درست در اینجا چیزی است که شما باید برای سرور مجازی خود انجام دهید

به دلیل قوانین هند، سرورهایی که به صورت فیزیکی در هند قرار دارند، نمی توانند همان سطح حریم خصوصی را در اختیار شما قرار دهند که در برخی از کشورهای دیگر واقع شده است. این گزارش به گونه ای طراحی شده است که هم جنبه های کمی و هم کیفی صنعت را در هر یک از مناطق و کشورهای درگیر در این مطالعه لحاظ کند. کاری که می خواهید انجام دهید این است که با مقامات محلی خود تماس بگیرید تا سرقت را گزارش دهید. آخرین گیلاس در بالای این پای حریم خصوصی، قابلیت مسدود کردن تبلیغات داخلی دارد، و چه کسی آن را نمی‌خواهد؟ سهولت استفاده، پشتیبانی Tor و ویژگی مسدود کردن تبلیغات، ProtonVPN را مورد علاقه بسیاری از کاربران قرار داده است. سیستم عامل همچنین برای پشتیبانی از پلتفرم جاوا به عنوان یک "بسته نرم افزاری ترجیحی" استفاده می شود – در عمل به این معنی است که برنامه های نوشته شده در جاوا تا حد امکان به طور منظم در سیستم عامل قرار می گیرند در حالی که هنوز با پلتفرم های مختلف سازگار هستند و رابط های کاربری گرافیکی که در Swing نوشته شده اند. تقریباً دقیقاً شبیه رابط های بومی کاکائو است. من این نوشته شما را دوست داشتم و مطمئناً باور نمی‌کنید که چقدر مجبور شدم بینگ را جستجو کنم تا چنین اطلاعات خوبی به دست بیاورم! در یک اتفاق ناگوار که گوشی شما هک یا به سرقت می‌رود، مهم است که برنامه‌ای داشته باشید تا بتوانید به سرعت هر گونه آسیبی که هکر ممکن است به شما وارد کند خنثی کنید.

اما، اگر گوشی شما گم یا دزدیده شد، می‌توانید داده‌های آن تلفن را از راه دور پاک کنید، در حالی که خیالتان راحت است که هنوز به همه داده‌های خود دسترسی دارید. حتی اگر گوشی شما گم یا دزدیده نشود، داشتن یک نسخه پشتیبان کامل از گوشی شما انتقال به گوشی جدید را بسیار آسان تر می کند. در حالی که این فناوری 100 درصد ضد خطا نیست، فعال بودن رمز عبور یا سایر معیارهای احراز هویت مطمئناً درصد زیادی از افراد را در صورتی که گوشی شما را در دست بگیرند، دور نگه می دارد. به طور کلی، بهتر است رمز عبور یا سایر اطلاعات حساس مانند جزئیات کارت اعتباری یا اطلاعات شناسایی شخصی را در تلفن خود ذخیره نکنید. اگر تلفن شما هک شود و عامل تهدید به آن اطلاعات دسترسی داشته باشد، چیزی بیش از یک سردرد ایجاد می کند – می تواند اعتبار شما را کاملاً از بین ببرد و حساب بانکی شما را تخلیه کند. در همین حال، ExpressVPN نیز به دلیل این واقعیت که آدرس های IP سرورهای خود را با سرعت بیشتری نسبت به بسیاری از رقبای خود به روز می کند، مورد توجه قرار می گیرد.

اگرچه به طور کلی، Ivacy VPN گزینه خوبی برای هر کسی است که به دنبال حفظ حریم خصوصی است، وقتی صحبت از هند می شود، سرورهای آن در بمبئی قرار دارند و بنابراین کاملاً مطابق با استانداردهایی نیستند که معمولاً از آن دریافت می کنید. اگر پول نقد ندارید، حتی می توانید به صورت رایگان یکی از آن ها را دریافت کنید. گفته شد، اگر خصوصی‌ترین خدمات VPN را می‌خواهید، باید یکی را انتخاب کنید که به جای آن از سرورهای مجازی استفاده می‌کند. ارائه دهندگان VPN که سرورهای فیزیکی واقع در هند دارند، ملزم به حفظ گزارش فعالیت های کسانی هستند که از آنها استفاده می کنند. برای روشن شدن، اینها خدمات با سرورهای هندی هستند، نه مشاغل VPN مستقر در هند. ما این لیست را با در نظر گرفتن کیفیت کلی خدمات مختلف VPN با دقت کنار هم قرار دادیم. این به معنای تعهد به مدت پنج سال است، اما با توجه به اینکه چقدر هزینه دارد، قیمت اولیه آن هم زیاد نیست. با توجه به کیفیت خدمات Ivacy، این قیمت واقعاً فوق العاده است و به طور قابل توجهی پایین تر از آنچه از خدمات مشابه در همان سطح دریافت خواهید کرد. به جای اینکه فقط برای ورود به حساب خود نیاز به رمز عبور داشته باشید، باید یک روش ثانویه برای تأیید هویت ارائه دهید.

برای اینکه RDP کار کند، باید بسته افزونه های VirtualBox را از وب سایت فروشندگان VirtualBox Downloads نصب کنید. کاربران با تجربه یاد می گیرند که از امکانات پیشرفته تر و گاهی نه چندان آشکار کار با TVB استفاده کنند و اسکریپت های دسته ای قابل استفاده مجدد و قابل تغییر برای رابط فرمان ایجاد کنند. مایکروسافت بیش از یک کنترلر دامنه را برای ارائه محافظت خودکار با شکست دایرکتوری توصیه می کند. دلایل ما برای انتخاب آن دو مورد است – اولاً، این واقعاً یکی از بهترین خدمات VPN است و ثانیاً از سرورهای مجازی واقع در بریتانیا و سنگاپور استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که فعالیت های آنلاین شما می تواند خصوصی بماند. ما این را به عنوان یک انتخاب طرفدار حفظ حریم خصوصی توصیه نمی کنیم، زیرا سرورهای VPN هندی CyberGhost مجازی نیستند و در بمبئی قرار دارند، بنابراین قوانین هند اعمال می شود. انتخاب ما برای بهترین سرویس VPN هند ExpressVPN است. در حالی که ما فکر می کنیم که ExpressVPN گزینه شماره یک است، می دانیم که ممکن است برای همه بهترین نباشد، از این رو ارائه دهندگان اضافی را شامل می شود. بسیاری از سرویس‌هایی که در اینجا بررسی می‌کنیم در کانادا، سوئیس یا آلمان هستند که قوانین حفظ حریم خصوصی قوی‌تری دارند، اما یکی از سرویس‌های کانادایی، TunnelBear، اخیراً توسط یک شرکت آمریکایی خریداری شده است و باید به ضمانت‌نامه‌ها و احضاریه‌های ایالات متحده بر اساس یک قانون جدید احترام بگذارد. قانون آمریکا

رویداد Fortnite Pro-Am که در E3 2018 برگزار شد، تخمین زده شد که بیش از 1 قرعه کشی داشته باشد. 3 میلیون بازدید در سراسر Twitch و سایر سرویس های پخش، که آن را به یکی از پربازدیدترین رویدادهای پخش زنده تا به امروز تبدیل کرده است. دسترسی به اینترنت خصوصی یکی از آن ارائه دهندگان VPN است که واقعاً به نقطه شیرینی می رسد که هر دو چیز بسیار قابل توجهی را ارائه می دهد، در حالی که پول زیادی برای آن دریافت نمی کند. برخی از برنامه‌ها درخواست دسترسی به دوربین، میکروفون، عکس‌ها، و غیره می‌کنند. در حالی که برخی از برنامه‌ها به وضوح استفاده‌های قانونی برای این کار دارند، اگر بدون توجه به هر چیزی که هر برنامه‌ای درخواست می‌کند دسترسی داشته باشید، امکان کلاهبرداری را برای شما فراهم می‌کند. به روز نگه داشتن برنامه ها و سیستم های تلفن خود شما را یک قدم جلوتر از هکرهای احتمالی نگه می دارد.

اول، منتظر نمانید تا یاد بگیرید چگونه تلفن خود را از راه دور پاک کنید تا زمانی که تلفن شما به سرقت برود. مهمتر از همه، آن رمز عبور اصلی را در تلفن خود ذخیره نکنید. اگر از VPN استفاده نمی کنید واقعاً می توانند تلفن شما را هک کنند؟با VPN، شما از آدرس IP سرور VPN که به آن متصل هستید به جای آدرس IP واقعی دستگاه خود استفاده می کنید و از شما در برابر هک از راه دور محافظت می کند. یکی از روش‌های هک، که به عنوان هک از راه دور شناخته می‌شود، زمانی است که یک عامل تهدید به آدرس IP شما دسترسی پیدا می‌کند و از آن به عنوان درب پشتی گوشی هوشمند شما (یا هر دستگاه دیگری که ممکن است استفاده می‌کنید) استفاده کند. بدون VPN، آدرس IP شما در فضای باز است. همچنین، اعتبار خود را مسدود یا قفل کنید تا عامل تهدید نتواند هیچ حسابی به نام شما باز کند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فروش سرور مجازی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما