سری فیلم های GT 2 با سه سال ضمانت ارتقای اندروید ارائه می شود Zomit

[ad_1]

رایلی در MWC 2022 بارسلونا سری جدید Riley GT 2 را ارائه کرد.این برند پرچمدار جدید خود را در دو نسخه ارائه می کند که شامل غلتک استاندارد GT 2 و GT 2 Pro می شود. هر دو دستگاه از مشخصات گوشی های هوشمند پرچمدار رقیب ارائه شده در سال جاری بهره می برند. اگر خبر معرفی فیلم GT در چین را از دست دادید و اطلاعات زیادی از جدیدترین پرچمدار این کمپانی ندارید، در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به قابلیت ها و مشخصات این پرچمدار فیلم 2022 داشته باشیم.

رایلی جی تی 2

تلفن همراه آبی Realme GT2 آبی

به گفته XDA، Riley GT 2 یک پرچمدار ارزان قیمت است که شامل تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5، 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت بالا 5 مگاهرتز است. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.62 اینچی OLED با وضوح فول اچ دی پلاس و دوربین سلفی در سوراخ بالای این صفحه نمایش است. صفحه نمایش عریض GT 2 از نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1300 شب پشتیبانی می کند. صفحه نمایش نیز با لایه ای از گوریلا گلس 5 پوشانده شده است تا مقاومت بیشتری در برابر خط و خش و ضربه داشته باشد.

Realm GT 2 مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، دوربین فوق العاده بزرگ 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسلی است. این دستگاه از Wi-Fi 6، شبکه 5G، بلوتوث 5.2 و NFC پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه این گوشی می توان به اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش اشاره کرد.

رایلی GT 2 Pro

تلفن همراه Realme GT2 Pro مشکی

Riley GT 2 Pro بالاترین پرچمدار این شرکت تا به امروز است و به همین دلیل دارای تمام ویژگی هایی است که از یک گوشی پرچمدار سال 2022 انتظار دارید. این گوشی به صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO با وضوح QHD Plus مجهز شده است و از نرخ تازه سازی 120 هرتز حداکثر روشنایی صفحه نمایش 1400 شب است و با لایه ای از شیشه گوریلا Victos محافظت می شود. در قلب این دستگاه، تراشه اسنپدراگون نسل هشتم کوالکام قرار دارد و از 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 استفاده می کند.

مقاله مرتبط:

GT 2 Pro با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی به همراه یک دوربین 50 مگاپیکسلی با زاویه دید 150 درجه و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی کار می کند. این دستگاه همچنین از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده می کند که با آن می توانید سلفی های باکیفیتی بگیرید.

Riley GT 2 Pro از WiFi 6، شبکه 5G، بلوتوث 5.2 و NFC پشتیبانی می کند. این محصول به پورت USB C نیز مجهز است و از حسگر اثر انگشت و بلندگوهای استریو بهره می برد.

هر دو مدل GT 2 دارای رابط کاربری Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12 هستند. رایلی همچنین قول داده است که هر دو گوشی تا سه سال به روز رسانی اندروید و تا چهار سال به روز رسانی نرم افزار دریافت خواهند کرد.

قیمت و زمان تحویل

GT GT 2 استاندارد با قیمت پایه 499 یورو در دسترس خواهد بود، در حالی که مدل پایه نسخه پرو از 649 یورو شروع می شود. هر دو مدل در رنگ های آبی تیتانیوم، سبز، سفید و مشکی عرضه خواهند شد. ریلمی هنوز جزئیاتی از تاریخ عرضه رسمی این دو گوشی ارائه نکرده است.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما