داستان قتل عام هولناک خانوادگی در مجومرد یزد

[ad_1]

فرارو- ساعت 24 چهارشنبه 31 آذرماه، پلیس در جریان قتل یک زن 42 ساله و یک پسر 14 ساله در شهر مجومرد از توابع شهرستان اشکذر قرار گرفت. پس از آن ماموران کلانتری اشکذر راهی محل شدند و با اجساد بی جان این مادر و پسر مواجه شدند. مادر و پسری که با ضربات چاقو کشته شدند و به طرز وحشتناکی سوختند.

به گزارش فرارو، ساعاتی پس از این حادثه، پلیس جسد مردی را که در بیابان های اطراف سوخته بود، پیدا کرد. جسد متعلق به پدر خانواده 50 ساله است.

با این سرنخ ها، کارآگاهان متوجه شدند که این خانواده پسری 21 ساله دارند اما اثری از او نیست. پلیس با تعقیب مرد جوان، ده ساعت بعد پسر بزرگ خانواده را در شهر قدیمی یزد دستگیر کرد.

وی پس از دستگیری اعتراف کرد که سه تن از بستگان خود را با چاقو زده و جسد پدر را سوزانده و در بیابان های شهر رها کرده است.

البته او گفته بود که این کشتار خانوادگی را با همدستی یکی از دوستانش انجام داده است. همدستی که 19 سال دارد و پس از ارتکاب قتل با هم از اشکذر به یزد گریختند.

پسر بزرگ که اکنون متهم به کشتن سه عضو خانواده اش است، می گوید که می خواست روی صحنه برود، اما ناکام ماند. سرانجام نقشه او لو رفت و پلیس او را دستگیر کرد.

ماجرای کشتار هولناک خانواده در اشکذر یزد

علت کشتار خانواده در مجمرد یزد

قاتل 21 ساله گفت که دلیل قتل خانواده را متوجه نشده و تصمیم به کشتن آنها گرفته است. اما برخی منابع محلی اشکذر به نقل از همسایه ها به فرارو می گویند: پسر بزرگ خانواده از دیرباز با پدر خانواده مشکل داشت و بین آنها نزاع پیش آمده بود. اما آنها فکر نمی کردند که این دعواهای پدر و پسر منجر به قتل شود.

منابعی که نخواستند نامشان فاش شود، معتقدند پسر بزرگ خانواده رفتار معقولانه ای داشته و عجیب است که دست به چنین قتل عام وحشتناکی زده است.

او به ما می گوید که خانواده مقتول مهاجر بوده و از کاشمر به اشکذر آمده اند. بنابراین قضاوت در مورد خانواده کمی سخت است.

برخی از اهالی اشکذر آگاه معتقدند که پدر خانواده شغل سیلوسازی و مرفه بوده است. بنابراین بعید به نظر می رسد که قاتل به دلایل اقتصادی دست به چنین حادثه هولناکی زده باشد.

در همین حال، خبرنگار اشکذر نیوز که با دادستان شهرستان اشکذر گفت و گو کرده بود به فرارو گفت: مقامات قضایی هنوز جزئیات قتل را به نتیجه نرسانده اند، اما دادستان قول داده تا «سه روز آینده» در این باره توضیح دهد.

یک مورد عجیب از همدستی در کشتار خانواده

اگرچه گمانه زنی های غیررسمی در مورد تلفن همراه پسر این خانواده منتشر شده است، اما هنوز مشخص نیست که انگیزه قاتل 19 ساله از این قتل ها چه بوده است.

البته فرمانده انتظامی استان یزد می گوید همدست قاتل همشهری اوست. اما تا زمانی که تحقیقات تکمیل نشود، در حال حاضر نمی توان علت آن را شناسایی کرد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: این جوان و همدستش تحت نظر روانشناس بودند و تحت بازجویی قرار گرفتند.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما