دیزل ژنراتور بادوین Baudouin نمایندگی بادوین در ایران

جهت استفاده از خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور در آبیاران با شماره های کارشناسان مرتبط تماس بگیرید. در صورتی که قصد دارید برای مصارف محدود، یک مولد برق پرتابل در اختیار داشته باشید، استفاده از دستگاه موتور برق به شما پیشنهاد می شود. با خرید موتوربرق، می‌توانید نیروی الکتریکی تکفاز لازم برای روشن کردن تجهیزات الکتریکی در منزل را تامین کنید. استفاده از موتور برق کوچک برای مصارف محدود در کارگاه‌های برون شهری، کمپ های تفریحی و امور کشاورزی نیز رایج است.

یکی از اشکالات عمده دیزل ژنراتورها تولید دی اکسید کربن، اکسید نیتروژن، ذرات معلق و سایر اگزوزهای خطرناک است که در جو آزاد می شوند. کسانی که نگران پایداری محیط زیست هستند ممکن است دریابند که یک ژنراتور تولید گاز طبیعی گزینه بهتری است زیرا سوخت پاک کننده ای است. هنگامی که شما خاموشی را تجربه می کنید، یک دیزل ژنراتور بسیار خوب و قابل اطمینان اثبات می شود و سیستم های قدرت حیاتی شما را برای مدت طولانی کار می کند. این زمان خرابی را به حداقل می رساند تا تسهیلات شما ضررهای مالی قابل توجهی را تجربه نکند در حالی که منتظر بازگشت برق هستید.

دیزل ژنراتور

باید توجه داشت که برای نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور بایستی از کابل هایی استفاده نمود که به صورت چند رشته ‌ای و تک رشته ای ساخته شده اند. امروزه انجام کابل کشی دیزل ژنراتور با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود که با توجه به موقعیت قرارگیری دستگاه و شرایط موجود در محل انتخاب می گردند.

امروزه نیز یکی از متداول ترین کاربردهای آن استفاده جهت تأمین انرژی پشتیبان یا استندبای تأسیسات و سیستم ها در مکان ها و صنایع مختلف است. در حالت کلی از این وسیله در حالت های زیر استفاده می شود و کاربرد دارد. بسیاری از مشتریان ژنراتور برق خانگی به دنبال خرید ژنراتور برق های گازی هستند و علت این ایده صدای کمتر و نداشتن دردسر تهیه سوخت این ژنراتورها می باشد.

میزان مصرف سوخت در این دستگاه ها از اهمیت زیادی برخوردار است و بایستی مورد بررسی قرار بگیرد. میزان مصرف سوخت توسط دیزل ژنراتورها همیشه حائز اهمیت است و مشتریان به دنبال محصولاتی هستند که با کم ترین مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته باشند.

تست باتری دیزل ژنراتور

مجموعه موتور دیزل، ژنراتور و تجهیزات جانبی مانند پایه، سیستم کنترل، سیستم توقف، سیستم خنک‌کننده و سیستم راه‌انداز را «سِتِ ژنراتور» (GenSet) می‌نامند. شرکت رادوکو در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه واردات ، تامین و تجهیز انواع قطعات صنعتی آغاز نمود. سیستم موتوری ژنراتورهایی که با استفاده از گازوئیل کار می کنند به گونه ای است که قبل از شروع به کار باید گرم شوند و در هنگامی که نیاز به سوخت گیری دارند لازم است دمای آن ها تا حد معینی پایین بیاید.

آبادیزل ضمانت می‌کند حمل‌و‌نقل دیزل ژنراتور کامینز صحیح و اصولی انجام شود و پس از نصب دستگاه کار خود را به اتمام برساند. دیزل ژنراتورها بسته به وسعت و میزان مصرف محل مورد استفاده انواع مختلفی دارد.

دیزل ژنراتور

اندازه گیری مناسب ژنراتورهای دیزل برای جلوگیری از کمبود بار یا کمبود نیرو بسیار مهم است.

برای این که گازوئیل به صورت تصفیه شده در اختیار متقاضی قرار بگیرد لازم است از فیلترهای گازوئیل استفاده نمود. از میان  پرکاربردترین فیلترهای گازوئیل که امروزه در  بازار وجود دارند می ‌توان به فیلترهای پیچی اشاره نمود. سیم ها و کابل هایی که از تابلو ATS  به تابلو برق اصلی منتقل می شوند شامل دو مجموعه کابل مدار فرمان و کابل برق ژنراتور هستند.

روش نصب دیزل ژنراتور

گاز اگزوز از طریق توربو شارژر عبور می کند تا باعث چرخش آن در محل نصب شود. همان طور که پیش تر گفتیم یکسری امکانات در ژنراتورها مخصوصا ژنراتورهای جدید وجود دارد که استفاده از آنها را برای ما راحت تر می کند. هر ویژگی اضافه در قیمت دیزل ژنراتور افزایش قیمت محصول را هم به دنبال خود دارد.

  • این امر آنها را به گزینه ای مناسب برای سایت های از راه دور تبدیل می کند که ممکن است شبکه برق غیرقابل اعتماد باشد.
  • همچنین ممکن است برای برش پیک / پشتیبانی شبکه حتی از طریق اعمال برای ۲۰۰ ساعت در سال اتفاق بیفتد.
  • قیمت دیزل ژنراتور های کانوپی دار تفاوت تقریبا زیادی با انواع بدون کانوپی دارد.

ساختار و تجهیزات صفحه کنترل (تابلو برق) مجموعه برق پشتیبان متفاوت است، و همچنین استفاده و محتوای نگهداری نیز متفاوت می باشد.

قیمت دیزل ژنراتور 150 کاوا ( 150Kva )

بسته به کاربری شما و میزان ظرفیتی که از دیزل ژنراتور انتظار دارید، می توانید محصول مورد نظر خود را از میان این تنوع کالا و برند انتخاب کنید.

ارائه بهترین قیمت بازار در کنار جلب رضایت و حفظ و نگهداشت مشتریان، از مهمترین استراتژی‌های هلدینگ «آبیاران پویان آذر» در طول سالیان طولانی فعالیت اقتصادی آن است. قیمت دیزل ژنراتور بر حسب توان، کشور سازنده محصول، برند، سال ساخت و همچنین با توجه به نوسان نرخ ارز متغیر است.

مصرف سوخت در هر دستگاه ژنراتور بر اساس گرم در هر کیلو وات قدرت در ساعت سنجیده می شود و اگر بخواهیم این عدد را با استفاده از واحد لیتر به دست بیاوریم می توانیم آن را به صورت لیتر در هر اسب بخار در ساعت بیان کنیم. این اعداد و ارقام در دفترچه های راهنمایی که برای این دستگاه ها به خریداران ارائه می ‌شود آورده شده اند و اطلاعات جامعی را به افراد می دهند.

بسته به نوع ژنراتوری که خریداری می‌کنید و شرایط کاری، مصرف سوخت متفاوت است.

اگر موتور دارای اگزوز نباشد موجب داغ کردن و خفه شدن موتور می شود.

دیزل ژنراتور لوول مانند بقیه دیزل
ژنراتورها نیاز به تعمیر و نگهداری منظم و دقیق در فواصل زمانی معین دارند. اما مهمترین
مورد دیزل ژنراتور لوول که معمولاً باید سرویس شود موتور است.

از شفتی تشکیل شده است که با انرژی مکانیکی موتور و چندین آهنربا دائمی نصب شده در اطراف آن می چرخد ​​و در نتیجه میدان مغناطیسی ایجاد می شود. این میدان مغناطیسی به طور پیوسته به دور یکی دیگر از اجزای مهم دینام که استاتور است می چرخد. این مجموعه ای از هادی های الکتریکی مختلف است که روی یک هسته آهنی پیچیده شده است. اصل القای الکترومغناطیسی می گوید که اگر هادی الکتریکی ساکن بماند و میدان مغناطیسی به دور آن بچرخد، جریان الکتریکی القا می شود.

بازه توان تولیدی ۱۰ تا ۲۰۰۰ کیلوولت محصولات پرکینز، امکان انتخاب و استفاده از آن‌ها را متناسب با نوع فعالیت به وجود آورده است.

دیزل ژنراتور

آلترناتورهای سری S جدید، زیبایی شناسی و فناوری CoreCooling™ جدیدی را به بازار عرضه کرده اند. ریل ترمینال یک نقطه اتصال برای تمام کابل های موجود در موتور و دینام می باشد، سپس آن ها به ماژول کنترل متصل می شوند.

  • با گرفتگی فیلتر، در لوله ورودی موتور یک مقاومت جریان هوا یا خلاء ایجاد می شود که باعث تحریک کلید و روشن شدن چراغ مربوطه در داشبورد راننده خواهد شد.
  • بنابراین، استفاده نادر از آن نیز باعث می شود که نتوانید مشکلاتی را که نیاز به رفع دارند، تشخیص دهید.
  • فیلترها در کارکرد ژنراتور که مدت زمان طولانی باید باشد ، نقش گلیدی دارند.
  • باید از فروشنده دیزل ژنراتور برای گارانتی و خدمات پس از فروش سوال کنید و اطمینان حاصل کنید که این خدمات به درستی و به موقع ارائه می‌شوند و فروشنده ضمن داشتن سابقه مثبت دارای امکانات مناسب نیز باشد.
  • اصول انتقال به صورت صحیح و استاندارد برای محافظت دیزل ژنراتور همواره سرلوحه کار ما بوده.
  • ذخیره سازی دیزل نسبتا ساده (خطرناک) است چون سوختی با کمترین درجه آتش گیری است.

این همزمانی شامل جور کردن ولتاژ، فرکانس و فاز قبل از اتصال ژنراتور به سامانه است. از دست رفتن همزمانی پیش از اتصال می‌تواند باعث یک اتصال کوتاه جریان بالا یا ساییدگی و پاره گی در ژنراتور یا تابلواش شود. فرایند همزمان سازی می‌تواند به صورت خودکار به وسیلهٔ یک ماژول سنکرون ساز خودکار انجام گیرد. همزمانساز خودکار ولتاژ، فرکانس و پارامترهای فاز و ولتاژهای باسبار زمانیکه سرعت توسط موتور فرماندار یا ECM (ماژول موتور کنترل) تنظیم می‌شود را از ژنراتور می‌خواند.

وسیله‌های مورد استفاده در حمل و نقل جاده‌ای نیاز مبرمی به برق دارند. استفاده از دیزل ژنراتور‌های حمل شونده با موتور دیزل مناسب و توان باری معین، می‌تواند سرعت رشد صنعت حمل و نقل جاده‌ای را در یک کشور افزایش دهند. برای اینکه بتوانید از قطعات ژنراتور دیزلی به مدت طولانی استفاده کنید، باید اموراتی جهت افزایش عمر آن‌ها انجام دهید. استفاده از سیستم روان کاری، عملکرد قطعات را بهبود می‌بخشد و طول عمر بالایی را به آن‌ها می‌دهد.

بهترین راهکار برای پیشگیری از این اتفاق، بررسی مرتب سیستم خنک کننده دیزل ژنراتور است. بارزترین قسمت این بخش، مخزن است که سوخت لازم را برای حداقل ۶ تا ۸ ساعت کار نگهداری می‌کند.

میزان مصرف سوخت را با بررسی این دو پارامتر می‌توان به صورت تخمینی مورد محاسبه قرار داد. از سویی دیگر شرایط محیطی مورد نصب این دستگاه، بر میزان مصرف سوخت محصول تأثیر می‌گذارد. شرایطی مانند درجه حرارت و رطوبت و همچنین مقدار فاصله ارتفاعی محیط از سطح دریا، جزء شرایط مهم و قابل بررسی می‌باشند. موتور جزء اصلی هر وسیله‌ای بوده که در دیزل ژنراتور نیز نقش تولید انرژی مکانیکی را دارد.

در نهایت شما باید براساس نیاز خود از بین موارد قید شده بهترین محصول متناسب با فرایند اجرایی خود را انتخاب کنید.

در برخی موارد خاص، تحویل و استارت دیزل ژنراتور در محل انبار شرکت آبیاران نیز به همراه آموزش‌های مورد نیاز نصب و راه‌اندازی امکان پذیر است.

این یک کلید مکانیکی است که اتصال ژنراتور به بار را همزمان با منبع تغذیه شبکه متوقف می‌کند. هنگامی که برق اصلی در مدار وجود دارد، اتصال همزمان یک ژنراتور برق باید با کنترل‌ های ویژه انجام شود تا آنها به طور موازی کار کنند. بدون این سیستم کنترل، ممکن است آسیب جدی به آن وارد شود و منجر به آتش سوزی شود. شرکت رویان صنعت یکی از بزرگ ترین مراکز فروش و ارائه خدمات تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور یا همان مولد برق در سراسر کشور به شمار می آید.

یک ژنراتور ممکن است به‌عنوان جایگزین در هنگام قطعی برق به کار بیفتد و تنها چند ساعت در سال روشن باشد. همان ژنراتور ممکن است به‌عنوان مولد اصلی به‌کار گرفته شود و به‌شکل پیوسته روشن باشد. کیفیت کار ژنراتور در کاربری‌های مختلف از طریق رتبه‌بندی استاندارد آن تعیین می‌شود.

در راستای یافتن راه‌هایی مؤثر برای ابداع دیزل ژنراتور، دانشمند آلمانی صدمات جسمانی بسیاری را متحمل گشت اما در آخر با ارائه یک دستگاه تولید برق خاص به موفقیت دست یافت. مصرف سوخت در دیزل ژنراتورها به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت ژنراتور، ساعات کارکرد، بار مصرفی، روش خنک کاری ژنراتور و کیفیت سوخت وابسته است.

و از آن پس استفاده از موتور دیزل در سطح گسترده رواج یافت به صورتی که در سال ۱۹۳۹ یک چهارم از کشتی ها و شناورهای فعال در آب های جهان به موتور دیزل مجهز شدند.

با این حال، دیزل ژنراتورهایی که با تکنولوژی سوپر شارژر و توربو شارژر تجهیز شده‌اند، می‌توانند کارایی بالاتری داشته باشند و در نتیجه، مصرف سوخت کمتری داشته باشند. بدون این سیستم کنترل، آسیب جدی به دیزل ژنراتور ولوو می‌تواند منجر به آتش‌سوزی شود. دیزل
ژنراتور ولوو هنگامی که به عنوان منبع اصلی برق استفاده می شود (مثلاً هنگامی که منبع
تغذیه وجود ندارد، یا شبکه برق آنقدر ضعیف است که نمی توان از آن استفاده کرد) به آن
“حالت جزیره ای” می گویند. در جایی که نیازهای بزرگتر برای توان وجود داشته
باشد، چندین واحد کوچکتر را می توان با استفاده از فرآیندی به نام همگام سازی به طور
موازی به یکدیگر متصل کرد.

مایع خنک‌کننده پس از خنک‌کاری از مبدل حرارتی عبور می‌کند و گرما را به طور معمول در هوا و یا گاهی اوقات درون یک مایع خنک‌کننده ثانویه تخلیه می‌کند.

هدف ما از ساخت موتور ژنراتور دیزلی این بود که با سوزاندن گازوئیل بتوانیم سوخت‌هایی را جایگزین آن کنیم. ژنراتور گازوئیلی دائم کار این امکان را دارد که به صورت همیشگی کار کند و در بیشتر اوقات برای امورات نیروگاهی قابل استفاده است.

ژنراتور ها نیز همچون موتور های دیزل بر اساس برند و کارخانه سازنده دارای کیفیت و قیمت متنوع هستند.

در نهایت می توان اینگونه بیان نمود که موتورهای دیزلی که قادر به تولید نیروی الکتریکی از نیروی مکانیکی می باشند همان دیزل ژنراتور ها هستند.

یکی از سوالات اساسی که مشتریان با آن مواجه هستند قیمت دیزل ژنراتور دائم کار است. هر نوع دیزل ژنراتوری با هر نوع برند می تواند به صورت دائم کار استفاده شود.

ژنراتور دائم کار همانطور که از نامش آن پیداست به طور دائم کار کرده و هیچ وقفه ای ندارد و معمولا برای تامین برق دیتا سنترها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه فوق العاده و کاربردی در انواع گوناگونی تولید می شود که هرکدام از آن ها ویژگی ها و کاربردهایی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. ژنراتور استندبادی زمانی به کار می رود که شما با قطعی برق مواجه می شوید و با تمام توان برق مورد نیاز را تامین می کند، این نوع ژنراتور معمولا در بیمارستان ها و مناطق مسکونی کاربرد دارد. باز هم، مشابه یک خودرو، موتور دیزلی برای شروع به کار یک موتور الکتریکی کوچک لازم دارد.

آهنگ جدید

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.