنید و سپس با کمترین هزینه با سایر کشورها تماس بگیرید. علاوه بر داشتن شماره مجازی فقط چند هزار تومان خرج کنید و سیم کارت مجازی بگیرید.

خود را به مکان ها محدود نکنید

خطوط ثابت کاربران را به یک مکان خاص محدود می کند، در غیر این صورت امکان تماس وجود ندارد. حالا تصور کنید که منتظر یک تماس بسیار مهم هستید، اما نمی توانید سر کار باشید! در این مواقع می توانید از شماره های مجازی برای کسب و کار خود برای رفع محدودیت های فضا استفاده کنید.

بازاریابی کسب و کار

روش های بازاریابی بسیار متنوع است، اما با وجود اینکه اکثر افراد جامعه امروزی در شبکه های اجتماعی حضور دارند، بستر مناسبی برای تبلیغات و بازاریابی در انواع مختلف رسانه های اجتماعی وجود دارد. اما برای انجام این کار، به چندین حساب رسانه اجتماعی نیاز دارید. بنابراین می توانید از شماره های مجازی برای این کار استفاده کنید و به راحتی تبلیغ کنید.

انواع اعداد مجازی

البته افراد مختلف با خرید شماره مجازی به دنبال امکانات خاصی هستند. به همین دلیل Nomberland با توجه به کاربردهای خود انواع شماره های مجازی را شناسایی کرده است که شامل شماره های معمولی، اجاره ای و دائمی می شود. به همین دلیل سایت نامبرلند کامل ترین سایت شماره مجازی در ایران و حتی جهان است. شما نمی توانید هیچ سایت شماره مجازی را پیدا کنید که عملکردهای زیر را با هم داشته باشد. در اینجا انواع شماره های مجازی آورده شده است:

انواع اعداد مجازی

1. شماره مجازی معمولی

شماره یک مجازی معمولی با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد و به همین دلیل در بین بسیاری از کاربران محبوبیت دارد. با این شماره فقط می توانید حساب کاربری خود را در یکی از شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ یا اینستاگرام بسازید. بنابراین، اگر می خواهید با خرید یک شماره مجازی به طور همزمان در چندین سرویس یک حساب کاربری ایجاد کنید، یک شماره مجازی معمولی مناسب شما نخواهد بود.

Nomberland این نوع شماره ها را از کشورهای مختلف (حدود 140 کشور) ارائه می دهد و از امنیت خوبی برخوردار است. ضمناً در این شماره ها کد فعال سازی فقط یک بار و در بازه زمانی 20 دقیقه ارسال می شود. در صورتی که در این زمان کد برای شما ارسال نشد، می توانید به راحتی شماره را جایگزین کنید یا مبلغ کامل را پس بگیرید. البته این محدودیت برای اپراتورهای مخابراتی شماره وجود ندارد. 1 و 2 و 5 و 6 از سایت نومبرلند و امکان دریافت مجدد پیامک در آن زمان وجود دارد (این قابلیت فقط در سایت نومبرلند در ایران موجود است).

. شماره اجاره مجازی

شماره اجاره مجازی نامبرلند ممکن است برای مدت زمان مشخصی مورد استفاده قرار گیرد و محدودیتی برای شماره های مجازی معمولی ندارد. در واقع می توانید از این شماره برای ثبت نام در خدمات مختلف استفاده کنید و پس از پایان مدت اجاره، در صورت لزوم آن را تمدید کنید. خوشبختانه این اعداد توسط بسیاری از نرم افزارها شناسایی و مسدود نشده اند و کیفیت بسیار بالایی دارند. بنابراین می توان از آنها برای ایجاد حساب کاربری در بسیاری از سایت ها و شبکه های اجتماعی حساس استفاده کرد.

3. شماره مجازی دائمی

می توان ادعا کرد که بهترین نوع شماره مجازی، شماره مجازی دائمی است. با خرید شماره مجازی دائمی تقریبا تمامی محدودیت ها برطرف می شود! برای تهیه این اعداد کافیست یک بار پرداخت کنید و سپس از شماره مورد نظر به صورت دائم استفاده کنید.

امکانات یک شماره مجازی دائمی بسیار زیاد است. به عنوان مثال می توان از آن برای ارسال پیام یا برقراری تماس نامحدود به نقاط مختلف جهان (برخلاف شماره های معمولی و اجاره ای) یا ایجاد حساب کاربری در انواع مختلف شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام و … استفاده کرد. می توان از یک شماره دائمی استفاده کرد. آنها همچنین می توانند در برنامه های تلفن همراه یا نسخه های وب استفاده شوند. در واقع یک شماره مجازی دائمی را می توان امن ترین و با کیفیت ترین شماره مجازی دنیا با داشتن امکاناتی مشابه سیم کارت واقعی دانست!

چرا نامبرلند؟

Nomberland به دلیل داشتن نماد سازمان، نماد اعتماد الکترونیکی رسمی (Inmad) و گواهی پرداخت امن به عنوان امن ترین پنل خرید شماره مجازی شناخته می شود. در نتیجه، می توانید با خیال راحت در نامبرلند خرید کنید.

از دیگر مزایای نامبرلند نسبت به سایر سایت ها می توان به کیفیت بالا، تنوع بی نظیر، قیمت ارزان، امنیت بی بدیل، تحویل آنلاین آنی، امکان پرداخت و پشتیبانی آنلاین کارشناسان مجرب (از 9 صبح تا نیمه شب) اشاره کرد. همچنین به تمام سوالات خود در بخش پاسخ دهید راهنمای سایت نامبرلند قابل مشاهده است. امکان برای افراد علاقه مند به همکاری همکاری تجاری وجود دارد تا از این طریق بتوانند درآمد مناسبی کسب کنند. در نهایت امیدواریم با خرید در سرزمین شماره مجازی تمامی محدودیت های فضای مجازی را برطرف کرده و به امکانات مورد نظر دسترسی داشته باشید.

وارد نامبرلند شوید

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما